Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos sleepwalker, nautihan kesästä oikein kunnolla nyt, inshaAllah saatte plussan mahdollisimman pian :)

mirmeli pahoittelut menkoista minä ku toivoin jo että plussa tulee vihdoin teille, jaksamista kipujen ja menkkojen kanssa. inshaAllah tää tauko tekee hyvää teille ja nautit kesästä oikein kunnolla nyt.

onnea hehei plussasta mashaAllah, nyt oli tein aika saada plussa näköjään...mashaAllah.

myyh onnea digin lukemista mashaAllah :)

täällä ei ihmeitä, viikkoja menny jo sillai ettei saa nukuttua muutamaa tuntia enempää pätkissä ku pitää nousta öisin vessaa liian monta kertaa ja sit menee melkei tunti et saa nukahettuu ja sit joutuuki jo taas nouseen, päikkäreist ei tul mitää esikon ja pihalla töissä olevan työmiehen huudattaman radion ansiosta. no josko tämä jossai vaiheessa helpottas inshaAllah.
tänää käytii anoppilas pitkäst aikaa ja hän on niin onnellinen vaikkakin väsynyt samalla.

mutta lopuksi vielä kaikille teille joilla vastoinkäymisiä ollu nyt niin ei pidä luovuttaa todellakaan ainakaan kirjaimellisesti. meille ei annettu oikeestaa toivoa ollenkaa ellei mennä rankimmilla hoidoilla ja samalla kalleimmilla mutta tässä se kuitenki nähtiin et kun on aika niin se lapsi ilmoittelee itsestään inshaAllah. minä luotan tässä asiassa enemmän uskoon ku lääketieteeseen.
 
Gatusa: tulithan sinä sieltä! :) tuo on kyllä aika raskasta pidemmän päälle jos ei saa nukuttua. Nyt sun pitää sanoo työmiehelle että mankka kii pariks tunniksi. Unettomuus vaikuttaa kaikkeen! Te olette kyllä hyvä esimerkki ihmeestä. Usko vaan joskus loppuu mutta onneksi pieni ripe jää, josta se taas alkaa kasvamaan.
Tällä kertaa olen hämmentynyt epäonnistumisesta ja käynyt läpi aikoja matkamme alussa ja tuntuu uskomattomalta että ollaan täällä vielä, kahdestaan. Mutta ei tässä muu auta kun katsoa eteenpäin ja toivoa että jonakin päivänä kaikki muuttuu. Taakka vain alkaa olemaan liian raskas kantaa mutta jospa tämä tauko sitä vähän keventäisi. :)

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli minä otin huonot uutiset saatuani koraanin käteen ja aloin lukemaan sitä luin marian suuraa kuinka sakarias kutsui Allahia kaikessa hiljaisuudessa kun hänellä ei ollut perillisiä ja vaimo oli hedelmätön, he olivat lisäksi vanhoja jo, Allah osoitti armonsa ja antoi heille pojan joka sai nimeksi Johannes. uskovien suurassa sanotaan ettei yksikään nainen tule raskaaksi ilman Allahin tietoa eikä yksikään nainen synnytä ilman Hänen tietoaan.

teen duaa että sinä ja perheesi saatte johdatusta ja vahvistusta sekä toiveenne toteen inshaAllah.

anopin naapuri 8. kuulla raskaana putos portaista vähän aikaa sit ja lapsi syntyi samantien, nyt lapsi on keskosten teholla ja hengissä alhamdulillah.
 
Hehel ja Myyh: Onnea ja hirmuisesti tarrasukkia matkaan. Onneksi niitä ihmeitä tapahtuu sentään joillekin. :Heartred

Mirmeli: Kiitos. :) Mun päivä piristyy sillä, jos onnistun piristämään jonkun muun päivää. :) Meillä ei mitään ihmeempiä juhannusjuhlia vietetä. Sääkään ei nyt suosi (kylmä on ja äsken satoi varsin isoja rakeitakin). Äitee ja sen miesystävä kävivät kylässä, mutta mun kolmekymppisiä juhlittiin jo viime viikonloppuna, koska niin monet on nyt mökeillä tms. Jaksamista kipujen kanssa. Toivottavasti tauko tekee teille hyvää. Kesä kuitenkin taas kiitää vaan ohi ja sitten pitäisi jaksaa taas hoitoja. Ja kyllähän niitä jaksaakin, jos/kun uskoa plussan saamiseen riittää... Ja vaikka joskus onkin epätoivoinen olo, niin kaikkea ei vielä ole yritetty. Tsemppiä! :Heartred

Myy: Kiitos. :) Jaksamista kipujen kanssa.

