Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mirmeli jaksuja olon kanssa, varmast oot innoissas uudesta tulokkaasta ja ootat että syntyis jo pikku hauveli. toivottavast olo paranee ja mielialakin ettei mene iha suorittamiseksi vaan siellä. ei sen puolee mulla yöt aikalailla samaa tyyliä ollu viimisen viikon ainaki et vähä välii herätää ja sit vaikee nukahtaa uudestaan. toivottavast teillä nyt tässä kierrossa tulis se tärppi :)
 
Mirmelille onnea uudesta perheenjäsenestä :) hauvavauvat on jotain niin ihanaa!

Niijoo ja häämatka varattiin sit lopultakin. Kyprokseen päädyttiin :cool:
 
Voi kun pääsis itsekin jonnekin lämpimään täältä vesisateesta :( Koska sissi teillä on häät? (meilläkin ollut puheenaiheena jo puolisen vuotta mutta vielä ei ole ajatus lämmennyt :D )

Viime yönä jopa nukuin... Toinen koirista sairastui taas joulun aikaan ja oli edellispäivänä kovinkin kipeä.. sen kanssa valvoin, mutta nyt onneks jo parempi. vielä ku sais nä hikipuuskat pois :) Ja kiitos Gatusa tsempistä! :)

Ja kiitos onnitteluista mutta vielä ei olla saatu puhelua karvapallojen syntymästä, voi olla ettei meidän etsimäämme edes tule tästä pentueesta mutta jännätään! :) Jännää tulee olemaan myös kolmen koiran kanssa jos nyt tärppi tulee mutta toisaalta, koirat on enemmän kuin elämäntapa joten eiköhän kaikesta selvitä. :)
 
eip mitää mirmeli, toivottavast tein odotus palkitaan pian ja hyvä että sait nukuttua vihdoin :) ite joudun kokeileen antibioottia tähä yskään toivottavast auttaa ja toivottavast ei ol haitallinen mikäli nyt sit tärppi kävis vihdoin tosin eihä mul oviskaa ole vissii ollu ellei se ylärikipu maanantaina ollu juurikin se tosin ei ky ollu mitää oireita olojen puolesta siihe suuntaa.
 
Meillä on Mirmeli kesäkuun alussa häät :rolleyes: ens kuun aikana pitäis mun puvunkin olla jo valmis..5kk oon kohta jo oottanu o_O

Eilen käytiin miehen kanssa Ikeassa ja löysin kaikkea pientä kivaa..on ne lastenhuoneet siellä vaan niin ihania! harmi ku ei voi vielä mitään semmosia ostella :oops:

Sit ois kysymys niille jotka ovat lapsettomuustutkimuksissa käyneet: haittaako hirveesti jos sillon on menkat? mä just laskeskelin et pitäis sillon just olla kp3 kun olis eka käynti..en kyllä haluais sitä perua enkä tiiä tutkiiko ne vielä ekalla käynnillä meikäläistä :confused005
 
sissi verikokeet esim kilpirauhaskokeet otetaa usein siinä kierron alkupäivinä juuri muistaakseni eli ei pitäs olla ongelmia.mut eka käynti on vissii kierron kartoitus, haastattelu et onko suvuissa mitää periytyvää jne.
 
Itse poliklinikka käynnillä Mulla ainakin tekivät sisätutkimuksen sekä ultran.. Lähete saatiin terveyskeskuksesta missä otettiin verikokeet ja sielläki kyllä sisätutkimus.. Kaipa se riippuu kans paikkakunnasta.
 
joo mulla on noi verikokeet jo varattuna ens kuulle ja lähetteessäkin luki et kp 3-5 täytyy ne ottaa. mietin lähinnä sitä sisätutkimusta..tai ei se mua haittaa,mut aattelin et se voi olla lääkärille epämukavaa jos toinen vuotaa ku mikäkin :D noh.ehkä soittelen sinne osastolle tässä joku päivä
 
Kannattaa soittaa. Luulisin etteivät mielellään ota jos on menkat, ainakin kaikki seuraavat käynnit ajoitettiin niin että vuoto on varmasti loppu..aukiolotutkimuksessa ainakaan ei saa olla vuotoa.
 
