Pahoinvointi

Täällä ykätty 3-4 iltaa putkeen kerran. Äklöt on. Tänää käyn hakee resepti närästys lääkkeen jos sillä auttas loputkin olot, kun närästää vielä

13+4
 
Mua ei enää suoranaisesti oksetuta, mutta olo on outo ja päänsäryt huikeita. Onneks panadol auttaa ees vähän.
 
Mullakin on tällä vkolla alkanut päänsäryt, aiemmin ei oo ollut. Nyt menossa 16+2. Panadolilla ei helpota ollenkaan :sad001 toivotaan ettei jatkuis kovin pitkään...
 
Täällä pahoinvointi vaan jatkuu ja jatkuu. En mene yksityiskohtiin. Päänsärkykin kaverina, jos / kun juominen jää vähälle. Unta n. 3 h yössä. Miten tän kestää?
 
Voi ei Tasse, jaksamista!! Itselläni oli tosi vähän alussa mitään oireita ja nyt ei moneen viikkoon mitään.. Jos tota jäätävän isoa mahaa ei olisi niin ei kyllä tietäisi olevan raskaana...
 
Mul pamahti tänään 14+0 ja eilen oksensin ekan kerran ja tänään taas... miks tää nyt tuli? Tosi kiva jos tarttee töissäki alkaa joka aamupäivä oksentelemaa....
 
Voi ei HeWi, tosi kurjaa! Mulla kans meni jo monta viikkoa ilman oksentelua, mutta sitten viime viikolla (12+) halailin vessanpönttöä useampanakin aamuna :sad001 Varmaankin se vaan on ihan yksilöllistä et miten se tulee ja menee, mutta toivottavasti menis sullakin ohi nopeesti!
 
Kohta 2 viikkoa ilman oksua, mutta pientä kakoamista välillä. Toivon todella ette palaa. 13+6
 
Täällä 14+0 ja edelleen oksennan päivittäin. Toivon, että puolessa välissä edes helpottaisi. Kestän kyllä oksentamisen, mutta tämä olo, joka ei anna edes nukkua.... loppuis jo.
 
14+1 eikä kertaakaan pahaa oloa tai oksennusta. Teker mieli koputtaa puuta. Tuntuu, että olen päässyt tosi vähällä. Viikoilla 8-10 etoi vähän ja kahvi ei maistunut. Ruokahalukin väheni, mutta eipä se ole ollut iso ikinä, enkä siksi syö koskaan pikaruokaa tai muuta raskasta. Jälkkäritkin tilaan miehen kanssa puoliksi, kun ei jaksa kokonaista :) Tsemppiä pahoinvointien kanssa!
 
Ollaan menty jo viikosta 13 ilman pahoinvointia elikkä kuukauden verran. Närästys välillä vaivaa ja odottelen et millon se sitten niinkuin pahenee...
Vettä pitää juoda hirveästi kun koko ajan janottaa :D
 
16+2 ja mulla alkaa pahoinvointi olla takana. Nyt en oo viikkoo oksentanut. Etoo vieläkin päivän läpi, mutta paljon lievemmin jo, tämän kestää jo hyvin. Ja kestän jo paremmin syömättömyyyttä eli ei tartte koko ajan olla änkees jotai suuhun.
 
Voivoi 16. viikko menossa ja vieläkin aamut menee pönttöä halaillessa... Olin aika varma että alkaisi helpottaa rv 13 jälkeen mutta ei näköjään vielä :sad001
 
Takaisin
Top