Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaica: mulla ei ole enää sanoja ja vaikka olisikin niin ne eivät riittäisi.. Olen vain todella pahoillani puolestanne... Nyt vain toivotan jaksamista ja voimia <3 tauko tekee varmasti hyvää ja toivottavasti auttaisi lopullisten päätösten teossa, joskus on hyvä hengähtää vaikka tuskin tätä koskaan täysin pakoon pakoon pääseekään. Lämpimiä ajatuksia teille <3

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
mirmeli inshaAllah ei nyt tulis ikäviä ylläreitä.

jaica jaksamista ja tsemppiä, harmi että siellä alko menkat viikonloppuna, ois saanu kyllä jäädä pois jo.

no siellä pohjosessaha on kunnon perinteinen kesäsää lunta, rakeita, vettä jne ja kylmä ku alkutalvesta.
voisipa täältä laittaa sinne sellasen 10-15 astetta ja aurinkoa teille ku meillä lämpöä riittää enemmän ku tarpeeks, nyt on pari päivää ennusteiden mukaan myrskyä ja vähä viileämpää.
 
Jaica: voimia <3 Olen todella pahoillani teidän puolesta.

Mirmelille myös tsemppihalit <3

on: kp 33/ 25-34 ja täti kurvasi juuri paikalle. Huoh. No, ainakin juhannuksena voi vetää kännit jos siltä tuntuu.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myy85: Voi kurjuus :/ Mä jo niin toivoin että saatais vähän hyvää tuulta tännekin.. :sad001 Juhannuksen kännit ne oli munki suunnitelmissa mutta nyt kyllä sekin tuntuu jo huonolta vaihtoehdolta.. IVF odottaa syksyllä eikä sitä muuta mikään.. olo on epätoivonen.
 
Jaica,myy85 :love022
pahoitteluja molemmille.
Taitaa tämä ketju olla aika epätoivoisten ketju,mutta onneks meillä on kumminkin "varoittavia esimerkkejä" että toivottomalta tuntuneesta tilanteesta huolimatta voi PLUSSA potkaista :hug007

Nää on näitä samoja sanoja mitä sanotaan,mutta jokaisen puolesta pahoillaan.Pitäis olla joku ihmiskehoon rakennettu systeemi,et vuoden sisään pitäis kaikkien raskaudet alkaa.Nih!

Onks Gatusa väsyksis vai päin vastoin kovissa touhuissa,kun ei tuu ku harvakseltaa viestii :laughing002
Tottunu että sulta tuloo viestii useemmin.

Myyh....mikä meno???
 
myy pahoittelut menkoist mä niin toivoin plussaa. jaksamista.

marikki netti pätkii täällä jatkuvast ni on hiljast, kipukausi alko eli liitos ja kasvukivut saa jo sanoon kunnolla auts. lisäks mennää vähillä unilla ku yöllä noustaa 2-4krt ja esikon takia ei voi päikkärei ottaa. huomaan et rv 13 alko eilen ku sillo alko kunnol kipukausikin.
 
Myy ja jaica: pahoittelut tädistä :Heartbigred
Mirmeli: mä niin toivon että täti jäisi tulematta:)
Gatusa: koitahan jaksaa kipujen kanssa, en on ihan :taunt008:stä
 
Kiitos kaikille <3
En sitten tiedä oliko jo jotain aluillaan, kun sain vähän väriä siihen r-testiin. Täytyy ehkä ottaa edes se positiivisena asiana. Aiemmin kun testit ei oo mitään näyttäneet :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
pahoittelut jaicalle ja myylle menkoista! jaica, tauko tekee varmasti hyvää, kun tulee muutakin mietittävää. myy tuo sun ajatus on kivalla tavalla positiivinen, tärppi ehkä yritti tulla eli toiveita on.

Mirmelin ja Myyhin kohdalla on toiveet mullakin korkealla, toivottavasti nyt ois tärpännyt!

