Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hei pitkästä aikaa ihanat, täällä oltiin osittaisessa nettipimennossa viimeiset 4 päivää suunnilleen.

tervetuloa uudet :)

mirmeli miten sulla tuollai nyt alko, toivottavast tilanne selkiytys sinulla.

sissi tsemppiä piinaviikoille :)

on: täällä ne menkat oli päivän pituset eli ei ollukaa menkat sitte näköjään, alotin treenin ja johan tehoaa näköjään, tein itelleni kuntolaitteen (luovuus kunniaan, harjan varsi ja 2 kahen litran vesipulloa jotka täytetty hanavedellä.) ukko ei ollu huomannu mitää ni totesin ettei se huomais mitää ellen sano mitää ja sit se sano et hän alkaa kans treenaa tuolla mun virityksellä. murulla alko kung fu treenit. saapi nähä millai kierto mulla nyt on sit oikein, rinnat on kipeet jne.
 
kiitos tsempistä sissi mutta en usko tärppiin, oisin kyllä super onnellinen ja yllättyn jos plussa tulis mut en usko että tulee. mut vois kait sitä tehä testin jossai vaihees ja vilkasta mitä se sanoo.
 
Gatusa: onpas näppärä idea hei, kotikonsteillaki saa yllättävän hyviä liikuntamuotoja :) nyt toivotaan että teillä olisi siellä tärppi! Ja tietenkin pysyvä sellainen. Kuulostaa noi päivän menkat jotenkim oudoilta :)

Täälläkin alkoi ruokaremontti ja herkkujen syönti saa luvan loppua. Mä oon alottanut lenkeillä toistaiseksi ja ensi viikolla palaan agilityn maailmaan. Hoidot on vieny multa senkin ku en oo vaan jaksanut. :( Mut nyt on jotenki voimakas olo ja päätin ettei tä sonta nujerra mua enempää. Piste :D niin ja mä en nyt kans ymmärrä mitä tässä tapahtuu mut jos nyt menkat tulee normisti niin alotan sen vikan clomikuurin ja soitan polille niin ku sovittiin. Oli kyl kieltämättä vähän takapakki tä ovuloimattomuus...

Sissi: tsempit piinaviikoille! Se on niiiiiin jännää aikaa :) täältä peukutukset!
 
Tää on vaan jotenkin niin väärin,
Ne jotka haluaa lapsia, ei niitä saa ei ainakaan helpolla,
ja sit on niitä jotka tupsauttelee niitä maailmaan enempää mitään ajattelematta..

Oikein ärsyttää tällänen..
EN SIIS TARKOTA TODELLAKAAN KETÄÄN TÄÄLLÄ,
ja isot onnittelut jokaikselle joka yrittää yrittää yrittää ja vihdoin yritys palkitaan. :)

On viime päivät olleet taas näitä patoutumia..

Vietettiin tuossa Rakkaan esikoiksen synttärit.
ja liki kaikilla on jo se toinen tai kolmas...
ja oma äiti vielä sanoo
- Onnenks te, ette oo saaneet vielä lisää lapsia!!
Hän tietää että ollaan lapsettomuus hoidoissa, mulla ei kroppa toimi.
ja olen kertonut hänelle pahasta olostani, jo vuosi sitten.
Mite tämä sterssaa minua ja kuinka pahalle tuntuu,
etten voi antaa perheelleni sitä mitä kaikki olemme odottaneet..
MITEN HÄNKIN KEHTAA...?


Plussa tuulia kaikille!!
Ottakaa ovikset kiinni, ja nauttikaa parisuhteistanne!
 
Mirmeli
Kuulostaa niin tutulille,, täällä kans vitutkset olleet huipussaa, mielialat maassa. huh
2 Femari kuuria siis takana.. (vastaava ko clomi)
Eka kierto toimi.. toka ei...
Huh.. kp olis nyt 40 ja jotain päälle, Viime kierrossa siis ei saatu ovista olleskaan aikaan.. :/
Nyt vaan taas.. ootellaan josko ne menkat alkaa käynnistämällä ja jos ei nii mitäs sitte..
Ens viikolla olis tarkotus alottaa tupla annoksella Femarit,
Saa nähä jäänkö sit vaan nukkumaan, jos on veto ihan veks.
Kerroin myös terveydenhoitajalle tilanteesta ja se sano heti et ilmota jos tarviit saikkua..
Mut jos jää saikulle täytyy kaikki suorittaa myöhemmin.
Onneks on ollut loma viimeset viikot et oon saanut nukkua tooosi paljon, mut on myös ollut järkky väsymyksetki.


