Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
en tykkää Mirmeli kyllä se plussa ois jo teille kuulunu:/

oon stalkannu tuolta muualta, että Myyh on saanut plussan :) oon ootellu, että tulet kertomaan tänne, kun en viitsi sinne muualle mitään kirjoitella, mutta nyt en enää malta olla onnittelematta :) onnea siis!
 
En vaa oo enää nii varma.. :( en tiiä jaksanko enää mitään turhia odotuksia ja kestämättömiä pettymyksiä.. Alkaa olee takki tyhjä ja olen eksyksissä.. No mut nyt on kesä aikaa miettiä tulevaa ja kerätä voimia. Ei tätä varmaan täysin saa hyllylle mutta yritän parhaani.

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
no mutta nyt inssit on testattu ja keräillä voimia ja koittaa nauttia tauosta! syksyllä jatkatte sit tehokkaammilla hoidoilla :)
 
ei mitään, mukavaa jos pystyin vähän tsemppaamaan ja mieli parani edes pikkuisen :) modailin tota edellistä tekstiä siihen malliin, etten itsekään saa enää selvää lauseista, mutta tarkoitin että nyt vaan koitatte nauttia tauosta ja kerätä voimia tulevaan :)

hyvää juhannusta itse kullekin ja toivottavasti päästään kaikki nauttimaan pian lämpimästä kesästä :)
 
Kyllä parani ja se alkupettymys on aina pahin. On tä käsittämätöntä mutta elämää on jatkettava ja nyt on kesä :) aion nyt nauttia terasseista, etenkin omasta kun se tuosta valmistuu, festareista yms.. :) hyvää Juhannusta sinullekin ja muille! Omani vietän kotona jäätävässä flunssassa ja haavoja parannellen.

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä on taas oltu mukavan aktiivisia kirjoittelijoita. Toisin kuin meikäläinen... Mutta mä oonkin hoitotauolla. :)

Myyh:lle onnittelut. :Heartred

Mirmeli: Pahoittelut ja voimia ja paranemista flunssasta. Meille tauko on ainakin tehnyt hyvää vaikka en täältä palstalta olekaan kokonaan osannut pysyä pois. En oo ollut ihan niin vaikea ihminen eikä elämä oo ollut pelkästään sitä kierron seuraamista. Toki sitä toivoo sitä luomuihmettä, mutta jos sitä ei tule niin ensi syksynä me molemmat sitten saadaan ne plussat IVF:n avulla. Niin täytyy jaksaa uskoa. :Heartred

Marikki: Toivottavasti teille tulee plussa noiden lääkkeiden avulla. :Heartred Tsemppiä painon kanssa taisteluun. Sekin on vähän niin kuin tämä lapsettomuuden kanssa taistelu: Vertaistuki on paras apu. Ainakin mulle...

Sissi: Täältäkin vielä onnittelut häiden johdosta. :) Toivottavasti häämatka on ihana ja rentouttava. Ja toivottavasti se plussakin teille tulisi ennen tutkimusten aloittamista. :Heartred

Jaica: Kovasti voimia. :Heartred

Myy: Pahoittelut tädistä ja voimia. :Heartred

Eetula, Della ja Gatusa: Jaksamista teillekin kaikkien pienempien ja isompien vaivojen kanssa. :Heartred

Jenny77: Tervetuloa joukkoon. Toivottavasti et joudu pitkään täällä roikkumaan vaan saat plussan pian clomien avulla etkä siis sen rankempia hoitoja tarvitse. :Heartred

Kaikille oikein ihanaa ja rentouttavaa juhannusta. :) Mulla tuli tänään täyteen se "maaginen" 30 v. ja vaikka eihän se oikeastaan miltään tunnu, niin jotenkin oon tänään pyöritellyt mielessäni myös niitä juttuja mitä kuvittelin tähän ikään mennessä kokeneeni... Mulla on elämässä toki paljon hyviä asioita, mutta valehtelisin, jos väittäisin ettei tämä lapsettomuus raasta sydäntä... Ainakin vielä... Neljä vuotta yrittämistä tekee tehtävänsä. Mutta ei tässä vielä luovuttamassa olla. Osaisinpa vain heittäytyä tähän hoitotaukoon täysillä ja oikein kunnolla nauttia siitä. Mutta niin kuin Mirmelillekin totesin, niin oon mä ainakin ollut vähän helpompi ihminen kestää tän tauon aikana. :grin Vähän ehti tuossa kyllä toivokin nostaa päätään, kun täti antoi odottaa itseään, mutta kyllähän mun järki (ja mun mies) sanoi, että tää mun laihdutusprojekti ja kaikkien hormoonihoitojen puuttuminen vain sotkeva kiertoa. Syksyä toiveekkaana odotellessa.. :)
 