Gatusalle edelleen jaksuja liitoskipujen kanssa, toivottavasti helpottavat jossai vaiheessa!

on: vähän väsyttää (on ihan oma syyni, kun kukun niinku lomalla oisin, vaikka nyt oon ollut jo kaksi päivää töissä), mutta pitää vielä jaksaa saunoa ja ehkä vähän lämmitellä tota miestä :)
 
Myyh,pakko kysyy tääl Viel että miksi Se testo on niin pakollinen,siis tekeekö Se miehelle jotain jos sitä ei oo?
Anteeks,en tiä näistä mitään.
:(

Mul eilen illalla kivat paineet ja kivut ja mahapöhötykset,eipä tarvinu miettii mitä siä tapahtuu.34 tuntii pregnylin piston jälkee jos oikein laskin.
 
No ni Marikki! Sieltä se lähtee ;)

Jaica: en oo varmaa koskaan maininnu mut mulla on aina ollut ihan todella jäätävät oviskivut! Siis ihan sitä luokkaa etten oo pystynyt kävelee ku tärähdys viiltää sisuksia ja pissalla käyminenkin on ollut tosi kivuliasta. Vuosia sitten jouduin sairaalaan vatsakipujen kanssa joka sitten todettiin munarakkulan puhkeamiseksi -.- en oo kyl koskaa miettiny et onko sillä jotain vaikutusta tähän...

On. Ei menkkoja mutta ne tuleeki vasta perjantaina. Oon kuumeessa.kotona :( plah ja virtsisoireet on TAAS! vatsakipuja ei onneksi.. No katon tän päivän jos menis taas ohi yltiöpäisellä juomisella, jos ei ni huomenna labraa. Ei vaan olis eka kerta ku oireet on mut ei tulehdusta...

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
anteeks kun vaivaan nyt taas ,mut kun eilen illalla tapahtui toi irtoominen,kun se oli siinä 23 jälkeen niin lasketaaks tää pv ovispäiväksi ja huomenna dpo1?
 
Moikka kaikille!

Rullailin pitkästä aikaa edestakaisin useampaakin keskustelua ja pohdin maailman menoa. Kirjoitin allaolevan postaukseni jo toiseen ketjuun ja sen jälkeen totesin että minun "paikkani" taitaa olla ennemmin tässä ketjussa...

***
"Havahduin tosi asiaan, että olen tullu näille sivuille eka kertaa syyskuussa 2010, jolloin kerroin toisessa ketjussa 10 vuotta vanhemman mieheni lämmenneen lapsiperheen perustamiseen je että olin jättänyt juuri pillerit pois. Tilanne on vielä näin neljän vuodenkin jälkeen sama - lasta ei yhäkkään meidän perheeseen ole siunaantunut. Välillä on yritetty enemmän ja välillä vähemmän. Kilpirauhasten vajaatoiminta on hyvässä hoitotasapainossa, kuukautiskierto säännöllinen, ovulaatiokin löytyy! Pari vuotta sitten on käyty sairaalassa tutkimuksissakin...

Kyseinen tutkimusreissu omalta osaltani on painautunut mieleeni hyvinkin tehokkaasti - tutkittiin siis johtimien aukioleminen. Makasin tutkimuspöydällä ja ko. toimenpiteen tekin ihan mielettömän kiva ja huomaavainen lääkäri. Kivan lääkärin olemassaolo oli sinänsä sivuseikka kun veri katosi päästä ja taju meinasi lähteä. Teki kipeetä! Ja kovasti! Johtimet oli kuitenkin auki ja kunnossa. Samalla sairaalareissulla todettiin myös että miehen osalta siittiöiden kuntokin oli oikein hyvä. Hoitava lääkäri totesi vain, että jatkakaa yrittämistä. Ei antanut mitään jatko-ohjeita. Käski vain treenata kovasti lapsentekoa. Olin tuolloin 35 vuotias. En tajunnu sillon vielä panikoida. Ajattelin, että kyllä ne lääkärit tietää. Luotin niihin niin kovin - tai ainakin halusin luottaa. Halusin uskoa etten jäisi lapsettomaksi.