Odotellaan odotellaan,, nyt käy kuitenki niin et sielt on tulos joku 8 munasoluu
ja sit ollaan taas kiellos kuukaus.. Huh..
Tein itteni kans selväks, et 2 kuurii viel sit tää on loppu.
Sit jatkan elämääni!!
 
mirmeli hyvä ettet anna tilanteen nujertaa sua, mähä aloin treenaa just sen takia kans ja siks etten ol tyytyväinen kroppaani, parempi keksii jotai tekemistä kuin vaan olla ja masentua enemmän. ukko totes et kyl sitä alkaa huomaa että mä treenaan päivittäin. nyt mul on piakkoin alkamassa työ ku alan opettaa netin välityksellä kiinalaisen koulun oppilaille englantia. sit ku on varaa aion alkaa suunnittelijaksi ku voi ostaa materiaalit yms. ku mullaha on haaveena alkaa tehä vaatteit ja laukkui, oma mallisto ja saada se sit myyntii ympäri maailmaa mikäli mahollista.

jaica jaksuja ja tsemppiä jotku ei aattele mitä sanoo se on totta, mullaha oli aikoinaa niin et ku sain mun ukon kans sen ekan vastoinkäymisen eli tuulimunan 11/2011 ni mun äiti oli supertyytyväinen. nyt se kuitenki on tottun näköjää ajatukseen että lisää lapsia haluan.

on: saapi nähä mikä on tilanne, toivottavast tänää pääsee käymää mun lääkäril kuulees tulokset ja sit vois se vois vilkasta mun tilannetta ku en tiä mikä on.
 
Gatusa: toivotaan et lääkäris selviää jotain.tuu sit tänne kertoilemaan miten meni :)

jaicalle jaksamisia.on tämmönen jo henkisestikin raskasta, saatikka fyysisesti jos joutuu noitten lääkkeitten kanssa pelaamaan.
:oops:
 
sissi enpä mä sit menekää viel lääkäriin, ukko soittaa mun lääkärille ja kysyy millo se vois vilkasta tuloksia. nyt ois se kp 29/32-34 vissii menossa joten tällä viikolla pitäs alkaa menkkojen jos alkaa ku ei se viime viikkonen ollukaa mikää menkat kun lopahti sen yhen päivän jälkeen. eipä niitä oireitakaa ol ollu aikoihi mut nyt niitäki sit alko tuleen, saas nähä millanen kierto tää on ja millaset menkat ku alotin treenin (tuloksetki on alkan näkymää jo)
 
Jaica: Älä muuta sano... Toisaalta syyttömiä ne muut ovat meidän ahdinkoon. Mua vaan harmittaa kun ystäväni joka lisääntyy ajatuksen voimalla, valittaa mulle jaksamattomuuttaan lastensa kanssa ja että on uupunut. Vaikka hänellä on kyllä helpot lapset ja ihanat sellaiset..<3 itsensä on tietoisesti ajanut hankalaan tilanteeseen yh:ksi.. Mutta en voi tuomita ketään, on hyvä että voi myöntää olevansa väsynyt niin saa apua.. Mun näkökulmasta se on vaan niin erilailla katsottu, valitettavasti.. Mutta tukena olen aina :) Äitisi kommentti oli enemmän kuin sopimaton ja tuollaista sammakkoa ei saisi päästä vaikka olisi tietoinenkaan yrityksistänne. huh..

Gatusa:
Sulla on ihania unelmia ja toivon koko sydämestäni että saat ne kaikki joskus toteutumaan. On hienoa kun on päämääriä ja tavoitteita elämässä. Mulla on myös tämä vartalo tyytymättömyys.. En ole lihava mutta en ole laihakaan. Vatsaan kertyy kaikki syödyt ylimääräiset kalorit ja löysää riittää, lähinnä haluan vain kiinteytyä ja saada kunnon nousemaan. Oli hyvä agilityboogi menossa toisen koiran kanssa ja kuntokin oli hyvä mutta tämä clomien, surun, stressin ja kaiken muun tuoma väsymys kaatoi vain kaiken. Nyt täältä noustaan ylös!

ON: Tänään on kp23/29-33, ollaan nautittu täysin rinnoin toisistamme ilman lapsenteko pakkoa! Tämä kuukausi meni ovuloinnin takia pilalle mutta jotenkin se on tuonut myös vapauden tunnetta ihan eritavalla! :) Itseänikin nyt pelottaa kun kuulostan niin kamalan positiiviselle vaikka viikko sitten vielä olin kovin masentunut.. No eipä kai se väärin ole.

