Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ei vieläkään ovista!! Mitä tässä nyt tapahtuu... Lopettiko clomit toimintansa vai mitä...? Heti ku mennään pari kk ilman ultria.. hmph..
 
Mirmelille tsemppiä oviksen metsästykseen o_O mikä kp sulla nyt on?

Nyt ois kp10 ja ylihuomenna aattelin alottaa tikutuksen. viimeks aloitin liian aikasin ja meni hermot :p

Ja IHANAA UUTTAVUOTTA!

:smiley-bounce016
 
Olisko nyt sitten kp 17...? clomien kanssa on tullu joka kerta kp 15 ja olot jo ennen sitä. Nyt, EI MITÄÄN! :D odotin vähän noita halujaki et sais piristettyy pupuilua :D mut paskat..

Uusia vuosia sinnekin :)
 
mirmeli mua ärsyttää aikalailla samal taval ja sama aihe eli ovis. äksyillääkö yhessä? mulla oviksen sijaa alko tuhru eilen, saas nähä lyhenikö mun kierto nyt sit sinne 22 päivää ku tuli siteesee astiki vaihteeks. kait se pitää hommata lääkkeet että saa kropan normaaliks. hyvää uutta vuotta sinullekin. :)
 
Heips kaikki pitkästä aikaa!

Pikakertaus tilanteeseen täältä; melkovarmasti täällä ollaan raskaana VIHDOINKIN!!!!!!!
Kävi just kun legenda kertoo; just kun on lapsettomuushoidot aloitettu niin tärppää

Tehtiin niinkuin lääkäri määräsi; mulle suklaata, koska sanoi että läskissä on naishirmonia ja joskus pienikin lisäys voi auttaa (mulla BMI ihan normilukemissa, alarajoilla kuitenkin) ja 12-tunnin välein yhdyntöjä oviksen aikaan, ennen ja jälkeen.

Hassulta tuntuu, että kun täällä Thaimaassa (missä ollaan siis nyt vieläkin Uutta Vuotta vastaanottamassa) tilasin pöytää koko porukalle, sanoin että table for 5 ja näytin 6 sormea , oliskohan alitajuisesti tiennyt silloin että siellä olis yksi tyyppi vielä mukaan tulossa ....

No, ilmoittelen ylihuomenna oliko tämä nyt totta..

Oikein plussarikasta Uutta Vuotta kaikille!
 
hehel, nyt pidän kyl peukkuja pystyssä et testikin toteaa saman et oot raskaana :) mullehan kävi itselle sit niin et just toka vika kierto ennen hoitoihin lähtöö tuliki tärppi ja viime pe varhaisultrassa siellä pötkötti joku, jonka sydän sykki hurjasti :) alussa siis ollaan mut toiveikkaana ja samalla pelokkaana :)

muille hyvää ja parempaa uutta vuotta ja plussia!!
 
toivotaa hehei että plussa ilmaantuu tetiinki kun teet testin :)

della hienoa että kaikki hyvin :)

on: kyllä nää nyt on menkat näköjää eli kp 1/22-X että se siitä sitten.

hyvää uutta vuotta kaikille.
 
Kiitos täti punainen....

Heti kun tuon ajatuksen päästi ilmoille niin eikös ne menkat sitten yöllä alkaneet
Kierto oli normista myöhässä 4 päivää, mitä se normaalisti ei ole lainkaan, mutta minkäs teet...

Ensi kierrrossa pidetään kyllä taukoa koko jutusta...
 
Pahoittelut Heihei :confused:
della: meillä alkais helmikuun lopussa tutkimukset/hoidot, joten toivotaan että tärppäis nyt tässä ennen :wink

Eilen tuli otettua jopa kaksi siideriä ja nukahdin sohvalle just ku vuosi vaihtus.näinkin railakasta mulla. :grin
 
hehei, kiva kun ilmoittelet itsestäsi, harmi että odotus päättyi noin :/
Della: kiva kuulla että kaikki kunnossa :)
Gatusa: harmi kun sunkin kierto reistaa miten sattuu :/

Ei VIELÄKÄÄN sitä ovista.. En ymmärrä.. :/ No eilen otin sitten Uuden Vuoden vastaan ja olikin oikein railakkaat kemut. Pakko sitä on joskus hetkeksi unohtaa ja päästää itsensä köysistä. Ehkä huono aika nauttia alkoholia mutta alkaa olla vähän jo huono asenne tähän.. taas. ja nyt vielä tämä takapakki etten sitten ovuloikkaan, vähän niin kun turhaan käyn läpi clomien tuomat vaikutukse mitkä on mulla tosi rankkoja, hmph.. No mun toivomiset on nyt toivottu hetkeksi ja katotaan mitä tulevaisuus tuo.

parempaa uutta vuotta, meille kaikille!
 