Jaahas ja odotus on päättynyt... Pentuja oli syntynyt yksi, valitettavasti tyttöpentu ja meillä olisi poika hakusessa.. :( että seki nyt siitä sitten tällä kertaa.. hmph.
 
Nii katsotaan. Meil on hakusessa ruskean värinen ja niitä ei taida oikein olla tarjolla :/ ja voipi olla jos tästä nyt ennen sitä tärppää niin jää pennut ottamatta, ja pakko kyllä myöntää että sekin harmittaa varmasti. :D On vaan tä pennun odotus ja mietintä auttanut tohon mielialaan ja saanut siirrettyä sitä vauva-ajatusta syrjään :) jospa stressiki helpottaa
 
se muute voi auttaa myös tuoho plussan saamisee ku on muutaki ajateltavaa ja tekemistä joten tsemppiä mirmeli joka saralla sinulle :)
 
eipä ol yskä helpottanu mirmeli kiitos kysymästä ja tänää oltii aamusta iltaa ilman vettä ku jotku idiootit rikko päävesiputken joka tuo veden tähä kaupunkii joten koko kaupunki oli ilman vettä, nyt tullu takas mut heikkona. tässä mietin et josko vuoden vaihduttua kinuais ittesä ukon mukaa lääkärii ku mun lääkäri kattoo ne tulokset ja sit vois vinkata lekurille et kattoisko oonko mä ovuloinu ollenkaa kierrossa vai onko ovis pahemman kerran myöhässä, sit samal mun lääkäri sais selittää ukolle mitä tarkottaa reflux (vatsanesteiden takaisinvirtaus eli aika pitkälti hapot tulee ylös ku läppä ei pysy kii kunnol, nuorena hapot oli polttaa reiän ruokatorvesta keuhkoihi lääkärit huomas tähystyksessä sen) ja mitä mun pitää välttää ruoka-aineissa (mm. chili jota ukko rakastaa yli kaiken)
 
Terve täältä kuolemankielistä.Loppusiivousta tehty 2pv,ja ihme sälää kammettu Viel autollinen.
Mulla menkat teki yllätyshyökkäyksen,jo pe-la aloin katsella et mitä hiisii,punasta alkoi ilmestyy,ja eilen ne oli pakko diagnosoida menkoiks,eli kierto oli vain 26 normaalin 32 sijaan.Varmaan Tää muuttostressi ja fyysinen rasitus sekoitti kropan,mut on Tää Kyl ihan shaibaa tällänen.Ei jaksa yhtään miettii mitään kuumeiluu taas hetkeen.Voi olla että luonto vaan infoo mulle et alkaa ikää olee Nii paljon ettei pysty enää :(
 
Gatusa: Hyvä että oot saanu yskän ojennuksee. toi refluksiki on kyl niin kauheeta ettei mitään järkeä. Toivottavasti pääset miehen matkaan ja olis hyvä alottaa uusi vuosi uudelta pöydältä.

Marikki: Kyllä toi muutto on niin stressaavaa että ei siinä ihme jos kroppaki vähän heittää. sit kun saa sen vanhan kämpän pois jaloista ni sit onkin jo helpompaa

täällä kp 16 eikä ovista näy ei kuulu. Tullu clomien kanssa kaksi viimeistä kertaa kp15.. no tällä hetkellä en jaksa sitä sen enempää miettiä..
 
mirmeli juu yskä on viel mut ei niin pahana, tosin iltasin yltyy ja nyt viel ollu yli viikko unettomuutta ni ei ol mikää hyvä olo. mulla teininä todettii reflux ja pahemman puoleine, ruokavalio meni aikas pitkälti remppaa ja pudotin myös painoo oma-alotteisest sillo ja helpotti mut nyt ku arabiruokia pitää vetää ja ukko ei huomioi yleensä muita chilin käytössä ni meikä kärii aika pahast välil, hapot tulee kokoajan välil aamust iltaan ni ei ol kovin kivaa.
minäki metsästän ovista...

marikki jaksamist muuton kans se on hirveetä oikeest.
 
Takaisin
Top