Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No onhan tuossa kyl kieltämättä elämän täytettä kerrakseen :D
Mut oikeasti,jos oot uuvuksissa henkisesti,niin delegoi miehelle vaikka ees päiväksi kaikki!!??
Vuoraudut suklaan ja kirjan kanssa soffalle,tai ulos kivennokkaan istumaan ja kuuntelemaan linnun laulua.Tai mitä ikinä se onkaan siulle,se rentoutuminen,en osaa ehdottaa kun en tunne sua silleen.
 
Ja iltasin on koirahommia kouluttamisen merkeissä, ei nyt onneks ku enää kerran viikossa ja kesätauko alkaa tän viikon jälkeen :D Mutta ei sillä, mä tykkään et on tekemistä, muuten jämähdän sohvalle! Nyt vaan tuntuis pirun hyvältä kun vois tulla töistä kotiin ja nostaa jalat pöydälle.. :P
 
Marikki:
Juu. Kävin tuossa viime vuonna vyöhyketerapiassa, useita hoitoja putkeen, mut ei sekään tuntunut tepisvän.
ja Pregnyl pistetään kun munasolut on sen kokosia et ne voi irrottaa, mulla on ainakin aina ultran jälkeen ollut irroittelut. ja laskettu et pitäis munikset kerkiin kasvaaan hyvän kokoseks enne sitä.

Pandakarhu:
Tervetuloa mukaan, toivottavasti et joutuisi roikkumaan täällä kauaa.

della:
Toi Sun endo kuulostaa kyllä todella hurjalta, hienosti oot jaksanut sen kanssa.
Huh. T
Itelääki toi endo pyörittänyt mieltä ko noita kipuja on,
ja varsinki niitä supistusmaisia kipuja. <-- jotka on supistuksia, mut kuulemma mitään sytä niihin ei ole.
Huomasin taas viikonloppuna ko tuli muutamat tooosi voimakkaat, ja syksyllä oli niit et veti jalat alta.. :/
Polilla vaan tokaisivat et jos on endoo niin raskaushan sen hoitaa, veikkaan et tuol vasemmas munasarjas on jotain vielki pilalla.. ja se on just se puoli josta on viime aikoina kuitenki kypsyttämällä saatu muniksia.

ja näin kauan mä pysyin poissa :D Tulimpahan sitteki katteleen mitä tänne kuuluu!
 
Jaica,mun terapeutti suositteli yhtä käyntii alkukiertoon,ns.puhdistava,ja sit toinen niin lähellä ovista-ennen ovista-kuin mahdollista,jotta voi buustata kehoa ovikseen ja sen jälkeiseen toimintaan.Oviksen jälkeen ei kroppaan saisi enää koskea.
Kuopuksen kohdalla auttoi,nyt ei oo ollu vastetta.
Luurilla läpytetty :)
 
Marikki: Miten oot pärjänny nyt letrojen ja pregnylin jälkeen? Onk jottai oloja? :)

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Mirmeli,ei mitään oloja,ei MI-TÄÄN.olen ihan että whoot,ei mitään vaikutusta muhun.aivan sama kun ois vitamiinipiikin saanu.Ei siis minkään valtakunnan odotuksia tälle kiertoo.Ens kierrossa ei oo ultraa,joten en ilm saa pregnyliäkään pistää,joten ei odotukset siihenkään.

Noo,elokuus klinikka taas auki,mikäli tarvii sinne mennä.Myrskyisä parisuhde ku heilahtelee ees sun taas vähän välii,tai mä vaan otan Nii hiisin rankasti kaikki riidat,koska ne on niin turhia.Eiks niin että miesten Pitäis kuunnella vaa hiljaa ku eukko avautuu niie idiooteista käytöksistä!!??
@marikki by mobile
 
Marikki: oot ehkä vaan onnekas :) mulla taas on oireet vaikka en edes syö mitään! Hikoilin yöllä ku pieni sika, menkat on tosi niukat mitä luomuna ei koskaa, vatsaa nippailee..
Miehet on huonoja kuuntelemaan ja vaikka kuuntelisivatki niin tuntuu etteivät ymmärrä. Älkää riidelkö, stressaat vaan enemmän :( ehkä sun mieheski käy läpi asioita?
Mä taas pyöritän näitä asioita hirveesti päässäni päivät ja yöt mut tuntuu et oon taas ihan yksin.. Jos alotan puhumaan jostai ni tolt kakslahkeiselt tulee joku ihan typerä vastaus tai sit ei edes asiaan liittyvää.. :( tiedän että on mukana ja tukena ja kaikkea ja tä on vaan mun tunne..Ei hän varmaan vaan ymmärrä kuinka rankkaa tä on oikeesti. Ehkä munki nyt oikeesti vaan pitäs lopettaa tä etukäteen miettiminen! :mad:

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
marikki kunpa miehet oiski sillai et ois hiljaa ja kuuntelis... meillä tuo laukoo jotai äärettömän tyhmää ja ärsyttää tahallaa ni mä en jaksa vaan vastailla sanallisest ni potkin polvella sitä takamukseen silloin tällöin niin että se hypähtää ku tullu aikoinaa treenattua itellee sen verra vahvat jalat et nostasin niillä kevyest 2 miestä jotka painaa samanverran ku mun mies. :)
 
