Täällä on taas oltu mukavan aktiivisia kirjoittelijoita. Toisin kuin meikäläinen... Mutta mä oonkin hoitotauolla. :)
Myyh:lle onnittelut.
Mirmeli: Pahoittelut ja voimia ja paranemista flunssasta. Meille tauko on ainakin tehnyt hyvää vaikka en täältä palstalta olekaan kokonaan osannut pysyä pois. En oo ollut ihan niin vaikea ihminen eikä elämä oo ollut pelkästään sitä kierron seuraamista. Toki sitä toivoo sitä luomuihmettä, mutta jos sitä ei tule niin ensi syksynä me molemmat sitten saadaan ne plussat IVF:n avulla. Niin täytyy jaksaa uskoa.
Marikki: Toivottavasti teille tulee plussa noiden lääkkeiden avulla.
Tsemppiä painon kanssa taisteluun. Sekin on vähän niin kuin tämä lapsettomuuden kanssa taistelu: Vertaistuki on paras apu. Ainakin mulle...
Sissi: Täältäkin vielä onnittelut häiden johdosta. :) Toivottavasti häämatka on ihana ja rentouttava. Ja toivottavasti se plussakin teille tulisi ennen tutkimusten aloittamista.
Jaica: Kovasti voimia.
Myy: Pahoittelut tädistä ja voimia.
Eetula,
Della ja
Gatusa: Jaksamista teillekin kaikkien pienempien ja isompien vaivojen kanssa.
Jenny77: Tervetuloa joukkoon. Toivottavasti et joudu pitkään täällä roikkumaan vaan saat plussan pian clomien avulla etkä siis sen rankempia hoitoja tarvitse.
Kaikille oikein ihanaa ja rentouttavaa juhannusta. :) Mulla tuli tänään täyteen se "maaginen" 30 v. ja vaikka eihän se oikeastaan miltään tunnu, niin jotenkin oon tänään pyöritellyt mielessäni myös niitä juttuja mitä kuvittelin tähän ikään mennessä kokeneeni... Mulla on elämässä toki paljon hyviä asioita, mutta valehtelisin, jos väittäisin ettei tämä lapsettomuus raasta sydäntä... Ainakin vielä... Neljä vuotta yrittämistä tekee tehtävänsä. Mutta ei tässä vielä luovuttamassa olla. Osaisinpa vain heittäytyä tähän hoitotaukoon täysillä ja oikein kunnolla nauttia siitä. Mutta niin kuin Mirmelillekin totesin, niin oon mä ainakin ollut vähän helpompi ihminen kestää tän tauon aikana.
Vähän ehti tuossa kyllä toivokin nostaa päätään, kun täti antoi odottaa itseään, mutta kyllähän mun järki (ja mun mies) sanoi, että tää mun laihdutusprojekti ja kaikkien hormoonihoitojen puuttuminen vain sotkeva kiertoa. Syksyä toiveekkaana odotellessa.. :)