Pahoinvointi

Mä jo luulin, että mun pahoinvointi on sellasta etomista, ettei tarvis oksennella, mutta ehei. Tänään alko norjan puhuminen posliinille :Heartred Tää on aivan kamalaa ai että mä vihaan oksentamista!
 
Täälläkin pahoinvointi on ainakin lieventynyt. Tänään 9+4. Edelleen on kuitenkin vaikeeta saada syötyä ja vain harvat ruuat maistuu. Mut en voi uskoa etten oo oksentanut kertaakaan vieläkään! Esikoisesta oksentelu alkoi ihan alussa ja oli jokapäiväistä... kyllä näköjään voi kaks raskautta olla keskenään erilaisia.

Kovasti jaksamista kaikille! Olennaista kai on että sais ees jotakin syötyä. Itse en oo kovin kauheasti terveellisyyteen kiinnittäny huomiota, kun ei ole oikein pystynyt. Ehtii sitä sitten myöhemminkin, ku olot on toivottavasti normalisoituneet. :)
 
Sama juttu täällä, itsenäisyyspäivän aamu korkattu ykällä. Onneks oli tyhjä maha niin ei sieltä juuri mitään tullu.
 
Mä oon kans oksentanu jo pariki kertaa töissä. hyi helvetti. ei tuu mitään tästä itse työnteosta! miks mun kikkakympit ei toimi :mad:
 
Tsemppiä Sitruunalilja! Tänään just mietin, että onneksi sattu oksuaamu vapaapäivälle. Tosi kurjaa laatata töissä.

Tsempit myös muille pahoinvoiville, jospa se tästä kohta helpottaa kun siirrytään toiselle kolmannekselle!
 
Täällä kans itsenäisyyspäivä korkattu aamuyrjöillä :Heartred nyt kokeilen josko menis puuro alas siten, ettei tarvis maistella mennen tullen :D
 
Mä oon alottanu aamut ykäämällä jo kolme viikkoa! :D tänään myös. Pahin pahoinvointivaihe kyllä onneksi ohi, vaikka yhä etoo ja oksettaa lähes koko ajan, mutta tän kanssa pärjää jo paremmin. Saa syötyä muutaki ku porkkanaa, appelsiinia ja hapankorppua :D
 
Mä en muista enää milloin tämä pahoinvointi ja oksentaminen alkoi. Ehkä pari viikkoa sitten..? Siitä asti oksentanut, useampia kertoja päivässä ja pahoinvointia on kokoajan. Jos tuntuu nälkä muutamia minuutteja päivässä niin ei viittis millään pilata sitä "hyvää" oloa syömällä :grin

Tänään hiukan voiton puolella, hapankorppu, 1 torttu ja vähän kanakeittoa (enimmäkseen lientä kylläkin) pysynyt sisällä. 3 edellistä päivää oksensin ihan kaiken mitä söin, ainoastaan aamupalaksi syöty hapankorppu pysyi sisällä, mitään muuta ei.

Vettä pitäis juoda, paljonko te muut saatte juotua? Alkaa olla jo aika jano. Onneksi öisin juotuna vesi pysyy sisällä kun ei juo liikaa mutta kyllä se juominen kokonaisuudessaan jää n4dl.

Kyllä silti ihan onnellisena vauvaa odottelen vaikka vähän lannistaa nämä olot kun täytyy kotona pysytellä ja kylässäkään ei voi käydä ettei raskaus paljastu. Onpa ongelmat täälläkin kyllä :grin
 
Hui Tilda, kuulostaa kyllä tosi rankalta. Mun pahoinvointi on pientä sun kuvaukseen verrattuna :sad001 Pystytkö käymään töissä tms jos olo on noin huono...? Itse odotan kauhulla että miten pärjään töissä jos tää oma olo yhtään pahenee (3 päivää putkeen maannut vaan sängyssä, onneksi vapaapäivät)....
 
Vitsi ku voiskin vaan maata sängyssä. olot yleensä helpottaa ku saa maata. Mut esikoinen pitää huolen et ei liikaa ehdi loikoilee. onneks mies on kotona ja saan välillä vaan maata.
Oksentaa en oo onneksi joutunu ku 3 kertaa. Tosin joka aamu vitamiineja ottaessa meinaa lentää yrjö. Mun on muutenkin vaikea niellä pillereitä, ni nyt on entistä vaikeampaa... :/
 
En onneksi ole töissä, en pystyis. Kotona olen, 4 muksua täällä kotihoidossa. Touhuilevat hyvin onneksi ja kyllä jaksan onneksi touhuta, ei väsytä enkä pysty makoilemaan kun silloin tulee todella huono olo. ehkä tämä tästä hiukan helpottaa puolenvälin tienoilla :) Mutta vähän sellanen olo on kyllä että mihin sitä onkaan taas lähtenyt :grin
 
Tos oon onnellinen, että töis ei tarvi käyä. Tai ei tarvi nyt hakee saikkua kokoajan kuten esikoisesta olin saikulla yli kk.. En vaa pystyny töihin. Nostan hattua jotka kykenee! Nyt tosiaa kotona.. Onneksi!
 
Hyi että. tänään on ollu ihan hirvee päivä! oon oksentanut KOLME kertaa! :sad001
Johtuu varmaan ainakin osittain siitä etten oo tänään ehtinyt levätä niin hyvin ku muina päivinä. toivottavasti tää oksentelu ei jatku...
 
Tänää ja eilen ollu aika kakkoja päiviä (tää känny kirjoitti ite lakkoja eka, et rupes tekee mieli lakkahilloo). Huomenna mies lähtee yhen hiton tunnin takia naapuri kaupunkiin ja, kun ei saanut työpaikan autoa niin sen takia sitte on koko päivän reissussa, kun julkiset kulkee peesti... Saa nähdä mite kivaa tulee huomenna...
 
Herääkö joku muu oksentamaan kesken unien? En muista tehneeni tätä esikoisen kanssa. Pahoinvointikin alkoi viikon pari myöhemmin. Nyt vasta 6+4 ja yrjö on tullut kylään pariin otteeseen ja viikon on ollut etova olo. Eipä tässä mitään. Jos menee niin kuin ykkösen kanssa, niin tätä jatkuu enää n. 20 viikkoa. Lomalla on kivaa.
 
En onneksi. Tsemppiä tasse! Tällä hetkellä yöt on se helpoin aika. Ei tarvi edes käydä enää jääkaapilla, kun riittää, että yöpöydällä on huonelämpöistä omenamehua. Sillä saan verensokeria tarpeeksi nostatettua, että pääsen uneen. Päivät täällä on yhä pahimmat. Äsken mm. Oli pää pitkään pöntös... Toi ykääminen on saanu mun kieleen kunnon p*skakerroksen.. Ja pahin koettelemus on nykyään hampaiden pesu.... Iha tuskaa. Eile piti sitten hitto kakoo tunti, että sain kielen jotenki puhtaaksi...


(tää mun känny on iha seko kirjoitti "tsemppiä tisseihin" kun yritin kirjoittaa "tasse':hilarious::hilarious:)
 
Takaisin
Top