Tuon tutkimusreissun jälkeen ei varmaan ole mennyt viikkoakaan ettenkö olisi jossakin vaiheessa miettinyt lapsettomuuttamme. Joka kerta kun kuukautiset ovat tulleet, tippa tulee linssiin. Välillä asia jäi enemmän taka-alalle, mutta ei se mihinkään hävinnyt mieltä kalvamasta. Viikot vieri, kuukaudet katosi, vuosi hurahti... työkuviot meni siinä sivussa uusille urille useampaankin kertaan. Tuli uusia töitä, koulutuksia ja kursseja, lomia, töitä, reissuja, töitä - viikot vierivät yhä vauhdikkaammin. Kunnes tuli stoppi! Toukokuun alulla totesin että nyt tää rumba loppuu! Mie teen tästä lopun. Miun elämässä tulisi olemaan muutakin kuin työ. Miua korpesi ajatus siitä miten miut oli lapsesta asti opetettu ajattelemaan niiiin urakeskeisesti - ensin työkuviot kuntoon ja sitten lapsien tekoon. Mitä siitä sitten seurasikaan? Ei ainakaan kovin onnellinen ihminen.

Pistin läppärin tulille ja puolen tunnin päästä huomasin varanneeni ajan naapurikaupungin parhaalle gynekologille - seuraavaksi päiväksi. Aivan ihana naislääkäri kuunteli vastaanotolla vuodatukseni alusta loppuun asti ja totesi että pistetään hösseliksi! Tehtiin tarvittavat tutkimukset ja tehtiin kunnon toimintasuunnitelma. Lopputuloksena kävelin lääkärikeskuksesta ulos Clomi-resepti kädessäni ja vastaantulijoiden mielestä varmaankin aika typerän näköinen hymy naamallani. Nyt sitten odottelen Juhannusta kuin kuuta nousevaa. Kuukautisten pitäisi alkaa ja päästäisiin taas askeleen lähemmäksi unelmiemme toteuttamista aloittamalla Clomit!"
***
 
Tervetuloa Jenny!!!on Se jännä miten kauan ihmiset kärvistelee odotuksen tuskassa ennen apujen hakuu.Meillä nyt Eka letro-kierto,testaamaan pääsen 2.7.
 
tervetuloa jenny77 ja toivottavasti clomeista on apua! muutenhan teillä kuulostaa hyvältä, kun on säännöllinen kierto ja ovuloitkin :)

olen itse kylläkin jo raskautunut ja osittain kirjoittelen muualla, mutta käyn täälläkin lukemassa ja tsemppaamassa. me yritettiin esikoista neljä vuotta, vikana vuonna oli tarkoitus hakeutua yksityiselle hoitoihin, mutta se vaan koko ajan jäi, kun rahatilanne vaihteli. neljään vuoteen mahtui endometrioosin aiheuttamien ulokkeiden poistoa leikkauksella kahteenkin otteeseen eikä ikinä tullut plussaa vaan menkat ihan koko ajan. sitten turruttiin yrittämiseen, unohdettiin koko asia ja puhe oli että sitte joskus kesällä mennään klinikalle. sitten yhtäkkiä menkkoja ei tullutkaan, mutta meni kaksi viikkoa ennenku uskaltauduin testaamaan. siitä tuli esikoinen. tää toinen sai alkunsa vähän nopeammin eikä endo villiintynyt, mutta vei sekin 1,5 vuotta. sitten meni taas niin, että just kun ehdittiin turtua ja tutkimukset käytiin ja odotettiin ivf-hoitojen aloitusta, tärppäsikin tämä. elokuussa ois laskettu aika eli loppusuoralla olen.
 
Tervetuloa Jenny <3 kiitos kun jaoit tarinasi, toivon teille onnen tuulia!

aamulla heräsin koviin kipuihin.. ei ole epäilystäkään mistä ne johtuvat. Vuoto ei ole alkanut mutta raskaustestiin piirtyi vain se yksi viiva..
 
En tykkää Mirmelin viestistä :( kyllähän Se Ny jo Pitäis.ääh.
Täällä Se vaan käy kuumeilijat vähiin...

Ite kävin kolposkopias tänään ja varmistin siltäki gyneltä ettei sen puoleen oo estettä raskautumiselle,Tän mun vaivan Pitäis parantuu ajan myötä,on joku cin2-muutos
 
Takaisin
Top