Nine: Toivottavasti kyytiläinen tarttuu kovasti kiinni. Raivostuttavan kallista touhua osaa tämä plussan metsästäminen olla, mutta jos tuloksena on se oma lapsi, niin kai sitä sitten pystyy ajattelemaan, että se on kuitenkin vaan rahaa... Tsemppiä piinailuun. <3
Ja sitten törkeesti vaan omia kuulumisia... Ensin kuitenkin pieni varoitus. Ei ollu mikään helppo ja kivuton juttu tuo aukiolotutkimus mun kohdalla. Mä en muista koska viimeksi jokin asia olisi tehnyt niin *piip* kipeää. Välillä tuntui, että taju lähtee. Tai pissin alleni... Välillä teki mieli pyytää joku vatikin, mutta sitten vain yritin hengitellä rauhassa ja onneksi se pahin kipu sitten laantui. En todellakaan olisi pystynyt ajamaan kotio sieltä, kun en meinannut suorassa pystyä kävelemäänkään. Mies oli nähnyt mut kahviosta ja ihmetellyt, että minne olen matkalla. No vessaan menin vähäksi aikaa istumaan ja vuotamaan. Yhä vuotaa, mutta onneksi melko vähän. Kotona itkeskelin ja vääntelehdin, kun koko ajan vain sattui. Ja kipulääkettä otin ennen ja jälkeen tutkimuksen. Kotona sitten tyhjeni mahakin vaikka yritin kovasti hengitellä ja nieleskellä. Mietin jo hetken, että onko ne olot ihan normaaleja tollaisen tutkimuksen jälkeen, mutta onneksi nyt jo elämä voittaa eikä oikeastaan enää satu minnekään. Vähän on alavatsa hellänä ja vuotoa on.
Tutkimuksen tulokset olikin sitten ikävän epämääräiset. Näkyvyys ei kuulemma ollut kovin hyvä eli hieman epäselväksi jäi munatorvien todellinen tilanne. Sitä nestettä kuitenkin tuli ulos niin hyvin, että lääkäri totesi, että ainakin toisen torven on oltava avoin. Sen voi tietysti kääntää niin, että toinenhan saattaa olla tukossa ja haitata raskautumista. Ensikiertoon sain clomit eli nyt odotellaan seuraavaa tädin vierailua ja jos sitä ei ala kuulua niin sitten se pakotetaan kylään terojen avulla ja sitten clomit käyttöön ja folliultra noin kp 10. Mulle määrättiin jo nyt 2 tablettia otettavaksi kp 3-7. Kai siksi, että terotkaan ei ole oikein muhun purreet vain sen yhden napin voimalla. Nyt siis taas odotellaan ja painoa pitää saada pois. Onneksi nyt on vasta kp 6 eli mulla on aikaa toimia. Yritän olla liikaa lataamatta toiveita ensi kierrolle, mutta kyllähän mä kovasti toivon, että pelkästään niiden clomien avulla saataisiin meille se plussa.
Tulipa vuodatus... Onneksi kaikille tuo tutkimus ei ole noin kivulias ja mäkin kuitenkin selvisin siitä.