Hienoja uutisia Saiski867:lla! Hyvä ettei vikaa löytynyt :) Sulla otettiinkin heti sitte 2 tabl. käyttöön clomeja. Jännä ettei ole mitään seuraamisultraa, luin, että jotkut on jopa pupuilukiellon saanu, kun on liikaa muniksia kypsynyt clomeilla. Mä oon ite vähä salaa joskus toivonu kaksosia, mutta ehkä toi Catrionan monikkoraskauden kamala päätös sai mut tajuumaan oikeesti ne riskit, jotka on aika valtavat noissa. Joku tuolla raskaaksi 2013 puolella kirjotti, että periaatteessa ne "ylimääräset" munasolut voi puhkastakin niin, että saa kuitenkin pupuilla ja yrittää siitäki kierrosta, jossa on superovulaatio ollut.
sleepwalker Kiva että sullaki on nyt lääkkeet tulossa, voidaan sitten vertailla fiiliksiä. Niin ja niitä plussatestejä sitten ens kierron lopussa toivottavasti
Gatusalle tsemppiä odotteluihin!
Mulla on NIIN OUTO OLO! Siis aina ku oon ovista testannu, oon sen löytänyt kp14-15. No joo, nyt on kierto millon mentiin tutkimuksiin ni a) folli oli puolet liian pieni ja b) ovista ei tullu kp14-15. Toisaaltahan nuo tiedot toisiaan täydentää, tai siis jos folli oli liian pieni niin onhan se hyvä, että ovis mieluummin myöhästyy ku niin, että aina vaan ois ollu olematta. Mutta en tajuu miten voi käydä näin ku ei oo ikinä ennen käyny ja just siinä kierrossa ku mennää lääkäriin. Eilen viimein tuli ovistestiin plussa ja ovista veikkaan lauantaiksi. Sillon 2 mm päiväkasvulla follikkeli ois sen vaaditut 20 mm. Mutta mitä ihmettä! Kuinka just nyt ja miks? Oon yrittäny miettiä mitä oon tehny erilailla ku edellisissä kierroissa ja ainoo mitä keksin on että oon liikkunu vähän enemmän, käyny lenkeillä ja sitte käyttäny sellasta luontaistuotevalmistetta, jonka pitäs vahvistaa hormonitasapainoa (vahvistaa, ei sekottaa!). Nyt vaan sitten odotellaan ovistuntemuksia. Se onki kivaa, ku tietää, että oikealta tulee jos on tullakseen ni voi tarkemmin tuntea sen. Nii ja tietty pitää heilutella peittoa, vaikka katseet onki jo seuraavassa clomeilla avustetussa kierrossa!