Pahoinvointi

Loppuko? Olikos sulla miten pahoja oloja? Miten loppu? :wideyed::wideyed:

Kaks km takana ja seuraava ultra ois 29.12. Nii vähä pelottaa, kun kahdessa (esikoisessa helpottu rv12 ja tuplissa oli km asti 10+) aiemmassa oli kolmanneksen oloja.. :nailbiting:
 
Loppu, edelleen jotku tietyt ruuat alkaa etoo, mut varsinaista pahoinvointia ei enää ole, aiemmin sai oksu kuolaa nieleskellä jatkuvasti ja yrpätä kerran päivässä ja se oksettava olo tuli heti eikä sillai hiipien. Pahoinvointi loppu seiska viikon jälkeen suurinpiirtei ja nyt onki sit ollu ihan hyvä pössis ja eilen ultrassa oli kaikki oikein mainiosti :)
 
tuo on aika hyvä tuo vauvan odotus kirja minkä saa apteekista ilmasiksi, siinä on tosi hyvin juttuja joka viikolle. Mä just aamulla sitä luin ja miehellekin sanoin kun ens viikon kohdalla lukee "odottajan pahoinvointi alkaa kenties jo vähän helpottaa" sehän on toki tosi yksilöllilistä miten menee, mutta anyway.

Mä olen kyllä tuosta kirjasesta tykännyt kun siinä on aika pal infoa, varsinkin kun näin ensimmäistä odottaa niin on sellainen hyvä opus, vähän hälventää pelkoja ettei ihan joka nippailusta hermostu ja jos netistä alkaa etsimään tietoa niin nehän yleensä juuri on niitä kauhukertomuksia...
 
Ärsyttää tää krapulaolo eikä pysty yhtään keskittyyn töihin
 
Friddel, huippu juttu kuulla! Ehkä tässä pitänee lopettaa tää liika miettiminen ja antaa asioiden edetä omalla painollaan :)
 
Ite oon hävittänyt edellisessä muutos sen vauva kirjan minkä sain neuvolasta esikoisen aikaan. Sitä oon kaivannut, mutta en löydä! Oon kuullut, että sen saa nykyää ite hakemalla apteekista, mutta eipä oo ollu muuten sinne asiaa.. Nii..

Siinä oli hahmotettu rv12 asti alkion/sikiön kokokin oikeassa mittasuhteessa. Nii sitä lähinnä aina viikon vaihtuessa kattelin :)
 
Mulla ei mitään suurempaa pahoinvointia oo ollutkaan, mutta nyt tuntuu häviävän pois sekin vähä mitä oli. Oksentanu en oo kertaakaan, niinku en esikoisestakaan.
 
Mulla sensijaan tänään 8+0 ja aamupäivä oli kyllä semmosta.. :dead: Oksu ei oo viel tullu, mut tää ellotus on voimistunut selvästi! Silti kiitollinen joka olosta, tosin en mee vannomaan, mikä fiilis sit jos yltyy yhtä pahaks ku teil ollu. :wideyed:
 
Tällä on tää iltapäivä ollut aikamoista.. Jotenki veikkaan, että tänään saatetaan jopa oksentaa.
 
Mä täällä kyselin muutama päivä sitten, et milloin teillä on alkanut pahoinvointi, kun mulla ei ollut mitään merkkiä pahoinvoinnista. Pari päivää sitten se alkoi sit.. Nyt menossa 6+1 ja en tiiä miten tätä kestää, jos muutamia viikkoja täytyy kärsiä tätä oloa. Varsinkin kun pitäis jaksaa tuo taapero hoitaa tässä samalla ja tekis mieli vaan maata sohvalla :/
 
Tuntuu et monilla se alkaa siinä rv 6 aikoihin se pahoinvointi. Niin mullakin.. Tänään oli jo aika normipäivä mut illasta iskee aina semmonen ällötys ettei tiedä onko parempi syödä, vai olla syömättä. Sit tuntuu että närästääkin kaikki ruoka ja ne on yhdessä ällötyksen kanssa varsin ihana yhdistelmä...
 
Mullakin närästänyt myös, joten tuo pahoinvointi ja närästys ei oo kyl kiva yhdistelmä.. Ja tuntuu et vaikea löytää jotain syömistä mitä tekis oikeesti mieli. Välillä tuntuu et jotain tekis mieli, mut sit kun sitä alkaa syömään niin se ällöttääkin :D
 
Täällä taas paskempia oloja. Kävivät eile säätää lämpöä ja ottivat termostaatit pois.. Ai juma mitä tää kuumuus tekee ololle.............
 
No niin just Kenkkis! Yök sentään!

Voi ei Pilvilinna!
 
Täällä pakkanen helpottaa, vie jopa pois.

Kaupas käyminen tuskaa. Vaatteet päällä = kuuma - > pyörryttää ja oksettaa. Kaikki kuumuus :smiley-angry017
 
Joo mekin käytiin äsken kaupassa ja yökkis meinas laatta lentää :hungover: Kaikki ne hajut ja ruoan näkeminen... Kauankohan tää vielä kestää..?
 
Takaisin
Top