Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipsan naiset !

Meillä oli eilen se lääkäri ja miehen simpat on kunnossa ja mussakaan ei suurempaa vikaa ole :) helpotus !
Alotetaan taas menkat teroilla ja sit Clomit kp3-7 ja näillä mennään 4 kuukautta ja jos ei onnaa nii sit takas lääkäriin mut nyt saa vähän aikaa vaan ihan ite olla :)

plussatuulia kaikille ja tsemppiä siirtyjille :) ja TARRASUKKIA matkaan <3
 
hienoa että molemmat ootte kunnossa, nyt vaa toivotaa että tulee plussa pian saiski87 :)

on: joko pahat pms oireet tai oikeet raskausoireet. vessaa yötä päivää, pahoinvointi joka näyttää pahenevan ja loppumaton nälkä. ite saan tietää tulokset vajaan 3vko:n päästä tai no vajaa 2vko ni osa tuloksist löytyy mut osassa menee vähä kauemmin. tuntuu et haluu oksentaa (anteeksi yksityiskohtaisuus ja omanapaisuus). ei tullu nukkumisest viime yönä mitää.
 
Poikanen?: Onnittelut hyvistä uutisista. :love2

Gatusa: Eiköhän me kaikki toivota, että kyseessä olis raskausoireet. Mä pidän peukkuja. :thumleft

Saiski87: Hienoa, että uutiset oli hyviä. Meitähän on täällä kohta useampi nappien napsija. :grin Toivotaan, että saisimme kaikki niiden avulla myös sen toivotun plussan. Eikö sua ole tarkoitus ollenkaan ultrata clomien käytön aikana? Mulle ainakin lääkäri sanoi, että tarkistetaan etten kuulu niihin joilla clomit vain heikentää raskautumisen mahdollisuuksia. Olikohan se niin, että joillain ne vain ohentavat limakalvoja ja alkion kiinnittyminen hankaloituu. Tai jotain... Ja sitten on se riski, että kehittyykin useampi munis. Mutta ei kai se ultraaminenkaan mitään varmaa tietoa niistä muniksista anna. Joskus tapahtuukin joku muniksien kasvuspurtti sen jälkeen. Eikä ne kaksoset niin kamala asia olisi. Kai... :grin Saako kysyä, että millainen annostus sulle on määrätty? Sekin ehkä vaikuttaa tuohon seurannan tarpeellisuuteen... Ja varmaan näissä on eroja hoitavien yksiköidenkin välillä.

ON: Tänne ei nyt vielä mitään uutta. Ovis vois olla kohta ja sen jälkeen jos aloittais ne terot ja sitten vihdoin ne clomit. Hieman ristiriitaiset fiilikset on kyllä... Välillä mietityttää sekin, että kun on näin kauan joutunut yrittämään niin osaako sitä enää edes muuta...
 
mulla on annostus kp 3-7 2 tbl/ päivä.. ei puhunut seurannasta mitään mut kerto kyl et voi tulla vaik viitosetki niiden avulla .. mulla siis vaan vahvistetaan ovista. Viitoset huhuhuh...
 
tsemppiä kaikille kiertoon saataspa porukal plussa-aalto ni oltas sit suht lähekkäisil lasketuillaki :) itellä viel5pvä piinaa ja sit testataa, totesin miehelle et ti mä haluun sit testata eli ma ostoksille.
 
Tämä systeemihän on jotenki muuttunu, enkä osannu kirjautua oikeassa kohtaa. olen siis kyllä ihan oikea goodhope... :)

Onnea poikanen! Meillekin kuuluu hyvää, nyt mennään jo viikolla 12+4 ja rakenneultrassaki käytiin. Kaikki hyvin :) Alussa olin tosi väsynyt ja pahoinvoiva, enkä ole jaksanut tehdä mitään, en edes lukea kuulumisia täältä. Nyt alkaa pikkuhiljaa voimat palautuun eikä enää paha olokaan vaivaa. Tässä täytyy varmaan pikkuhiljaa etsiä uusi ketju itselle, vaikka se jotenki oudolta tuntuukin.