Della: Kiitos. :)

Marikki: Tsemppiä odotteluun... Sekin on joskus niin kovin piinaavaa...

Gatusa: Kiitos. :) Toivottavasti tosiaan saisit pian nukuttua kunnolla. Väsyneenä moni asia tuntuu rankemmalta kuin muuten...
 
kiitos sleepwalker, inshaAllah sais koht nukuttua kunnol taas. jostai syystä on tunne et täällä ukkovalta kasvaa. mulla karvar on meinaa tummia ku normist ei ol eikä ol paksuikaa toisin kuin nyt... no kunhan on terve inshaAllah vaikka ois se tytt tervetullu ku löytyy jo poika.
 
Kiitos Gatusa <3

Sleep: näinhän se on... Tänään vähän yritystä ylös kuopasta mutta meni mönkään.. Ei maistunu sidukka enkä oikein jaksanut pelaillakkaan.. Nyt täällä kotona sängyssä ja mies jäi vanhemmilleni pelailemaan. Hyvä että hän viihtyy :) no ehkä joku toinen kerta mäki onnistun!

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitti sleepwalker toivotaan parasta mut nyt ukolla on harrastuksena mun suututtaminen tahallaa, alotti eilen ja jatko tänää heti aamusta.

mirmeli tukea varten ystävät on :)
 
Sleepwalker,kiitos kannustuksesta,mutta Joo todellakin toi painoproggis...kun ei rajusti saa laihduttaa ja Tää kevyt laihdutus...tuonu varmaan jopa lisäkiloja.Onneks nyt folliultrassa munasarjat näkyi hyvin,koska siel sisäl oli tavaraa,helpottava tieto jos ivf saakka mennään.

Mirmeli,mulla on ollu jostain 2010 saakka papa2 ja sit siinä oli jotain muitaki muutoksii,joten kolposkipiat ollu sit seuraava seurantamuoto 6kk välein,eli nyt oli jo kolmas.Lääkärin mielestä Tää paranee jossain kohtaa,siihen saakka testaillaan.Mut käsittääkseni on mahd myös muutokset toiseen suuntaan mahdollisii.

Myyh,upea digitulos,oi saispa itsekki.

Hehel,onnea siullekkii plussasta,on Se Sellanen ihme.

Mirmeliä piti kanssa vVieltsempata nyt relaamaan tän tauon aikana.Huomasin etyä olit löytäny yhen keskustelun,josta selkeesti sulle apua ajatustyössä.On hyvä tietää mitä tuleman pitää,sitä osaa paremmin suhtautuu,ehkä.Itse haluun aina mahd.paljon tietää,ja se helpottaa.Toivon että saisit nyt kesästä nautittuu kunnolla-onkos sul kesäloma milloin?

Eilen näin tän tekstin,ja jotenkin nyt kun tulin kirjoittamaan tänne,niin tuli mieleen.Et jotenkin se vaan "oleminen" ois hyvä.

Itse yritän kans epätoivoisesti relata ja unohtaa,ja seuraava kiertohan menee ilman kontrolliultraa kesätauon vuoksi
 

Liitteet

  • FB_20140622_10_40_48_Saved_Picture.jpg
    FB_20140622_10_40_48_Saved_Picture.jpg
    120.7 KB · Katsottu: 89
täällä kotiuduttu eilen häämatkalta ja keskiviikkona takas töihin.ärsyttää jo valmiiks kaikki :D ja eilen alko sit menkatkin eli nyt mennään kp2.ei näköjään se stressaamattomuus ja useammin pupuili tuottanut tulosta..huoh
noh uuteen kiertoon ja ovistestejä tilailin äsken mammaksista.onko muilla kokemusta tuosta pre-seed liukuvoiteesta? tilasin ekaa kertaa semmostakin :)

täällä oli parikin tyyppiä plussannut? :) onnea hirmuisesti :angel7
 
harmi että menkat tuli sissi, jotku on tuota liukkaria tuol raskaaks 2013 ja 2014 ketjus. myyh ja hehei plussas.
 
sissi mä testasin pre-seedia joku vuosi sitten, ei ollut ainakaan meille siitä apua. jossai toisella palstalla taisi moniki plussata just pre-seed-kierrolla tai parin pre-seed-kierron jälkeen.
 
