Gatusa: Hienoa, että vihdoin saat kunnolla apua lääkäriltä. Toivottavasti flunssasikin pian helpottaa. Mun tauti alkaa vihdoin olla voitettu.
Örkki: Toivottavasti pian on olo sellainen, että tekee mieli puuhastella. Ja sitten vihdoin sais tulla se plussakin teille. :)
Nine: Toivottavasti kyytiläinen nyt tarttuu kunnolla kiinni ja pääset tammikuisiin. Mä kerran sanoin miehelleni (oli vähän jotain kinaa ja se oli torjunut mut tms.), että se taitaa oikein odottaa sitä, ettei sen tarvitse enää edes koskea muhun vaikka yritetäänkin raskautua. Tuskin sekään toivoo, että niin pitkälle tarvitsisi mennä, mutta jos vaihtoehtoja ei ole, niin eiköhän sitä olla valmiita kokeilemaan ihan mitä vain... Kun kuitenkin noinkin voi onnistua ja saada terveen lapsen. Tsemppiä piinailuun.
Margeliini: Kyllä se on mukavaa kuulla onnistumisista. Ja kiva kuulla myös miten raskaus sitten etenee. Kiitos tsempeistä. Näitä omia tunteita on välillä vaikea pukea sanoiksi niin, että saisi oikein ilmaistua sen mitä haluaa sanoa. Siis kyllähän välillä tulee ensin se olo, että eikö voisi jo olla mun vuoro, mutta se ei tarkoita sitä, ettei heti seuraavaksi osaisi olla vilpittömästi onnellinen toisen puolesta. Kyllähän se pidempi yrittäminen tuntuu pahalta oli sitten kyse lähes vuodesta, parista vuodesta tai monista vuosista. Tai oikeastaan millaisesta ajasta tahansa. Tai oli kyseessä sitten kuinka mones lapsi tahansa. Yhtä kipeää tekee pohtia sitä mikä meissä oikein on vialla, kun ei meinata onnistua jossain niin luonnollisessa asiassa. Sinne oikein onnellista odotusta ja toivottavasti käyt vielä jatkossakin kertomassa kuulumisia.
Poikasen kuulumisia mäkin haluaisin kuulla... Toivottavasti siellä on kaikki hyvin.
Saiski87: Vieläkö siellä piinaillaan?
ON: Tänään on kp 2 eli täti löysi kylään ihan ilman teroja. Ehkä ihan hyvä niin, mutta nyt en tiedä voinko aloittaa clomit huomenna vai en... Olin sopinut lääkärin kanssa, että laihdutan tietyn määrän ennen kuin aloitan terot jne. Oon melkein tavoitteessa, mutta musta itestä tuntuu, että vähän huijaan, jos nyt aloitan clomit kun en kerran täysin ole tavoitetta saavuttanut. Nyt en voi edes kysyä tästä sieltä polilta. Täytyy varmaan huomenna tarkistaa vaa'an lukema ja yrittää sitten päättää. Jos oon lähes tavoitteessa, niin kai sitä sitten voisi tällä kierrolla ja clomit aloittaa. Tavallaan ei tunnu pahalta odottaa vielä yhtä kiertoa vaikka toisaalta haluaisin jo edetä ja aloittaa clomit. Tuntuu, ettei mun mies kovin innolla odota sitä, että aloitan ne clomit, koska kai kumpikin pelkää sitä, että siihen kiertoon tulee kamalat paineet onnistua. Järjellä ajateltuna ei haittaa, että täytyy clomienkin kanssa yrittää useampi kerta, mutta välillä tuntuu, että riittäisi jo tämä toivon ja pettymysten vuoristorata... Ota tästä nyt sitten selvää.