Mukavaa arkeenpaluuta kaikille!
 
sul on nyt jännät paikat gatusa!
mul olis huomenna gyneaika ku tarttis ottaa papa-näyte..ilmeisesti ois hyvä seki tsekata ennen hoitoja
 
mirmeli ikinä ei pidä jäädä makaamaa surussa ja murheissa, paras vaa aina ottaa itteää niskasta kiinni ja nousta ylös, iteki olin niin maassa ennen ku aloin treenaamaa ja menetin jopa unet kokonaa, nyt ku aloin treenaamaa ni uni tulee jonki verra paremmi, kroppa alkan muokkautuu, olo parempi, ukko on iha ihmeissää jo jne...
hyvä että oot alkanu oleen positiivinen ja rentoutuneempi nytte, josko seki auttas sit sen plussan saamiseen ku ei aattele liikaa :)

sissi kiitos tsempistä juu jännät paikat on, pitää malttaa oottaa, rinnat ei ollu viime kierrossa yhtää kipeet mut nyt on senki eestä sitte ja vessas on pitän alkaa käydä useammi, en tiä miks. ootan vaa et millo ukko menee kysyyn tulosten laatua...
 
Gatusa: Yleensä olenkin ollut se tsemppaaja ja eteenpäin puskija muille sekä itselleni mutta nyt kadotin sen kokonaan :/ Onneksi alkaa löytymään sekin ihminen jostain tämän raunion takaa. Mulla on nyt myös uniongelmia, lähinnä nukahtamisen kanssa ja unet on todella katkonaisia ja lyhyitä. Alko taas pahenemaan tässä kierrossa, yleensä häviävät mutta nyt ei oikeen tunnu katoavan. No, kaipa niistäkin selvitään.

Sissiä jännäillään! :)

ON: Tänään on ollut aivan törkeät kivut! Ovat muistuttaneet kovasti ovulaatiokipuja mutta ei kuitenkaan.. koko lantion läpi pistäen. auh. mun kroppa on ihan sekasin.. on kp 24, joten ei ole kyllä se oviskaan.. ei ymmärrä, ei.. :D
 
onko millo ollu ovis mirmeli? oiskoha sulla sama ku Aamulla sit et plussaa tietää univaikeudet :) tsemppiä sinulle ja plussatuulia :) oot minuaki monesti tsempannu ku oon ollu alamaissa...kiitos siitä :)
 
No kun tässä kierrossa clomit teki oharin ja en ovuloinut lainkaan.. kahtena edellisessä tuli kp15 mut nyt ei ja tikutin 13-20 mut ei eikä oireitakaan mitään. Et siksi vaan ihmettelen noita kipujakin.
 
mitä hittoa mun kropassa oikein tapahtuu!? aamulla vessakäynnin yhteydessä tuli veristä vuotoa..nyt siis vasta kp18 ja dpo4 eli ei pitäis kyllä mihinkään kiinnittymiseenkään liittyä.alaselkä myös jomottaa hieman..mut ei muuten oo mitenkään menkkamainen olo.jumankauta jos kierto on nyt sekasin...!
eilen olin papa-kokeessa ja sen jälkeen tuli ihan pientä vuotao joka on tietty normaalia.mut sekin meni eilen parin tunnin jälkeen ohi. Onko muilla ollu tämmöstä? :smiley-angry019
 
sissi onpa hyvinkin tuttua oli viime kierrossa ja oli tässä kierrossa, tämä viimeisin oli sillai et minimaalist tuhruu joka ei tullu suojaa oli päivän ja sit seuraavana yhtäkkiä tuli kerran suojaan verist vuotoo ja seuraavana oli loppu jo. ärsyttävää se on ja nyt ootan et tuleeko sieltä menkat vai ei ku testi tänää nega ku testiajan sisää katto mut reippaast sen jälkee olin näkevinäni esihistoriallisen haamun esi-isän eli sitähä ei lasketa eikä meinannu ees kunnol erottaa, mietin oisko viivanpaikka liuskatestissä mut eipä ol ennen sellast ollu ja en tiä kuinka paljo mul venyy kierto nyt.
 
toivotaan että tuo haamun esi-isä vahvistuu :excited001

taisin vaan pelästyä tota tuhrua ku ei oo semmosta ennen tullu..paitsi kerran Terolut-kuurin aikana alkoi menkat jo kp19 ja sen jälkeen lopetinkin koko lääkkeen käytn.
nyt tais jo loppua koko vuoto.toivotaan et oli kiinnittymistä :smiley-angelic002
 
Takaisin
Top