Kaikkea hyvää teille jokaiselle ja toivon tosiaankin et jokainen saisi hyviä uutisia mahdollisimman pian, jokainen meistä sen onnen on ehdottomasti ansainnu! Eli, toivottavasti emme enää tapaa tämän ketjun merkeissä, vaan jossain muussa, onnellisten ketjussa ! Voimia teille jokaiselle omalle taipaleelle, tiedän monen vuoden kokemuksella mitä se on ja olen hengessä mukana. <3
 
Tämä systeemihän on jotenki muuttunu, enkä osannu kirjautua oikeassa kohtaa. olen siis kyllä ihan oikea goodhope... :)

Onnea poikanen! Meillekin kuuluu hyvää, nyt mennään jo viikolla 12+4 ja rakenneultrassaki käytiin. Kaikki hyvin :) Alussa olin tosi väsynyt ja pahoinvoiva, enkä ole jaksanut tehdä mitään, en edes lukea kuulumisia täältä. Nyt alkaa pikkuhiljaa voimat palautuun eikä enää paha olokaan vaivaa. Tässä täytyy varmaan pikkuhiljaa etsiä uusi ketju itselle, vaikka se jotenki oudolta tuntuukin.

Kaikkea hyvää teille jokaiselle ja toivon tosiaankin et jokainen saisi hyviä uutisia mahdollisimman pian, jokainen meistä sen onnen on ehdottomasti ansainnu! Eli, toivottavasti emme enää tapaa tämän ketjun merkeissä, vaan jossain muussa, onnellisten ketjussa ! Voimia teille jokaiselle omalle taipaleelle, tiedän monen vuoden kokemuksella mitä se on ja olen hengessä mukana. <3
 
hienoa goodhope1 että kaikki hyvin pienokaisella ja sinulla :) onnellista odotusta

täällä ootetaa mitä tuleman pitää ens viikolla ku ti ajattelin testata mikäli aihetta on.
 
Hienoja uutisia Saiski867:lla! Hyvä ettei vikaa löytynyt :) Sulla otettiinkin heti sitte 2 tabl. käyttöön clomeja. Jännä ettei ole mitään seuraamisultraa, luin, että jotkut on jopa pupuilukiellon saanu, kun on liikaa muniksia kypsynyt clomeilla. Mä oon ite vähä salaa joskus toivonu kaksosia, mutta ehkä toi Catrionan monikkoraskauden kamala päätös sai mut tajuumaan oikeesti ne riskit, jotka on aika valtavat noissa. Joku tuolla raskaaksi 2013 puolella kirjotti, että periaatteessa ne "ylimääräset" munasolut voi puhkastakin niin, että saa kuitenkin pupuilla ja yrittää siitäki kierrosta, jossa on superovulaatio ollut.

sleepwalker Kiva että sullaki on nyt lääkkeet tulossa, voidaan sitten vertailla fiiliksiä. Niin ja niitä plussatestejä sitten ens kierron lopussa toivottavasti ;)

Gatusalle tsemppiä odotteluihin!

Mulla on NIIN OUTO OLO! Siis aina ku oon ovista testannu, oon sen löytänyt kp14-15. No joo, nyt on kierto millon mentiin tutkimuksiin ni a) folli oli puolet liian pieni ja b) ovista ei tullu kp14-15. Toisaaltahan nuo tiedot toisiaan täydentää, tai siis jos folli oli liian pieni niin onhan se hyvä, että ovis mieluummin myöhästyy ku niin, että aina vaan ois ollu olematta. Mutta en tajuu miten voi käydä näin ku ei oo ikinä ennen käyny ja just siinä kierrossa ku mennää lääkäriin. Eilen viimein tuli ovistestiin plussa ja ovista veikkaan lauantaiksi. Sillon 2 mm päiväkasvulla follikkeli ois sen vaaditut 20 mm. Mutta mitä ihmettä! Kuinka just nyt ja miks? Oon yrittäny miettiä mitä oon tehny erilailla ku edellisissä kierroissa ja ainoo mitä keksin on että oon liikkunu vähän enemmän, käyny lenkeillä ja sitte käyttäny sellasta luontaistuotevalmistetta, jonka pitäs vahvistaa hormonitasapainoa (vahvistaa, ei sekottaa!). Nyt vaan sitten odotellaan ovistuntemuksia. Se onki kivaa, ku tietää, että oikealta tulee jos on tullakseen ni voi tarkemmin tuntea sen. Nii ja tietty pitää heilutella peittoa, vaikka katseet onki jo seuraavassa clomeilla avustetussa kierrossa!
 
tsemppiä ainut toivottavast tärppää. monella on näköjää tässä kuussä äitienpäivän aikoihin ovis joko la tai su, toivottavast tuo tulosta :)

täällä ihmetellää oloja, vois nukahtaa pystyy, parutaa iha ilman syytä, ruokahalu löytyy mut valmistuvan ruuan haju oksettaa. vessas ravataa monta kertaa päiväs, yöllä yritän vaa pitää silmii kii ja nukkua ku alhaal vähä liian tarkkakorvanen appi voi herätä ja kattoo kuka meni vessaa tai tulee vessast ja alkaa pitää meteleliä (käyny noinki). viel muutama päivä ja sit testataa, pesin hampaat ja kielen, en ol syöny sipulia ku eilen illal vähä mut ihmeest mul tuli outo maku suuhu. tulispa se plussa.
 
