Margeliini
Puuhakas puhuja
Sleepwalker: Kiitos kattavasta vastauksesta! :) Lievästi sanottuna hermostuttaa se eka käynti. Vaikka siihen onkin vielä aikaa... Minkä takia sä sait clomit? Kuuluuko ne aina "pakettiin", kun yritetään hoidoilla raskautta? Mä kävin viime syksynä verikokeissa (gyne määräs, kun kesällä mun kierrot vähän heitteli ja esikoisen jäljiltä mulla edelleen tihkuu maitoa), joissa katottiin kilppariarvot ja prolaktiini. Kaikki oli ihan ok ja gynen tekemässä tutkimuksessakin kaikki ok ja munasoluja kypsyi hyvää vauhtia. Niin mietin vaan, että käytetäänkö niitä clomeja varmuuden vuoksi, vaikka ei olisi tarvetta... Varmaan eniten tässä koko hässäkässä mua pelottaa munatorvien aukiolotutkimus ja jos täytyy jotain hormoneja syödä.
On: Onko kenelläkään tietoa, miten liikunnan harrastaminen voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen tai lapsettomuushoitoihin? Tarkoitan nyt sellaista säännöllistä ja useasti viikossa. Oon kuullut vain, että kova laihduttaminen voi heikentää mahiksia. Itse oon nyt aika paljon treenaillut ja uusia lajeja ja ihan kunnolla rääkännyt itseäni (kyse ei siis kuitenkaan ole laihduttamisesta). Joten mietin, että sabotoinko itse mun mahiksia tulla raskaaksi.
On: Onko kenelläkään tietoa, miten liikunnan harrastaminen voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen tai lapsettomuushoitoihin? Tarkoitan nyt sellaista säännöllistä ja useasti viikossa. Oon kuullut vain, että kova laihduttaminen voi heikentää mahiksia. Itse oon nyt aika paljon treenaillut ja uusia lajeja ja ihan kunnolla rääkännyt itseäni (kyse ei siis kuitenkaan ole laihduttamisesta). Joten mietin, että sabotoinko itse mun mahiksia tulla raskaaksi.