Mirmelille tsemppiä ja ekstrahalit! :angel3

Täällä nyt kp12 ja aamulla aloitin tikuttelun..oli jo ihan selkeet kaksi viivaa,mut luulis huomenna tai ylihuomenna tulevan kunnon ovisplussa
 
Hei! Ajattelin liittyä nyt mukaan tähän ketjuun... :) Elikkäs me ollaan pienokaista yritetty lähemmäs 3,5v ja syksystä asti nyt ravailtu lääkärissä... :) Ensi kierrosta aloitankin clomifenien syönnin (ellei jotenkin mystisesti kroppa olisi vaikka pelästynyt lääkkeiden aloittamista ja olisinkin tullut luomusti raskaaksi... ;D ) lääkäri määräsi suoraan noita clomeja 2tbl./pvä kieropäiville 3-7... Valmiiksi jo jännittää niiden aloittaminen ja päässä pyörii kaikkia mahdollisia ajatuksia esim. auttaisikohan ne ja kuinka pian ja kaikkea muuta... :) ei mun päähän kyllä olekkaan pariin vuoteen mahtunut muuta kuin vauva ajatuksia... :)
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa vaan :) toivottavasti et joudu kauan täällä keikkumaan. Muakin jännitti clomien alotus hirveesti ja toivon kipinä syttyi. Toivon että saisitte niistä avun :)

mulla clomihoito on ollut todella rankka. Olen todella uupunut, masentunut, kiukkuinen.. ja uneton. Nyt on 3. kk loppumassa ja yksi kierto odottaa kaapissa ennen polikäyntiä. Kaksi ekaa kiertoa clomit toimi loistavasti ja ovuloin vihdoin mutta nyt kolmannesta kierrosta en olekkaan saanut ovista kiinni.. pelkään että annosta nostetaan 2tbl, mutta jos yksi tekee jo tollasta niin mitä tupla-annos..? Nyt lopetin tikuttamisen ja annetaan tän kierron mennä..
 
Kuulostaa inhottavalta nuo clomien sivuvaikutukset :angry1

Plussa tuli aamulla ovistestistä (pregcheck)! jeij.Sit vaan viikonloppuna ahkeraa pupuilua. Tä on nyt viiminen mahis ennen hoitoja,joten olis enemmän ku tervetullut...:smiley-bounce022
 
Yöhikoilusta puhumattakaan! Mutta mulla on onneks vissiin tavallisesta poikkeavan vahvat vaikutukset. Aika hurjaa on ollut. :$

Nyt sissille mukavaa viikonloppua ;)
 
Ei kuulostanu kamalan mukaville noi haittavaikutukset... :/ Varsinkii jos sie saat tollaisia tolla pienemmällä... Toivottavasti sulle Mirmeli ei tarvi nostaa annostusta! :) Toivotaan, että ennen polikäyntiä tärppäisi! :) ja _sissi onnea kanssa yritykseen! :)
 
on tä aika rankka 3 kuukautta ollut... itselle, miehelle, työkavereille ja kaverit ihmettelee missä mä olen ja mikä mua vaivaa :/ Mutta kaikki tämä on sen arvosta jos tämä on se keino millä saa oman rakkaan syliin <3 Kuulemma yleisin oirehtiminen on niitä kuuma aaltoja ja yöhikoilu.
 
Mirmeli: toivotaan että et enää kauaa joutuisi noita clomeja syömään.muutenkin kestämistä tässä lapsettomuudessa ilman tommosia oireita :angry9pistää vihaksi.

Eilen ja tänään laitettu talletukset ;D nyt alkais sit taas piinaviikot.
 
Takaisin
Top