Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sissi ja Gatusa: Pidän plussapeukut pystyssä teille! :rolleyes:

Mirmeli: Voiko olla mahdollista, että ovulaatiosi olisikin vasta nyt? Jos kiertosi on pidentynyt yhtäkkiä. Toivottavasti nukahtaminen ja unet paranee. Tuntuu, että tämä jatkuva pimeä aika tekee kaikista ihmisistä kovin väsyneitä. Itselläni on myös uniongelmia aika ajoin. Isoäitini kuoli joulun aikaan ja olen siitä asti melkein joka yö nähnyt hänestä unta. Se alkaa olemaan henkisesti aika raskasta :oops:

on: kp 16/26-34. Jos kierto olisi säännöllinen, niin tänään olisi ovispäivä. Talletukset tilille tehty, mutta luulen että ovis on ollut jo viime viikolla (talletuksia tehtiin myös silloin :wink). Silloin vatsaa vihloi samasta kohtaa pari päivää. Eli piinaviikot menossa myös täällä. Olisi niin ihana saada plussa tähän muuten niin surulliseen aikaan.
 
kiitos myy eli tosiaan mulla tuli mielee mun roskishaamusta se et se on esihistoriallisen haamun esi-isä, no enpä ehtin murehtia ku puunasin koko kämpän tänää ulkoa ja sisältä. ite ootan et miten tilanne kehittyy. plussatuulia sinulle :)
 
Myy: Olen pahoillani isoäidistäsi <3 Omani poismenosta on 2-vuotta mutta ikävä on tietenkin suunnaton. Ei sitä oikein vieläkään käsitä välillä kun ajattelee tapahtunutta. Viime yö oli jo mukavampi ja sain jopa nukuttua kun viimein nukahdin. Ja toi ovulaatio kävi itselläkin mielessä mutta testin mukaan ei ole ovista nytkään :/

Gatusa: Esihistoriallinen toivottavasti muuttuu tulevaisuudeksi, ja katos! Oot oikee VIP! ;D
 
Heipsan ihanaiset!

Tulin välillä moikkaamaan teitä ja kovasti toivoin et olis tullu plussa uutisia! Tsemppiä kaikille!
Täällä rupee elämä voittamaan ja riidat vähenemään :) ehkä se oikea löytyy vielä ;)
Plussatuulia kaikille!
 
tsemppiä saiski! ihanaa kun tulit moikkaamaan.kyllä se oikee osuu vielä sun kohdalle..sillä välin keskityt itsees ja lapseen :)

Dpo5 menossa ja eilinen vuoto ainakin mennyt ohi..entiä mihä mahto olla. noh,eilen laskesteltiin parhaan ystävän kanssa et jos nyt tärppäis ni olisin häissä rv 22 :D toivossa on hyvä elää.
 
kiitos saiski :) usko pois kyllä se oikea tulee vielä kohdalle ja saat sen pikku nupun lapsellesi seuraksi, enpä minäkää aatellu et päätysin naimisii ku sen verra kärsiny elämän aikana mut niin vaa kävi että tapasin mieheni sattumalta hänen veljensä kautta ja siitä lähtien ollaa oltu yhessä vaikka riitoja ja vaikeuksia onki ollu enemmä ku tarpeeks. tsemppiä ja moikkailehan meitä välillä ku sinusta on ihana kuulla :)

on: kp 32/32-X eikä menkkoja näy mikä iha positiivista mut voi olla että kierto vaa pitenee. saas nähä millai kierto tiedossa ja millaset menkat ku treeni alotettu mut itellä huomattavast parempi olo ku aiemmin.
 