Sleepwalker: todella ihana kuulla sinusta! Paljon paljon onnea synttäreidesi johdosta! Onkos nyt sitten Juhannusjuhlia tiedossa? jokainen varmasti luo itselleen "elämän aikataulua" mutta kuten pystytään toteamaan, se ei aina pidä niin kuin haluaisi.. :( Mullakin oli ajatuksissa olla äiti jo muutama vuosi sitten.. Mukavaa kuulla että tauosta on ollut hyötyä!, kunhan tästä päästään alkuun, toivon että mulle/meille se tekee saman. Alku on nyt kankea koska pyörryn näihin kipuihin kohta :confused: mä yritän nyt tauolla viedä ajatukset mahd paljon muualle, palstalta on varmaan vaikea olla pois, se olisi vähän sama kun jättäisi soittamatta kavereille! (mulla on kyllä jäänyt se oikeastikkin). Kurjuus kun kroppasi teki kepposet :( siihen on varmaan syytä tässä varautua kun keho tulee olemaan omillaan.. Kyllä piristit nyt päivää turinoillasi! Oikein mukavaa keskikesän juhlaa ja onnea vielä kerran!

On. Kp1.. Ja juuri ajallaan. Kivut on helvetilliset ja vähän jo pelottaakin koska voimakkaimmillaan ne ovat keski-ja ylävatsalla! :eek: ylävatsalla tuntuu poltteena ja ova tniin voimakkaita että en pysty edes asentoa vaihtamaan. Miehen kyljen kääntö sai tuskahien otsalle. Ei kuulosta kovin normaalille kuukautiskivulle..? (Alavatsakrampeista puhumattakaan.. )Della: kuulostaako tutulta? Edelleen epäilen sitä endoa.. Nyt 1g panadol ja 600mg burana sekä tulikuuma kauratyyny apuna.

Muuten nyt alkoi yk 37 (laskin sulle sen Marikki kun niitä pyytelit :)). Ja tämä 4. yritysvuosi alkaa hoitotauolla. Vaikka nyt onkin hankala ajatella niin pyritään kuitenkin lomailemaan kunnolla. Vaikka juuri mietin että pitäiskö ostaa ovistestejä lisää ja kokeilla toimiiko kroppa lainkaan ilman lääkkeitä mutta sittenhän se menisi taas kierron vahtaamiseksi.
Nyt toivottelen
Hyvää Juhannusta kaikille!

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa mukaan Jenny! :)

Pahoittelut tädistä Mirmeli <3 Nuo sinun kivut kuulostaa aika pahalta. Voin samaistua täysin! Yrittäkää nauttia tauosta, vaikka se varmaan hankalaa onkin kun nämä asiat koko ajan päässä pyörii. Terassilta on hyvä aloittaa! :)

Hyvää syntymäpäivää Sleepwalker! :)
Teille myös tsemppiä hoitotaukoon. Nauttikaa kesästä, voihan olla, että teitä odottaa yllätys ennen syksyä!

Marikki, mikä tuo kolposkopia on?

on: kp 4/25-34 ja eilen oli aivan jäätävät vatsakivut. Otin toissailtana yötä vasten uuden lääkkeen, Tramalin, ja eilen aamulla en meinannut kävelemään päästä. Vatsa oli aivan pinkeänä ja turvoksissa. Tuntui, että vatsalihakset olivat aivan tulessa ja jännittyneenä. Vessassa käymisestä (kakkoshädällä) ei tullut mitään. Illalla oli pientä kuumettakin. Ainoa hyvä asento oli kaksinkerroin lattialla. Tänään olo on vähän helpottanut, mutta ei vielä ole normaaliolo. En tajua johtuuko tämä uudesta lääkkeestä vai onko tämä ummetusta (ei oo koskaan ollut, niin en tiedä)? Pelottaa.

Ihanaa juhannusta kaikille <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
onnea Sleepwalker!

myy, kuulostaa kyllä ummetukselta, mutta rajulta kyllä. mulla oli endon kanssa tollasia oireita heti alkukierrosta ja ylipäätäänkin menkkojen aikaan 2-3. päivänä. mikä lääke sulla on aloitettu?
 