Ollaa käytetty muutama kierto,kuten huomaat,ei oo ollu vaikutusta meil.Paitsi et onhan Se kiva lääkärileikki ku mies sen laittaa ennen hommii :P
 
Jenny77: tervetuloa munkin puolesta.

Sleepwalker: onnea!!

Mirmeli ja Myy: jaksuja

Mirmeli: olin tallinnassa juhannuksen tultiin viime yönä takaisin kotiin. :) en ollut siis kadonnut, kovinkaan kauas!

Myyh: ONNEA ONNEA!!!! :blob6

Hehel: ONNEA ONNEA!!:blob3

Mä: matka oli onnistunut ja matkaan jäi vaunut :Heartblue Mitään ei pitänyt ostaa mutta toisin kävi :notworthy Mä laitan tohon kuvan netistä jos kiinnostaa.... http://www.eurekakids.net/g/35979195690/trio-i-move-stroller-aura.jpg ovat myös tuon väriset. Chicco on merkki rattaat,vaunukoppa ja turvakaukalo kääntyvät 360* astetta ympäri ja vaunukoppa ja turvakaukalon saapi autoon kiinni. Rakastuimme heti! :Heartbigred:Heartbigred mies helli mua vähän lisää vielä ja osti mulle vielä guessin laukun. :angel1
 
Muokattu viimeksi:
hienoa et matkalt tuli tuomisia eetula, mein ukko on katellu meille autoa ku tarttetaa perheelle sopiva kulkupeli inshaAllah.
 
Onnea plussanneille!! <3
Niin hyvää tekee kuulla näitä hyviäkin uutisia!

Ite oon huomannut et hormoonit on taas noususssa ja se paha olo postunut menkkojen jälkeen.
Kesä mennään, nyt ilman mitään ja saa nähä tuleeko olleskaan menkkoja.
Toki taas terolut resepti tuossa, jos pitäis käynnistellä, mut noh katsotaan ainakaan viel en aijo alottaa et jos siel se kroppa lähtiski itesteen toimimaan, ja vaikka luomuilemaan.
Luomuilu hoitojen jälkeen taitaakin olla se toimivin juttu!! <3
Ainaki ko kattoo plussanneita.

Miehen kans kans asiat taaas jo paremmassa kunnossa.
Silmäkulmassa pilkettä, ja juhanuksenakin saatiin omaa aikaa.

Toki mieli oottelee, ja vasen munasarja taas särkee, toivon vaan niin ettei siel oo taaas kystää jäänyt,
jospa se vaan olis sitä et olis siel jotain kehittymässä. ;D
Niin no odotukset liki nollissa, mut aina saa haaveilla.
Oon nyt opetellut ajattelemaan niin et jospa meille ei ikinä enempää lapsia tulekkaan.
Niin. sen näyttää aika. ja jos ei tuu niin eikai niitä oo meille tarkotettukaan.

Me aletaan lähtemään lomareisulle, tuun varmaanki lueskelemaan jossain välissä,
ainaki syssymmällä mitä teille kuuluu, mut nyt on mun vuoro jättäytyä täältä.
Yritystä niin jo kauan takana..
Jos ei naista saaha toimimaan vuoden hoidoilla, niin eikai sit saaha.
Ja sillon parempi antaakki vaan kropan lepää ja puhdistuun kaikesta,
niinko mielenkin.

Toivon todella et alatte plussaileen ja et syskyllä tääl ei roikkuis enään ketään!
Edes minä. :D:D
Vaan kaikki olis jo tuolla toisella puolella odotus onnen lumoissa <3

HYVÄÄ KESÄÄ NAISET!! <3
 
Voi jaica,kauheen haikeita sanoja,mut realistisia kyllä.Kropan lepo on viisas temppu,toivotaan että Se antais jotain uusia juttuja ja vaikka sen plussankin.Ootko ikinä käyny reflexologilla?Se vois ol hyvä tässä jos jätät tauol kaik hormoonit.

Eetula,mistä Sä nyt nuo toit,Eiks te just ostanu ne stokketki?