Heips... osaa mihkään täältä mennä... Goodhope: oletko johonki toiseen ryhmään kirjoitellut? yritin mennä kattomaan tuota la joulukuu 2013 mutta mikään ei tuntunut sopivalta :/ Johtuuko se vieläkin jännityksestä vai siitä että kun sitä yritystä kuitenkin kertyi se 2,5vuotta...
 
tääl jännitetää kunnol, eilen tullu syömiset ja juomiset ylös, pahoinvointia, väsymystä näemmä oksentelu alkamassa, vessassa ravataan ja itkuherkkä. tuliskoha parin päivän päästä plussa testii mullekin vaihteeks. anoppi eilen katteli ja kysy että onkos huono olo ku viitoin miehelle et annappa tietä pitää päästä vessaa ja nopeest. tuntuu et vois nukkuu suunnillee ympäri vuorokauden.

mikäs on poikasen vointi?
 
Sain jopa kirjauduttua tuonne joulukuisiin :D Etova olo vaihtelee... Äsken vetäisin uskomattoman määrän maksakastiketta niin on ihan superolo... liekö raudanpuutosta ilmassa... Toivottavasti muutkin plussaa nopeasti, aion silti seurata tätä ketjua, jotenkin haikeaa luopua...
 
poikanen pikku huomio maksassa on A vitamiinia ja maksaa pitäs välttää, näin mulle saarnattii esikoisen kohalla niin neuvolas ku työpaikal kaveri.

ite söin just paistettua tonnaria nams :) itellä on pitkäkestonen anemia kyl ku ollu keskenmenot sen verra tiheesee ja menkat päälle sekä komplikaatio kaavinnan jälkee viime vuonna. rautatabletit aiheuttaa ummetust ni ei ol tullu liiemmi napsittua. toivottavast hemoglobiini ois sentää reilu 100 nyt jo ettei roikkus sen alapuolel.
 
Gatusa, viides raskaus takana, kolme lasta entuudestaan... ne asioiden välttämiset esim maksan kohdalla on että kuhan sitä ei joka päivä syö... Ja oppinu sen että jos jotain tekee mieli niin yleensä siitä on puutos, eli tässä tapauksessa raudasta... Olen myös syönyt niin aurajuustoa kuin salmiakkia kaikissa raskauksissa, mutten joka päivä... Kohtuus kaikessa, ja toivottavasti saat plussata pian :)
 
anteeks poikanen en muistanu että sulla on jo 5 lasta entuudestaan. jep kyllähä iteki tuli salmiakkia syötyä välillä ja mitä nyt teki mieli yleensä onneks hedelmiä.
 
pakko muute kysyä et miten onks kellee saarnattu jääkylmän veden juomisest? anoppi ja eräs toinen rupes sanomaa ettei pitäs juoda jääkylmää vettä eikä olla tuulettimen lähellä, ei ole hyväks pikkuselle. tuli vaa mielee et voi kesä olla aika hankala jos noi muka kiellettyi ku täällä lämpötilat kesäl nousee parhaimmillaa sinne n. 50 asteeseeki lisänä viel kuuma tuuli saharasta. mä en oikei arabien tietoihi luota ja yks ranskalainen lääkäri sano kans ettei pitäs vissii olla tuulettimen ulottuvil eikä juoda kylmää vettä. (en kyl ol tähä asti noudattan kertaakaa noita neuvoi koska en haluu paistuu ja se kuumuusha on vaarallisempi pikkuselle)
 
Hei poikanen, mulla on ihan sama ollu, ettei tunnu mikään ryhmä kotosalta, kun tätä on seurannut vuosia. Mutta ehkäpä täytyy minunki siirtyä vaikka sinne marraskuisiin, olen noita ketjuja selaillu kyllä, mutta jotenkin haikeaa ja vaikeaa tämä siirtyminen on...
 
voithan kirjoitella molemmille puolille jos haluat goodhope :) jos itellä tärppäs nyt ni pysyn tääl varmaa aika pitkää ennen ku siirryn ees osittai minnekää.
 
täällä alko äitienäivän kunniks näköjää menkat 2 päivää etuajas eli kp 32/34. alavatsaa juilii kunnol kuten ennenkin menkkojen aikaa ja verta näky puhistaes mut ei sitees viel. uuteen kiertoon siis. yk en edes tiedä mut jos vikan kkm mukaa lasketaa ni yk 2 vissii. yrityshä alotettii jo 04/2011
 
Takaisin
Top