Sellainen kipulääke kuin Tramal 50mg. Lääkäri määräsi sitä ja 1g Panadolia kivuliaisiin kuulautiskipuihin, kun Panacod ei sopinut. Sain siitä nokkosihottumaa, kasvot turposivat ja tuli kuumottavaa kutinaa. Olen siis luultavasti yliherkkä kodeiinille.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myy: Kiitos :Heartpink Taidat sinäkin kärsiä aikamoisista kivuisista siellä :sad001 Mulla oli nyt myös aamulla juurikin samanlaista: keskivatsa oli pönpöllä ja kivikova, kävely oli vaikeaa ja en saanut itseäni suoraksi lainkaan, katkarapu/kyyryasento on paras. Koitahan pärjäillä!
 
Kyllä meitä nyt Mirmeli koetellaan <3
Mulla kävi jo mielessä, että voiko puhjennut kysta (endometrioosi) aiheuttaa tälläisen tunteen...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Myy,kolposkopia on kohdun kaulasta ja suulta otettava koepala,niitä otetaan 2-5 palaa ja nyt Viel pyöritti emättimen reunoilta lisää.jalat menee makarooniks Siit kivusta,ja alamaha tuleen.onneks kestää aika vähän aikaa.

Mulla ei täs muutaku ootellaan,kovasti teille kaikille jaksamista tilanteidenne kanssa,Kyl on raskasta ihan vaan lukeekki näitä epäonnistumisia :(
 
Hui Marikki. Oon aina miettinyt että tuntuuko tuolta koepalanotto mutta kuulostaapa hurjalta! Onko sulla ollut papassa muutoksia vai miksi tällaiseen rääkkii n oot joutunut? :(

Mihin meidän kaikki muut on joutunut? Gatusa? Eetula? Myyh?? No joo, ehkä kaikki ei istu kotona näin Juhannuksena.. ;D

Täällä on hanat auki.. Äsken kävelyllä tuli aivan älytön kramppi et meinas jalat lähtee alta.. No kotiin ku päästiin niin peukalonpään kokonen hyytymä pulahti ulos! Huh.. Kramppi helpotti mutta jäätävä kipu jäi silti.. Ei nyt auta nuo mun lääkkeet :(

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app
 
Jenny, tervetuloa!!

Täällä nyt kävi niin onnellisesti että ensimmäinen inseminaatio tuotti toivotun lopputuloksen. Raskaana ollaan ainakin vielä. Pari päivää sitten tein digin ja dpo oli 12, pari tuntia pidättelin ja tulos raskaana 1-2. Nyt tänä aamuna tein vielä aamupissasta toisen digin, dpo on 14-16 ja tulos raskaana 2-3. Jos sitä vois vähän rentoutua että ainakin vielä hormoonit noussu niinku pitääkin. Kuitenkin edellinen keskenmeno kummittelee mielessä. Mutta jos nyt yrittäis vaan nauttia ja toivoa parasta. Väestöliittoon on varattuna varhaisultra, toivottavasti kaikki menee hyvin.
 
Hei piiiiitkästä aikaa!

Näköjään olen käynyt täällä viimeksi kun oltiin sivulla 84, joten aika monta tilannetta on jäänyt minulta väliin.
Paljon onnea kaikille plussanneille ja paljon voimahaleja vielä yrittäville ❤️
Kyllä se luovuttaminen vaan näköjään auttaa, nimittäin nyt ekasta luovuttamisen jälkeisestä luomukierrosta inssien jälkeen saatiin tänään clear bluen digitaalisesta "Raskaana 1-2"
En olis edes tajunnut testailla, mutta kun ostettiin skumppaa juhannukseksi niin halusin toissapäivänä ihan huvikseen tarkkstaa että voin siitä nauttia. Tein apteekin testin, lutten jaksanut odotella sitä 5 minuuttia, heitin testin roskiin. Eilen aamulla tulin vilkaisseeksi roskista ja siellähän oli roskishaamu...
Eilen sitten yritin olla vaan ja tänään aamulla uusi apteekin testi, joka oli viallinen (10 minuutin jälkeen ei näkynyt edes kontrolliviivaa). Päätin sitten että nyt käytän sen clear bluen, jota olen jemmannut jo yli vuoden kaapissa. En halunnut käyttää sitä negaan...
Siihenhän sitten pärähti plussa ja jalat lähti alta, itketti ja nauratti... Kaikki ne inssit, eikä mitään ja sitten heti perään tärppää :)
Että uskokaa vaan kanssasisaret, pääkopalla näyttää olevan vaan niin suuri rooli tässä jutussa, etten edes ymmärrä..
 
Takaisin
Top