Yllättävän vähän tullut painoa tähän mennessä. Huh.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tuli raskauden alussa 2 kiloa, mutta se on tippunut pois, eli periaatteessa mäkin painan vähemmän kuin neuvolan ekassa punnituksessa, tosin mulla vasta rv 12+2. Mutta mulle sanottiin neuvolassa silloin, että painon tarvii alkaa nousta vasta rv 16 eteenpäin, ja painon lasku tässä alussa on myös normaalia. Että ei vielä hätää.Mulla on paino tippunut melkein 3 kg neuvolan ekasta punnituksesta, mutta silloin olikin jäätävä turvotus. Saa nähdä, mitä neuvolassa huomenna sanotaan. Olen normaalipainoinen, viikkoja 15 + 4.

Mulla tuli raskauden alussa 2 kiloa, mutta se on tippunut pois, eli periaatteessa mäkin painan vähemmän kuin neuvolan ekassa punnituksessa, tosin mulla vasta rv 12+2. Mutta mulle sanottiin neuvolassa silloin, että painon tarvii alkaa nousta vasta rv 16 eteenpäin, ja painon lasku tässä alussa on myös normaalia. Että ei vielä hätää.![]()
huoh. Noh, kuhan nyt tästä vähän tasottuu... Joku 10kg tullu aiemmista eikä nyt nyt tarvi kyl tästäkään tulla yhtään enempää!Ensin lähti kolme kiloa ja nyt ollaan taas alkupainon lähellä. Viikot nyt 16+2. Painoa ei saisi tulla paljon lisää kun jo alkupaino on ylipainoa.
Omaan silmään mitään havaittavaa mahaa ei vielä ole. Saat vaatteet menee päälle kuin ennenkin.