Pahoinvointi

Kyl mä sanon et jos joku puhuu aamupahoinvoinnista niin saa kyl olla ihan hiljaa meikäläiselle. Tässä kakonut ja yökkinyt illan aikana että morjens. Mies mua silitteli ja sanoi että voi teiän kanssa. Yritin sitä lohduttaa että kyl tää varmaan menee ohi jossain vaiheessa, viimeistään heinäkuussa... tosi kiva toisen mennä nukkuu ku mamma yökkii, toivottavasti ei nää painajaisia. Taas taitaa vesimeloni auttaa...
 
Mullakaan ei oo ollu aamulla mitää mut iltaisin senkin edestä. En tiedä uskaltaako viel hehkuttaa, mut nyt toinen ilta kun ei oo huono olo (y)
 
Mullekin on tullut iltapahoinvointi nyt! Aiemmin oli koko päivän, sit helpotti pariksi päiväksi ja nyt saa taas illat olla oksennus kurkussa.
 
Joo ei kyl pelkästään mistään _aamupahoinvoinnista_ oo voinu puhua, kyllä se etova olo on ollu pitkin päivää vaan aamut ja illat pahimpia :s
 
juu, täälläkin kyl kokopäiväpahoinvointia, pah mitään aamuun rajottunutta ole!
 
Mielenkiinnolla lueskelen näitä! Mulla on nyt alussa tullut huono olo autoillessa, joutuu nieleskelemään. Varsinkin iltapäivällä ja illalla tulee ällötystä - jos yhtään kakoisi niin varmasti tulisi uloskin. Jatkoa odotellessa :D
 
Täällä ollaan oksenneltu viime tiistaista lähtien joka päivä. Yleensä aamulla tai myöhää illalla.
 
Taas alkaa huono olo. Toisaalta on ihan täys olo, mutta joku pieni syöminen vois auttaa. Mutta sit taas on ihan täynnä ja sekin saa huonon olon aikaiseksi :confused: Kävin äsken kaupassa ja olis tehnyt mieli tummia rypäleitä, mut ne on niin hävyttömän hintaisia et jäivät sinne. Jotain raikasta kuitenkin tekis mieli syödä, ei yhtään houkuta mikään rasvainen ruoka. Paitsi paahdettu leipä olis hyvää :P
 
täälläkin alkoi taas yökkiminen.
mies kun tuli kotiin niin sanoin että tuli taas huono olo, että taitaa näihin iltoihin olot keskittyä.
Sanoi että jaa heti rupee oksettaa kun se tulee kotiin, mä oon kyl sitä mieltä että mä rentoudun siinä vaiheessa kun rakas tulee, että sen takia tuo olo pääsee valloilleen...
 
Joo kokopäiväpahoinvointi... oksennan joka aamu yhä, alkoi 6+2 ja nyt menossa 8+5. Tänään ja eilen ollut päivällä vähän parempi ollut, ollut aika tuskaa töissä ja lounaan syönti vaikeaa, tänään meni riisipuuroa hyvällä ruokahalulla. Samoin iltaruoka uppoaa paremmin, tosin tarkkaa mikä maistuu. Pienikin helpotus jatkuvaan oksetukseen on kyllä ihanaa!!
 
Tänään en oo vielä oksentanut. Jotenki iisimpi päivä tänää. Vaikka oloja on ollut tänäänkin kiitettävästi, mutta huomattavasti helpompi aiempiin päiviin.

Tosin oksentaa kerkeän vielä. Ei oo kello vielä ni paljon, että voisin huokaista. Eilenkin yrjösin iltamyöhään
 
Täällä etova olo, oksetus, närästys ja krapulainen olo yötä päivää jatkunu lauantaista asti. Ei oo rehellisesti sanottuna ollut hetken helpotusta :sad001 alkoi siis tasan 6+0. Huomiselle varasin ajan kätilölle akupunktioon, peukut pystyssä että sais edes vähän apua.
 
Voihan näitä oloja! jaksuja teille kaikille olojenne kanssa! välillä vaikeaa ajatella positiivisesti eikä kaikki ole vaaleanpunaista tai vauvantuoksuista silloin kun on pää työpäikan vessanpöntössä.. tai kotonakaan, mutta itse koen sen siedettäväksi. Eilen töissä meinas tulla itkupotkuraivarit, ja kun yrität vielä että kukaan ei huomaisi...
 
Voiko tää olla normaalia jos on nyt kolme päivää ollu semi helppoa päivää ilman, että meinaa huonoa? Odotin helpotusta vasta parin viikon päästä. Vai johtuuko tää, kun oon ruvennut syömään ihan ruokaakin? Eilen ultrassa oli kyllä kaikki ok? 7+1. Äklöttää ja yökin kyllä, mutta huomattavasti vähemmän. Ja pystyn touhuamaan jonkin verran......

Yritin googlaa, että mite nopeita vaiheita on ollu ihmisillä pahoinvoinnissa. Mutta eihä kukaa hyviä kokemuksia kerro vaan ne pahimmat jutut liitää pitkin nettiä.

Mie vaan, että nytkö jo helpottaa? Rv5-7 oli iha p*skaa..
 
Voiko tää olla normaalia jos on nyt kolme päivää ollu semi helppoa päivää ilman, että meinaa huonoa? Odotin helpotusta vasta parin viikon päästä. Vai johtuuko tää, kun oon ruvennut syömään ihan ruokaakin? Eilen ultrassa oli kyllä kaikki ok? 7+1. Äklöttää ja yökin kyllä, mutta huomattavasti vähemmän. Ja pystyn touhuamaan jonkin verran......

Yritin googlaa, että mite nopeita vaiheita on ollu ihmisillä pahoinvoinnissa. Mutta eihä kukaa hyviä kokemuksia kerro vaan ne pahimmat jutut liitää pitkin nettiä.

Mie vaan, että nytkö jo helpottaa? Rv5-7 oli iha p*skaa..

Pilvilinna, mulla ihan sama juttu. Siitä 4+ jotain viikolta alko huono olo ja jatku siihe asti et tuli seiskat täyteen ja nyt ei pahoinvointia juuri oo. Samaa itsekin pohdin kun tänään poksu 8+0 et voiko ne oireet yhtäkkisesti nuin hävitä ilman että se olis huono merkki :s toki muita oireita on vielä, tissikipua,pissattaa usein,palelee yms mutta, silti....
 
Tänään laskurin mukaan 5+4 ja kolmas aamu kun on selkeesti edellistä heikompi olo aamusta, normisti voi hetken odottaa ennen kuin syö jotain mutta nyt ei. Saas nähdä mihin suuntaan menee, tai no, suunta on selvä mutta mikä on se viimeisin olo.
 
Takaisin
Top