Tiukan dieettauksen parhaita puolia, nopee lasku alussa - tänään 80,3 kg
toki tänään tarkoitus vähän sabotoida projektia ja lähteä juhliin
mikä ihan varmasti vaikuttaa lukemiin väliaikasesti taas ylöspäin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emmää oo jaksanu käydä vaa'allaMites @litranmitta siellä? Vaikuttiko juhlinta?
Mulla eilen alle 84. Tänään 83,8kg. Jotenki helpottunut olo, vaikka pudotus onkin maltillinen, niinkuin pitääkin, mutta merkki siitä, että suunta on oikea.
Koitan syödä tarpeeksi, välillä tulee halu alkaa kiristää herkkulakon lisäksi, kun on hyvä alku menossa. Mutta yritän sen sijaan päivittäin saada kunnon hikiliikuntaa vähintään 30min. Kävin tänään kuukauden tauon jälkeen crossfitissä. Olipa rankkaa
Mulla näytti aamulla myös 82. Käynyt alimmillaan 80,3. Mutta sama homma täällä, tiputtelua ja menkat tulossa. Yleensä en ees punnitse näihin aikoihin, mutta vahingossa kävin ajatuksissani82,0no se oli fiiliskin. Naama on kuin ympyrä heti herätessä. Menkatttt sais alkaaaaa. Eilen jo vähän oli kyllä vv värjäytynyttä, että kai ne siitä vois lähipäivinä.
Tykkäys nallekarkkien roskiin kaatamiselle, ei fiksujen valintojen tekemisen vaikeudelleMulla nousi taas johonki 85en tiedä oliko se kuntosalitreeni vai liian monta suolapähkinää, tai ehkä hesen hamppari
. Selvästi herkuttoman lisäksi, pitää alkaa kiinnittämään muihin terveellisiin ruokavalintoihin huomiota. Kuvittelin, että makea on se ainoa pahe, mutta eipä nuita hamppareitakaan näin usein voi syödä
pikku hiljaa asia kerrallaan. Edelleen sokerista olen pysynyt erossa ja se ei tunnu mahdottoman vaikealtakaan enää. Paitsi töissä on viikon ollut kulhossa 4 nallekarkkia ja ne vituttaa. Kaadankin ne nyt roskiin
![]()
Tiedän tunteen@Yrttiteetä tekisi mieli se imetyksen vaikutus riippuu paljon mitä syöitsehän hyödynnin extra kulutuksen sillä, että pystyin syömän tosi paljon karkkia lihoamatta
mutta en siis laihtunut raskauden aikaista lihomista imettämisen aikana. Siksi tämä projekti nyt
raskaus tekee tästä vaikean
viikkoja vasta 10 ja koko ajan nälkä. Joten koko ajan pitäis saada jotain. Söin minuutti sitten ja ihan järkyttävä nälkä
Joo! Oon yrittänyt opetella radi-diagnoosin myötä vetämään välipaloina raejuustoa, kananmunia tms. enemmän proteiini- kuin hiilaripitoista, mutta pahoinvointiin mulla auttoi parhaiten juustovoileivät joten niitä tuli syötyä aika runsaasti. Kumma tunne kun keho tuntuu huutavan juuri niitä ruoka-aineita mitä olisi hyvä välttää...Joo, nyt en varsinaisesti pudota painoa. Mutta yritän pitää sen tässä mitä on koko raskauden. Neuvolassa suositeltiin jopa, kun bmi on yli 30,ettei tulisi painoa. Kysyin ihan asioina siitä, ei varmaan muuten olis sanonut, kun paino on nykyään niin sensitiivinen aihe. Ja siis se mitä nyt teen, on että opettelen korvaamaan huonot valinnat hyvillä ja keksiä miten muistan pitää ateria rytmistä kiinnieli lopetin sokerin ja nyt vielä voisin vähentää noita hamppareita ja paistopisteen tuotteita välipaloina. Raskausnälkä on vaan sellainen, ettei se meinaa salaatilla lähteä
![]()