Tiukan dieettauksen parhaita puolia, nopee lasku alussa - tänään 80,3 kg toki tänään tarkoitus vähän sabotoida projektia ja lähteä juhliin mikä ihan varmasti vaikuttaa lukemiin väliaikasesti taas ylöspäin.
Mulle toi uus vaaka, josta näkee tarkan lukeman vs se kiekko malli, kyllä on antanut vähän itsekuria. Oon nyt syöny vauvan juhlista jääneitä herkkuja kylläkin, mutta en muuta, ei niitäkään paljoa ole ollut. Paino ei ole liikkunut, mikä ei yllätä, kun sokeria on kuitenkin vielä mennyt.
No nyt ei ole viikkoo mennyt mitään lisättyä sokeria. Vain ruuassa luontaisesti olevaa. Paino on tippunut 900g-1kg toki voi olla perusvaihteluakin vielä, mutta tuntuu hyvältä, että 200g ja luku alkaa 83 eikä 85. Neuvolassa suositeltiin radi- ruokavaliota, jottei pakno nuosisi raskausaikana. Kysyin siis ihan, että onko ok, että paino ei nousisi ja hön sanoi, että on ihan suotavaa, kun paino oli 85kg ja bmi vähän yli 30. Uskon, että muuten ei tarvi paljoa ruokavaliota muuttaa, salaattia lisätä. Oon siis nyt jouluun asti herkutta. Huomenna saatan tehdä poikkeuksen, kun hautajaiset. Mutta ehkä en