Painon nousu raskauden aikana

Miten se noin paljon tippunut :eek:

Joka kerta sama homma, mutta tulee takas ku imettää..ei ole selvinnyt että mistä johtuu..
Oon kyllä sitä mieltä että johtuu epilepsia lääkityksestä, mutta sitähän ei myönnetä..
 
Joka kerta sama homma, mutta tulee takas ku imettää..ei ole selvinnyt että mistä johtuu..
Oon kyllä sitä mieltä että johtuu epilepsia lääkityksestä, mutta sitähän ei myönnetä..
Hui ! Onpa ihmeellistä !
 
Mua alkoi niin suorastaan v#@& tämä turvotuskärsimys ja painonnousu, että nyt katkes herkkulakko ja vetäisin itsesäälissä 100g fazerin suklaata :yuck: Epäloogista, kyllä. Mutta maistui hyvältä, ja helpotti henkisesti potutukseen. :grin
 
Maanantaina oli 36+2 ja paino noussu 8kg, painan kyllä jo enemmän mitä nuoremmasta synnärille mennessä kun lähtöpaino oli liki 4kg isompi niin sais nyt pysyäki lopussa maltillisena, viimesen 2kk aikana on tullu onneksi vaan 1,5kg joten jospa se pysys muutaman viikon vielä aisoissa:bag:
 
Rv 39+1, painoa tullut aika tarkalleen 10 kg sitten ensimmäisen neuvolan.
 
Mulla paino on noussut vain 6,5 kg. Kahdella viimeisimmällä neuvolakerralla paino oli laskenut edellisiin mittauksiin verrattuna.
Vauvalla kuulemma ei ole hätää: imee äidistä kaiken minkä irti saa :smug:. Omaan jaksamiseen tämä vaikuttanee.
 
Mulle kertyi lopulta 20kg, josta nyt viikko synnytyksen jälkeen -10kg vaikka aktiivisuus on ollut luokkaa toipuminen ja suklaata oon mättänyt reilusti. Eli varmasti rytisee loputkin poijes kevään aikana kun pääsee taas liikkumaan :happy:
 
Mulle tuli n. 10 kg ja synnärille ei ihan hirveän montaa kiloa jäänyt. Jotenkin olen ihan turvonnut kasvoistakin, vaikkei raskaanakaan ollut minkäänlaista turvotusta. Ei kyllä stressaa yhtään, enkä tee asialle aktiivisesti mitään :) Katotaan sitten maailmantilan rauhoituttua...

Muoks näköjään kilot tippuu itsestään, muutama raskauskilo jäljellä...
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli tullut yhteensä 11kg ja nyt 2,5vkoa sektiosta painoa on tippunut noin 7,5kg eli jotain 3,5kg jäänyt muistoksi. Mutta eiköhän ne pikku hiljaa lähtene.
 
Mulla tuli noin 20 kiloa ja reilu 8 hävisi ihan hetkessä itsestään. Saa nähdä mitä näiden loppujen kanssa käy...
 
16kg tuli painoa ja 8 tippui vauvan ja 2 ekan viikon aikana. Nyt 2kk sama 8 jäljellä olevaa kiloa tallessa. Täysimetän, vaunulenkkeilen 1-3h päivittäin, joogaan ja syön max 1800 kaloria. Ilmeisesti loput lähtee vasta kun lopetan imetyksen
 
16kg tuli painoa ja 8 tippui vauvan ja 2 ekan viikon aikana. Nyt 2kk sama 8 jäljellä olevaa kiloa tallessa. Täysimetän, vaunulenkkeilen 1-3h päivittäin, joogaan ja syön max 1800 kaloria. Ilmeisesti loput lähtee vasta kun lopetan imetyksen

oon myös miettiny että lähteeköhän paino tippumaan vasta kun imetyksen joskus lopettaa. Täällä siis myös hyvin tuntuu olevan tiukassa puolet kiloista, huomaan myös heti maidon määrässä vähenemistä jos syön liian ”niukasti”
 
oon myös miettiny että lähteeköhän paino tippumaan vasta kun imetyksen joskus lopettaa. Täällä siis myös hyvin tuntuu olevan tiukassa puolet kiloista, huomaan myös heti maidon määrässä vähenemistä jos syön liian ”niukasti”
Joo sama täällä. Vielä on puolet huolimatta vaikka jo urheilun ja syön terveellisemmin ja vähemmän kaloreita kuin ennnen raskautta. Aineenvaihdunta ja hormonit silti ihan sekaisin ja paino sen kun pysyy.
 
Takaisin
Top