Täällä myös minä komppaan noihin miesten tyhmiin kommentteihin ja ymmärtämättömyyteen. Meidän pitäisi tällä viikolla varata aikaa simppatutkimuksiin elokuulle, mutta taas jälleen mies alkoi hankoilemaan vastaan.
Tehtiin nyt sitten päätös, että lykätään vielä meidän ensimmäistä käyntiä lapsettomuuspolille ensi vuoden puolelle. Meidän siis piti mennä syyskuussa. Toivottavasti ei tarvitse mennä ollenkaan.
Mies on siinä asiassa ihan oikeassa, että stressaan liikaa tästä "vauvantekoprojektista". En ole ehkä itse sitä uskaltanut ääneen sanoa. Joten nyt yritän vain nauttia kesästä, lomasta ja elämästä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
meillä alkais elokuussa julkisella lapsettomuustutkimukset ja miehen pitäis myös käydä antaa simppanäyte.mut semmonen kutina et ei saa aikaseks :D okei, se on varmasti ahdistavaa mut itekkin käyny verikokeissa ja gynellä ronkittavana.ajattelin jossain vaiheessa tässä vielä asiasta mainita..toivottavasti saadaan asia hoidettua :)

tänään tuli postissa pre-seed puteli, joten liukkari testaukseen tässä kierrossa ;D

nyt on viikon sisään ollu jo kaks raskausuutista facebookissa.kyllä se aina vaan tuntuu niin pahalta..vaikka onkin iloinen toisten puolesta. ja tänään takaisin töihin loman jälkeen jee! sielläkin lähinnä vaan ärsyttää kun kaikilla työkavereilla on pieniä lapsia ja yks jäi just äippälomalle. minäkö ulkopuolinen.. :confused:
 
Sissi: mä oon säästyny nyt uusilta uutisilta mutta kyllä se vähän kolahtaa kun niitä saa. Joskus vähän enemmänkin. :/ mulla on töissä onneksi pari nuorta lapsetonta mun lisäksi. Tosin osa tietää meidän tilanteesta, joten siitä ei puhuta eikä kysellä. Mutta joo, välillä kun tulee niitä keskusteluja että "kun on lapsia niin.." "ja varsinkin kun on lapsia.." asiat on aina hankalampia tms. varsinkin kun on lapsia :eek: no mut ehkä me hei liitytään tuohon porukkaan vielä nopeasti ja toivottavasti te saisitte nyt plussauttelua ilman hoitoja <3

Yhdellä toisella palstallakin joku mietti miten saa miehen simppatestiin ja nyt pitää kyllä taas ihmetellä että miks se on teidän miehille vaikeaa :D .Meillä tehtiin hommat mukisematta, se on simppelein juttu koko hommassa, varsinkin jos vertaa naisille tehtäviin tutkimuksiin ja hoitoihin. En pysty edes laskemaan kuinka monelle eri henkilölle olen pyhimpäni levittänyt tässä menneen 1,5v aikana.. :confused: Simppatestin hommelit saa hoitaa ihan kotona, sen kun vie kamat paperipussissa perille ;) insseissä se on tehtävä joka kuukausi! :D karaistusta nyt tuolle miehisyydelle :p



Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
sama meillä,ihan huumorilla vedettiin se simppatestiin meno,ja miekii sille kuittailin perästäpäin,ku illala viel seksii halus,et eikse yks ny piisannu ;)

Kyllä yhteisen hyvän nimeen pitää miehenkin kortensa antaa kekoon!!!
 
Meillä on se tilanne, että se simppanäyte pitää mennä antamaan sairaalaan. Ei voi kotona hommailla kun ei ehditä aikarajan (tunnin) sisällä toimittamaan sitä eteenpäin. Ja meillä mies on hirveä jännittäjä. :(
Yhdyn kyllä siihen, että se on helpoin homma näissä tutkimuksissa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
meilläkii mies kävi tumputtamassa kesken työpäivän klinikalla :D ja kun oli hommat hoidettu,laitto viestin et "siellä ne ny raapii näytettä seiniltä" :D
 
ai nii ,eilen tuntui ihanku joku rengas ois ollu alamahalla tuol sisällä (kohdun ympärillä),ja tänää vähän menkkamaista tunnetta.Eilen illal mies antoi energiahoitoa mulle,niin tunsin kohtuni siinä hänen käden alla,se silleen kihelmöi.
Katsotaan tarkoittaako noi nyt mitään :)
 
meillä täällä ei sairaalas sitä näytettä anneta vaa yliopistossa lääketieteen puolella joten voitte kuvitella mikä mieliala sillo on. onneks mies ei piittaa muiden ajatuksista.
 
No jännittää se varmaa toki eikä oo helppo mennä vänkkää minnekkää sairaalan vessaan mutta se että ei suostuis koko touhuun :confused: no ehkä siihen nyt jokainen kuitenkin suostuu jos tätä tosissaan haluaa mutta turhaa se kiukuttelu on! Ugh! :D
Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top