Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mukava kuulla sinusta marikki, hyvä että muutto on ohi nyt ja stressi vähenee :) meillä on täällä kyntö ja viljelypuuhat menossa kun on hyvä sää ja mä aion alkaa myös esikasvattaa nyt purkissa vesimelonia ni saa istutettua sit maaliskuussa viimeistään maahan ja ootella satoa kun meillähän oli ylläri tuolla pihalla eli talvella saatii ottaa vesimeloni kun oli tehny kukkia ja hedelmän :)

on: ei mitää uutta eli ei ol menkat alkan vaikka oon pihalla rehkiny ja treenannu...
 
Sleepwalker: Mukavaa kun sinäkin piipahdit tänne :) Älä turhaan pahoittele sitä ettet jaksa kirjotella, ei aina jaksa. Tiedän tuon väsymyksen mikä vie täysin mukanaan, mulla oli viime kuussa ihan samanlainen ja se oli kyllä kamalaa.

Marikki: Jee kiva kuulla sinustakin ja vielä noin kivoja uutisia :) hihhei!

Gatusa ja Sissi:
niiiiiin jännnäääää :)

ON: kp29/29-32, menkkaoloja on ja vatsa juilii. Ainoo mitä ei vielä ole, niin tissit ei ole kipeät ja on yleensä viikko ennen menkkoja ja kipeytyy sitä mukaan mitä lähemmäs mennään. Mutta eipä siinä mitään, mä oon ihan valmis niihin menkkoihin. Jännää miten sinut voikin olla pieleen menneen kierron kanssa. Muutenkin mieliala on mitä parhain aikoihin, ei ahdista, ei masenna. :) Ja tämä pakkanen <3
 
Marikki tervetuloa takaisin kuumeilemaan! on tuo muutto aina semmosta härdelliä.. :pale

Ihanaa Gatusa ku jaksat touhuta ulkona kaikkea :) ..täällä nyt vähän eri meininki ku on pirun kylmä ja lunta ihan riittävästi.sais tulla jo kevät sanon minä.
:hello2
 
Kaipa se täytyy testata, mut oon kyl niin varma et se tulee. Ja mahiksetkin on todella pienet tässä kuussa. Katotaan ens viikonlopulla mikä meininki.

Muoks 22:04: kivut on jo sitä luokkaa ettei tarvitse arvailla ketä tulee parin päivän sisään kylään. Kivut on vaan nyt jo niin kovat että tuskin tullaan taaskaan helpolla pääsemään. Ja tällä kertaa olen sinne poliin yhteydessä. mä lupaan. :/ hyvää yötä <3
 
Muokattu viimeksi:
Sleepwalker: Toivottavasti lääkkeet auttavat pian ja teille suodaan oma pieni käärö <3 Älä luovuta!

Gatusa: Kuulostaapa ihanalta teidän kasvimaa! Toivottavasti vesimeloni antaa satoa :grin

Marikki: Kiva kuulla, että stressi on helpottanut :) Nyt peukut pystyssä!!

Mirmeli: Tsemppiä! Toivotaan, ettei kivut ole tässä kuussa kovia :oops:

Sissi: Tsemppiä piinaviikolle:)


on: kp 21/26-34 ja joinakin päivinä vatsaa nipistelee/viiltelee. Olen parina yönä nähnyt unta, että synnytän poikavauvan. Alitajuntani leikkii kanssani!o_O
 
sissi kun alotin treenaamisen ni oon taas se energinen oma itteni ni kyllä sitä jaksaa ja kun tietää että saa toivottavast oman sadon hedelmiä ja vihanneksia sekä yrttejä ni on motivaatiota. tänää meni vesimelonin siemenet peltoon ja laitoin vähä muutakin sinne että saa satoa inshaallah, nyt ootan et ukko tois mintunsiemeniä ku mintulle muokkasin heti aamiaisen jälkee oman maatilkun koska mä rakastan minttua. saas nähä kasvaako maissiki toivotaan, perunanvarret on kunnol jo kasvanu ylös joku aika sitten ja sipuleissa on komeat varret myös, auringonkukat alkaa kohta kukkia :) tälläinen on mein talvi :)

mirmeli toivottavast ei tulis iha hirveitä kipuja tällä kertaa tai saisit apua ajoissa :)

on: ei menkkoja näy eikä kuulu, saapi nähä millo ilmaantuu vai onko se kierto sit sen 22 päivää eli nyt ootellaa sit uuden kierron menkkoi ei aavistustakaan.
 
myy: sullakin jännät paikat! mulla nyt kp 23 ja la pitäis tädin tulla. :angel8saas nähä.

mä oon pienestä asti harrastanu liikuntaa jossain muodossa ja pitäny kropasta huolta. Ja auttaahan se siihen stressiinkin mitä ainakin mulla on nyt lähiaikoina ollu ihan tarpeeks :angry1
 
sissi sama täällä 4v ikäsestä yleisurheilua kunnes teininä sain lääkäriltä kiellon urheiluun. sit on tullu lähinnä fitnessii harrastettua eli salilla treenattu mut avioliitto ja muutto päätti sen sitten no nyt aloin taas treenaamaa ja lisäksi nyt sit tuo maanmuokkaus ja viljely käy kans treenistä :)
 
