Ostokset vauvalle

Sama hinku täälläkin Minkki. Töissä olen katellut Pinterestissä ihania lastenhuoneita. Ajatukset harhailevat.
 
Ostin jo hyvissä ajoin tämmösen vauvakirjan. Porissa oli ainakin melko huonot valikoimat! Oli joko vaaleenpunaisia tai vaaleensinisiä tai ne, mitkä oli neutraaleja, oli jotenki hirveen lapsellisia ja kökköjä. Tämä oli mielestäni ehdottomasti paras, ja ihanat kuvat tietty. Odotusajan kirjoituksille olis vaan saanut olla enemmän tilaa :wink
 

Liitteet

  • vauvakirja.jpg
    vauvakirja.jpg
    252 KB · Katsottu: 56
Tämäkään ei varsinaisesti vauvalle, mutta vauvanhuoneeseen! Taulut Hintakaaresta, mun lempparikaupasta, sielt löytää aina kaikkee turha....ihanaa ja hyödyllistä tavaraa!!! :p
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    967.3 KB · Katsottu: 59
Mä en ollut ostanut vielä mitään, mutta suoraan 4D:stä tyttölupauksen saatuamme kipitin ostamaan ensimmäistä asua. Ihan vain tehdäkseni tästä ihmeestä todellisemman :)
 
Päätin käyttää Pentikin lahjakortin vauvaan ja ostin pitkän harkinnan jälkeen huppupyyhkeen ja pupulelun. pyyhe tulee tarpeeseen ja pupu odottelee vauvaa meidän kanssa :) pikkuhiljaa näitä näköjään alkaa kertyä.

Mut uskon et riemu vasta repeää sit kun sukupuoli selviää. Muutama lähisukulainen on sormet syyhyten valmiina neulomaan ja shoppailemaan kunhan värikoodi selviää. Täti on ostanut ensimmäisen vaatteen meidän vauvalle tosin jo ennen kun siitä oli tietoakaan.

ba1b2f247b36359cfd5f19161dcff710
 
Mä niiiin lähden huomenna kirppiksille ettiin pieniä vaatteita, tosin pitää alkaa varmaan ettimään jo 68 ja 74 kun pienempiä jo hirrrvee läjä :happy:
 
Höh. Onhan minä ostoksia tehny! Ostetaan miehen veljen perheeltä maxi cosin turvakaukalo telakoineen ja adaptereineen sekä baby björnin? sitteri. Nämä on nyt 1 v. Vanhat ja tosiaan yhdellä typyllä olleet. Turvakaukalon kuosi on semmonen musta pantteri/Leopardi hiukan kiiltävä kuosinen, oikein pimumainen siis :rolleyes:

oltais voitu ostaa niiltä myös beessin väriset hartan topline s yhdistelmät? Pehmeällä kanto kopalla mutta saa nyt nää omat hartanit kelvata tulevalle.

Meillä siis esikoisella oli myös maxi cosin turvakaukalo, mut on jo 8v vanha nin jos tälle uudelle bebelle siinä jotain sattuis ni vakuutus ei enää korvais.
 
Mikä on raja siihen korvaako vakuutus? Meillä myös Maxi-Cosi, oon tykännyt kovin kun on kevyt.
 
Heti käyty ostelee vähän vaatteita kun ultrassa kaikki oli hyvin! :D hankala jotenki tällei ensarina aatella et paljon on tarpeeks vaatteita mut ei liikaa kuiteskaa :D
 
Tiedän Girassol tuon tunteen, sillä ostin itse esikoiselle ihan liikaa vaatetta. Vähemmälläkin olisi pärjännyt.
 
Useat vauvaantuneet ovat kertoneet et vakuutus olis turvakaukaloissa 7v voimassa. Itse en ole myönnetään sitä selvittänyt ja äkkiseltään kun Googlea selailin en vastausta kysymykseen löytänyt.Pitäisi siis kysyä suoraan omalta vakuutus yhtiöltä?
 
Ei meidän vauvalla ainakaan ollut. Estääkö se jotain kääntymistä vai mitä.. nukuttamisasennosta oltiin ainakin kaksi vuotta sitten ihan hämmentävän kahta mieltä. Osa neuvoi selällään, osa kyljellään. Jo sairaalasta saatiin kaksi eri ohjetta..
 
Jotku on käyttäny vauvalla nukkumis tukena imetystyynyä, mutta meillä kyljellään ollessa saatiin poika hyvään asentoon ihan vain sen omalla peitolla tai sitten laittamalla tyynyn vauvan selän taa. Tottakai silleen et vauva ei vahingossakaan pääse kääntymään mahalleen ja et tyyny tulis päälle.
 
Takaisin
Top