Jos takas nukkumaan...ihme tapa käyä kännyllä jos herää yöl.Mut herätti tenavan viereen tulo.katotaa mahunko takas sänkyyn.
 
Tällä on nyt yk 11 käynnissä ja kp 7. Turhauttaa ja huolestuttaa! Lopetin pillerit elokuussa 2013 ja ensin kierrot olivat kaikkea mahdolista 30 - 85 päivän välillä. Joulukuussa kävin gynekologilla. Siellä otettiin prolaktiini- ja kilpirauhaskokeet sekä ultrattiin munasarjat. Noiden testien mukaan kaikki pitäisi olla kunnossa, mutta plussaa ei vain kuulu. Tammikuun paikkeilla kierrot tasaantuivat 28 - 30 päivää ja ajattelin, että jospa tulisin raskaaksi pian. Nyt on kierto ollut puoli vuotta tuon 28-30 päivää, eikä plussaa näy eikä kuulu.

Ostimme avuksi Conceive Plus -liukuvoidetta, jota käytämme nyt kolmatta kiertoa. Ovulaatiotestejä en ole koskaan kokeillut, en tiedä pitäisikö edes? En haluaisi tehdä tästä mitään vauvatekolaboratoriota. Mitä hyötyä ovistesteistä edes olisi, jos seksiäkin on miltei joka päivä?

Yritystä tulee kohta vuosi täyteen ja kohta pitäisi miettiä, mitä tässä halutaan. Kuinka pitkälle haluamme mennä yrityksessä saada lapsi? On niin epäonnistunut olo ja kenellekään ei voi puhua. Ystäviä ei ole, enkä halua rasittaa miestäkään pohdinnoillani ja tuntemuksillani.

Minä täytän tänä vuonna 29 vuotta ja mieheni on 32 vuotias, joten ei tässä ihan teinejä enää olla. Yhdessä on oltu kymmenen vuotta. Takaraivossa vaan on välillä ajatus, että olisiko pitänyt yrittää lasta aiemmin, jos tämä on näin vaikeaa? Jos olisin tullut heti yrityksestä raskaaksi, meillä olisi jo lapsi. Vaikealta tuntui myös todeta, että meille ei tule tänäkään vuonna lasta. Kuinka ihanaa olisi ollut kertoa miehelle "syntymäpäivälahjaksi" raskausuutinen, mutta ei - eipä tietenkään.

Nyt olen siinä iässä, että raskausuutisia tulee joka tuutista. Omassa työyksikössäni on ollut pelkästään tänä vuonna viisi vauvauutista. Näiden lisäksi lukuisia muista vauvauutisia. On jo vaikea onnitella raskauden johdosta, kun itsellä ei onnistu ei sitten millään. Itku ei ole kaukana, kun joku työkaveri vielä heittää vitsillä, että minunkin pitää hankkiutua raskaaksi, kun kaikki muutkin ovat. Niinpä niin, hahahah, ihan kuin ei olisi yritetty.

Niin paljon mielessä, yritän vaan olla ajattelematta mitään...
 
pandakarhu nuo on tuttuja tunteita meille kaikille täällä. ite oon sun kans samanikänen mies on 36v ja saatii tietää ettei luomusti tulisi lasta meille ollenkaa ilman icsi hoitoja jotka todella kalliita. no ennen tuota uutista takana mulla 5 peräkkäistä keskenmenoa joista yks meinas sit jälkikomplikaatioilla aiheuttaa mulla hengenlähdön. no kuitenki tänä vuonna tuon uutisen jälkeen totesin miehelle että alapa ottamaan 5mg foolihappoa päivittäin, ei oteta nyt stressiä ku kerran lasta ei luomust tule ja jos Allah niin haluaa ni se lapsi tulee ja nyt vastoin lääkärin diagnoosia ollaan tokalla kolmanneksella. joten älä todellakaan luovuta ja se stressi on yks tehokkaimmist ehkäsykeinoist kyl, meil anoppi oli kokoajan et koska tulee lapsia ja sit käly mun keskenmenon jälkee paukautti et hän oottaa esikoistansa josta olen kyl onnellinen ja nyt hällä on muistaakseni 6kk ikänen poika. yritystä ennen plussaa oli 04/2011 lähtien eli 3v yritystä ja vastoinkäymisiä.
 
Takaisin
Top