Myy: Mä oon kans nähny joskus unia ja ne oli niin todellisia että olin ihan onneton kun tajusin et se oli unta. Vauva oli pienen pieni mustatukkainen tyttö ja unessa imetin sitä, ja senki muka tunsin oikein.. Toisessa unessa synnytys on alkanut ennen aikaisesti, joten toivotaan ettei ainakaan enneunta ole, muuten mulla tulee keskostyttö :O Mutta ne oli ennen kun edes oli ajateltu vauvaa.. tai siis yhdessä ajateltu :D

Kp30, ei menkkoja mutta veivaamista ja ihmeellistä nipistelyä vihlomista. Vois alkaa jo.. tä turhauttaa -.- (ja joo, jos ei vuoda niin on toivoa, mutta viimeksi oli samanlaista että kivut oli kohtalaiset jo kolme päivää ennen vuodon alkua :/ )

P.S. Niin ja tajusin muuten että kohta tulee vuosi siitä kun hakeuduttiin hoitoihin. Mihin tämä aika menee...?
 
mirmeli minä nyt toivon kyllä että nuo vihlasut johtus siitä että sulla ois pikkunen kyydissä, tsemppiä ja plussatuulia :)

on: ei menkkoja ei mitää iha outo kierto täytyy sanoa. josko tästä siirtys taas tuonne pihan puolelle vähäks aikaa puurtamaa, pitää laittaa tomaatit, chilit yms kasvamaan (jotenki samankuulosta vissii ku joka päivä tähä mennes).
 
Mirmeli kyl se aika vaan menee.. tuskin meistä kukaan ois alussa uskonu et vieläkin tässä kuumeillaan..
:shaking
(joo nyt dpo10 ja ei oo kyllä yhtään semmonen olo et olis tärpääny.vaikka viime viikolla olikin se tuhruvuoto ja ovisplussa)
 
sissi tsemppiä, itellä ei ol hajuakaa mikä kp/dpo menossa. viikonloppuna näköjää sit mentävä lääkärii kyseleen mikä on homman nimi.

mirmeli unet voi olla todella todentuntuisia, on tullu huomattua ja ite aina toivon etten näkis unta koska mulla valitettava taipumus kärsiä siitä että ne toteutuu.

on: kait se on todettava että kroppa sen verra sekas näköjää et lääkärille pakko mennä ja valittaa tästä tilasta eli testit jotka aiemmin tein oli negoi, menkkoi ei näy, oli yhen päivän vuoto sillo vuoden vaihtees, saa luvan tsekata mikä on vikana.
 
Kiitos kaikille toivomisesta, tein testin ja negaa näytti. Mutta se oli odotettavissa. Asia ok. :)

Sissi: Älä nyt heitä kirvestä kaivoon. :) Mikään ei ole varmaa ennen ku puna saapuu.

gatusa: Onpas nyt outoa mitä sunkin kroppa oikuttelee. Mutta reipas olet ollu! :) Hyvää satoa :) täällä paukkuu pakkaset, hrrrrr :S

ON: Parhaassa tapauksessa meillä on 4 vk päästä uusi perheenjäsen :) Nyt peukut pystyyn. Saan tietää parin vk päästä. hih. Kyll se koirakin vaan tekee onnelliseksi :D
 
harmi että nega tuli sulle, tervetuloa kerhoon, ite en ol testannu muutamaan päivään ku ne aiemmat testit on negoi ollu. maanantaina sit taas lääkäriin ja kyseleen mitä täs vois tehä. toivottavasti nyt saatte sit toivomanne perheenjäsenen sit :) kiitos tsempistä tuon mun pihaprojektin suhteen, tänää meni tomaatit ja chilit kasvimaalle ja pitäs mennä ostaa muita siemeniä ja taimia viel ja muokata lisää maata. on se kyl kieltämättä ihanaa ku saa toivottavast omasta sadosta sit kaikenlaista hyvää, retiisei laitoin eilen ja viime viikolla.
 
Mirmeli: mulla nyt samat fiilikset.tänään dpo 12 ja nega testattu :( tätiä oottelen siis ylihuomiseksi. Mut ihanaa et saat sentään koiravauvan! saa ainakin hetkeksi jotain muuta ajateltavaa :)
 
Pahoittelut negoista Mirmeli ja Sissi :(

on: kp24/26-34 ja tuntuu, että täti on tulossa kylään. Alavatsaa jomottelee ja on kauhea makeanhimo koko ajan. Vielä en ole testannut, ajattelin pari päivää odotella ja katsoa mikä tilanne on kp26:n jälkeen. Ties vaikka kierto alkaisi tasoittumaan tuohon 26 päivään...
 
Tsempitetään nyt vielä myy!

Kp35. Ei puhettakaa menkoista. Tämä täst nyt vielä puuttui kaiken muun lisäksi. Ja ei, en ole raskaana :/
 
Täällä kp28/28(?) ja sama homma eli ei havaintoa tädistä. huoh :oops:
semmonen olo kyllä et alkais hetkenä minä hyvänsä.

Sain sentään päätettyä häävalssin, jos se vaan miehelle kelpaa. Stella-häävalssi. Jotenkin tosi kaunis biisi <3
 
Takaisin
Top