Heiii Saiski!! kiva kuulla sinusta! :) Hyvä että asiat alkaa selviimään, noi on niin ikäviä juttuja :) Mutta ollaan me aika vahvoja naisia, eiks je ;)

Gatusa: Ny määä peukutan niiiin kauhian palajo! <3

ON: En edes tiedä mikä kiertopäivä on xD Hehee, kahden tunnin valveunilla menty päivä läpi ja vaikean aamun jälkee ollu ihan huippua. Agilitytreeneissä meinasin kuolla ku ei riitä kunto ton koiran menoon, mut mun ongelmalapsi oli niiiiiin hienosti. hhehe.. sori oon väsynyt... :/
 
kiitos mirmeli tsempistä, mukava kuulla että agilitytreenit meni hyvin vaikkakin väsyttävästi, toivotaa et jatkossa saat nukuttua paremmin, minä treenasin taas tänää kuten yhtä päivää lukuunottamatta joka päivä tähänmennessä ja otin vähä aurinkoa, loppuviikolle luvassa sellasta +20-22oc ja aurinkoa mut sit kylmenee valitettavasti :)
 
Gatusa: mikä olo ja onko tätiä näkynyt? :wink

Harmi Mirmeli tuo sinun unettomuus.Mut varmasti tekee ihan hyvää välillä tuo tietämättmyys kiertopäivistä. Pystyispä itekki olemaan mietimättä.. :sad001
 
ei ol oloja mihinkää suuntaa, testi oli nega eikä tätiä näy, enää 1 testi jälellä...saapi nähä miten pitkäks mulla nyt sit venyy kierto varmaa viimeistää ens viikon puolesvälis alkaa sit... no keskitys treenaamiseen ja opettamiseen kunha duuni alkaa.
 
Tylsää jos tuo sinun kierto nyt pitkittyy ihan mahottomaksi :(

Mulla kävi tossa aamupäivällä vähän hassusti.Oikeen kunnolla lorahti valkkaria housuihin (anteeksi aiheuttamani mielikuva:D ) ei mulla oo ikinä tommosta ollu,joten teimpä ajankuluksi ovistestin johon pärähtii parissa sekunnissa ihan selkee plussa! Ja mulla on nyt siis dpo6. Kieltämättä iski pieni toivonkipinä josko ois tärpänny.. ;)
 
sissi mulla on tunne että sä tuut saamaa plussan tässä kierrossa ja liityt Aamun ja muiden seuraan :) mut moikkailehan meitä siitä huolimatta :)
 
Mirmeli: kiitos <3

Sissi: mulla kävi vähän samalla tavalla eli aivastin ja valkkaria lorahti housuun ;) ja siis piinaviikot menossa...
 
Nyt toivotaan teitä sissi ja myy!
Tosin, nyt on kyl pakko sanoa että mulla on vuotanu aina oviksesta menkkoihin tolleen lörähtäen ja paikat märkänä (:D) koko ajan.. varsinki nyt clomien aikana...

gatusa: pidähän ajantasalla meidät.
 
Se siitä aktivoitumisestani... Te ootte kyllä ihan aktiivisia kirjoittelijoita :) . Kyllä mä täällä käyn (lähinnä kännykällä) lueskelemassa ja oon täysillä hengessä mukana ja puhalten teille plussatuulia minkä kerkeän, mutta en vaan saa tänne kirjoitettua oikein mitään. Nyt oon kyllä usein ollut töistä kotiin raahauduttuani niin väsynyt, etten meinaa edes nähdä kunnolla. Mulla on vähän hajataittoa ja silmät kuivaa helposti, mutta väsyneenä tilanne vaan pahenee...

Kiitos kaikille tsemppaamisesta ja positiivisista sanoista. Tästä palstasta on apua vaikkei ehtisi/jaksaisi edes kovin aktiivisesti kirjoitella. :)

Tervetuloa Nessufly. (Muita uusia ei taida sentään olla ehtinyt liittynyt joukkoomme sitten viime kirjoitteluni...)

Pahoittelut kaikista vastoinkäymisistä niille, jotka ovat niitä joutuneet (jälleen) kohtaamaan. Hirmuisesti tsemppiä ja voimia. Onneksi apua on tarjolla ja toivotaan, että kaikille se plussa vielä suodaan. :hug013

Mä pidän piinailijoille täällä peukkuja. Plussatuulia! Toivottavasti alkaa oikein plussa-aalto.

