Pahoinvointi

Mulla pahentaa tällä hetkellä makeat sekä rasvaiset ruuat. Aamulla meni ruispuuro hyvin. Päivällä kana paprika pasta sydeemi. Ite en rakasta tällä hetkellä ruuanlaittoa yhtää..
 
Mullakaan ei tee yhtään mieli tehä ruokaa tai muutenkaa oleilla keittiössä. Eikä oikeen mitään tee mieli syyäkkään. Töistä en haluaisi olla pois yhtään, varsinkin kun vasta alotin siellä työt. Mut nyt oli vaan pakko hakea pari pvää saikkua et saa ittensä johonkin kuntoon. Huomasin äsken että kun alko oksettaa ni söin tummia siemenettömiä viinirypäleitä joita olin eka pitäny pakastimessa pari tuntia ja simsalabim! oksennusolo meni pois! oujee pieni voitto :happy:
 
Tänään tein ekaa kertaa pahoinvoinnin aikana ns "kunnon" ruokaa, lasagnea ja ai että oli hyvää! Ja oli aika voittajafiilis kun sai mahan syötyä täyteen, toisin kuin monena muuna päivänä.. :D mutta tosiaan, mulla on auttanut pahoinvointiin just kaikki "raikas" , eli mandariinit,appelsiinit, viinirypäleet yms :) pitää nyt nauttia kun olo on hyvä, huomenna voi olla jo taas eri ääni kellossa ja ällöttää koko lasagne minkä väsäsin :D
 
Mulla on ollut nyt pari päivää vähän helpompaa, tosin tänään ei taas oo ruoka maistunut. Viimeks ei ollut näin kova pahoinvointi ja toisaalta olin silloin (talvi) töissä ulkona 12h päiviä, ehkä se ulkoilma helpotti oloa. Nyt oon esikoisen kanssa kotona ja makoilen kyllä ihan suosista sen kanssa päikkärit ja otan muutenkin niin iisisti kuin vaan pystyy. Ihan senkin takia kun ei vaan jaksa! Mustikkakeittoa hain eilen ja iltasin oon syönyt jäisiä mansikoita, ne on vähän auttanu. Nyt tuntuu et tuoremehut ällöttää, parempaa olis raikas vesi, tosin sitäkään ei auta liian paljoa kerralla juoda.
 
Mulla auttaa syöminen, syöminen, syöminen.. heti kun maha alkaa vähääkään kurnia tulee huono olo.. tänään oon syöny varmaan joka tunti jotain ja ollu tosi hyvä olo :) ..mut yyöstähän toi jatkuva syöminen käy ja inhottavaa kun välillä pakko syödä puoliväkisin kun ei tekis mieli...
 
Mua alko sikana etoo ku luin tosta lasagnesta kun jokin aika takasin tein sitä ja sit se alko toisena päivänä oksettaa. Söin just jauhelihapastaa ja nyt tuntuu et se potkii vielä takasin, inhoon tätä....
 
Mullaki näyttää auttavan raitis ilma ja jatkuva syöminen (suolasta ja makeeta vuorotellen) mut ihan siis vähän väliä on syötävä tai oksennusolo palaa takaisin. Mitenhän sovellan maanantaina osastolla :hilarious: mut siis selvästi alkaa menee paremmin ku vaan opettelen syömään 24/7 ja sit on tosi tarkkaa et mitä syö. ikkunat pitää olla auki kotona mahd paljon ja sit haistelen tommost hyväntuoksuista tuoksukynttilää. Ja yks juttu vielä: pitää liikkua hitaaaaaasti...:shifty:
 
Sama täällä ollu ny pari tuntia ikkunat auki. Ja oon viihtyny ulkona tnää ennätys ajan. Kolannu lumia, kun ulkona on siedettävämpää olla :D

Makeaa ei kyl tee mieli! Muuta kuin jäätelö auttaa äklöön!
 
Eikai?! Kävin varhaisultrassa maanantaina ja se lääkäri meinas et kyllä se yleensä kymppiviikkoon mennessä helpottaa. Puhuko se nyt ihan palturia??:D

Kyllä mulla on ollut pahoinvointii js yökköilyä tuonne viikolle 16 asti. Ei lääkäri sitä voi sanoa muuten kuin ehkä yleensä.
 
Raitis ilma jeesii joo vähän. Ja se, että syö usein. Kolme h on liian pitkä väli, töissä välillä venyy ja sit meinaanki kuolla olooni. Mitää ei tekis mieli syödä mut olo kohenee vähän kun syö vähän väliä. Oksennan yhä joka aamu (viimestää hampaiden harjaus saa sen aikaan) ja huono olo on siihen asti että illalla nukahdan.
 
Kyllä mulla on ollut pahoinvointii js yökköilyä tuonne viikolle 16 asti. Ei lääkäri sitä voi sanoa muuten kuin ehkä yleensä.

Nii-i, lukeehan tuossakin että yleensä :) enkä mä oletakkaan että se kymppiviikolla loppuis kun seinään, mutta aina saa toivoa :D
 
Mulla tökki toi vesi mutta en jaksa mehujakaan oikein juua ni ostin vadelmavissyä ja se maistuu oikein hyvin ja siitä saa samalla vähän niitä suolojakin :) ja onneksi noita makuja on vaikka kuinka paljon, koska päivän parin päästä varmaan alkaa tökkimään tuokin ni vaihtaa sitten vain makua :)
 
Pilvilinna voi apua, jollen oislukenu kuin rankkaa sulla toi pahoinvointi ollut niin toi vois olla jopa huvittava teksti :) :Heartred jaksamisia :)
 
Voi Pilvilinna raukka! :sad001 mä pelkään kans tota et yrjöön joka paikkaan töissä. Oon onneks aika ehtiny vessaan!!! Kotona kyl ku oli pahin ykäilypvä, ni olin suosiol ämpärin kans naimisissa ja en kyl sillo ois varmaa aina kerinny ees vessaan ku saatto olla et otin vettä huikan ja plöööh. Koita kestää, se loppuu aikanaan, ja itekki km taustalla ainaki oon salaa onnellinen vahvoista oireista!
 
Mulla kun ei edes tuntunut, että ois tulos iha oksennus! Perus yökkäys vaa tuntu, että on, mut.. :sad001 Voi luoja.. Huomenna alkais appin mukaa rv8 ja muute ehk ti tai ke. 9.12. Ollaan taas viisaampia viikkojen kans, ja toivottavasti siellä tuolloin voidaan hyvin vielä. Mutta vielä viitisen viikkoa jos menee kuin esikoisesta niin tätä äklöö..
 
Takaisin
Top