Tämä on nyt vähän tällaista yleistä kommentointia, mutta oon edelleen varsin väsynyt eikä mielialakaan ole niitä parhaimpia. Kyllä se varmasti tästä taas ja ensi kierrolla pääsee taas yrittämään clomien ja pregnylin (ja ehkä inssinkin) voimalla, mutta vähän on tupannut olemaan varsin toivoton olo. Jostain syystä tuntuu siltä, että kyllä ainakin neljä vuotta yritystä ehtii tulla täyteen ennen kuin mitään plussaa uskaltaa toivoakaan... :oops: Siihen ei ole enää niin kovin kauaa. Toisaalta ihan sama vaikka tässä pitäisi yrittää vielä vuosikin lisää, jos vaan ei turhaan yritetä. Parempihan se plussa on saada edes myöhään kuin ei milloinkaan... Mutta kyllä se kieltämättä surettaa, kun ei ole vieläkään omia lapsia, jotka leikkisivät varastossamme odottavilla leluilla vaan ne kaivetaan esiin vain silloin kun sukulaisten lapset tulevat kyläilemään...
 
Sleepwalker: kiva kuulla että käyt vielä täällä hengailemassa :) tai tietty toivon että säkin pääsisit pian tonne odottajien puolelle. Meillä vasta vähän yli vuosi yrutystä, joten en osaa ees kuvitella miten kovilla sä oot ollut :(

Joo on mullakin aina valkovuotoa ennen menkkoja..lähinnä nyt aattelin sen tuhruvuodon ja ovisplussan takia et joskos nyt sitten ;D mutta viikon päästä se selviää.Nyt siis kp 21/28(?)

:love7
 
harmi sleepwalker että sinulla tuommonen tilanne, toivottavasti lääkkeistä on apua ja jos meette inssiin ni onnistuis, mä niin kovasti toivon sinulle sitä plussaa 4v on todella pitkä aika mutta kun jotain haluaa niin jaksaa yrittää. tsemppiä ja ihana kuulla sinusta :)

tsemppiä sissi ja plussatuulia, toivottavasti plussa tulisi nyt :)

on: kp 34/X ja menkkoi ei näy eikä kuulu, ei oireita mihinkää suuntaa. no tänään vietettii päivä pihalla ja muokattii kasvimaa ja istutettiin vähä sitä sun tätä, mm. sipulia, auringonkukkia, pinaattia, maissia, vissii tais ukko laittaa persiljaa johonki kohtaan jne. perunat kasvaa kovaa vauhtia tuolla jo ja sama aiemmin laitetuilla sipuleilla ja valkosipuleilla. kohta alkaa olla hyvällä tuurilla sadonkorjuu perunoiden kohalla. tänää on ollu niin ihana sää että ei vois paremmin viettää päivää ku lämmintä ja aurinkoista :)
 
Morjens tähänkin ketjuun!
Muutosta 2vko,stressi alkaa laukeilla mulla mutta mies alkoi stressata nyt kun periaattees kaikkien hyllyjen ym laitto ja kasaus hänen hommaansa taas.En oo mitenkä hoputtanu tms,mutta ottihan se pulttii jo siitä.

Kyllä hyvin voi huijata omaa mieltä.Mie sanoin ettei yritetä ees tässä kuussa,nii ollaaki pupuiltu enemmän ku ennen ja eilen ei jaksettu illalla ja sanoin et haluun sit aamupalaks,hah.J illala-yöllä sattui alamahaan mut aamul mies soitettii töihin.Sanoin että saankohan mä aamupalaani ollenkaan niin sainhan mie ;) hah.Ja sitte aamupäivällä aivan uteliasuuttani tein ovistestin niin jo vain oli hymynaamaa tikussa.Jee.
Toivon tällä saa nostettuu kyllä.Jaksaa taas.
Mullahan loppu ku kanan laulu mu viime kierto kp 26 vaikka norm 32 kierto.varmaan se stressi teki sen.
 
mukava kuulla sinusta marikki, hyvä että muutto on ohi nyt ja stressi vähenee :) meillä on täällä kyntö ja viljelypuuhat menossa kun on hyvä sää ja mä aion alkaa myös esikasvattaa nyt purkissa vesimelonia ni saa istutettua sit maaliskuussa viimeistään maahan ja ootella satoa kun meillähän oli ylläri tuolla pihalla eli talvella saatii ottaa vesimeloni kun oli tehny kukkia ja hedelmän :)

on: ei mitää uutta eli ei ol menkat alkan vaikka oon pihalla rehkiny ja treenannu...
 
Takaisin
Top