Ostokset vauvalle

ituitu

Satasella mukana keskusteluissa
Vauvanvaatehullu täällä iltaa. Nyt te putoatte kyllä penkiltä tai ainakin nauratte mulle, mutta silläkin uhalla meinaan tehdä "pienen" paljastuksen.
Levitin äsken kaikki ostokseni ihan vaan siksi että saan hypistellä ja fiilistä.
KATTOKAA HERRANPIEKSUT :D viikkoja on nyt siis 9+4 ja jos mä jatkan tätä ostelua samalla mitalla niin voin kertoa että sillon lähellä laskettua aikaa voi olla aika hupaisa vauvanvaatekaappi hahaha :D
 

Liitteet

  • 1425401846960.jpg
    1425401846960.jpg
    56.9 KB · Katsottu: 157
Ihania! Etenkin tuo ruskea pörröhaalari! Itse tässä himoshoppaajana yritän hillitä itseeni vielä, mutta sen tietää miten käy, jos tässä päästään niin pitkälle, että annan itselleni vihdoin luvan tehdä ostoksia :grin Saatika tuleville ensikertalais-isovanhemmille! Jaiks.
 
Voi tuo on ihan normaalia! Yhen kerran tässä jo sorruin itsekin muutaman jutun ostamaan ja viikkoja 6+3 :)
Pitäis tarkistaa mitä oon esikoiselta säästänyt niin osais sit järkevästi ostella mitä tarvii lisää, vaan epäilen että mun ostelu tuskin pysyy järkevän rajoissa!
Aivan ihania vaatteita sä oot kyllä löytänyt! :)
 
Onneks en oo ite päätyny viel plussaamisen jälkee mihinkää liikkeesee/kirpparille.. Olis varmaa tarttunu matkaa jo vaikka ja mitä.. Toki kaverin kanssa ollaan sovittu että ostan hältä lähes kaikki neutraalit vauvanvaatteet.. :oops: Onneks vielä ei oo tarttunu mukaan muuta kun äitiysvaatteita, nää mammahousut on jotain NIIN parasta..! :rolleyes: Sitä tavaraa alkaa varmaan kertymään heti ekan ultran jälkeen uutena sekä käytettynä.. :joyful:
 
Esikoista odottaessa ostelin ekat vaatteet vasta ekan kolmmanneksen jälkeen. Ja vaatteet ja muut vauvajutut on odottamassa uutta tulokastakin, mutta muutaman vaate on tarttunut mukaan kirpparilta. Ja vaikka on km:kin tässä välissä taustalla. Esim unipussia ei ollu esikoisella, uudella tulokkaalla haluun koittaa sellaista. Vaikka sukupuoli olis esikoisen kanssa sama, joitakin vaatteita tulen ostamaan silti ettei tulokkaan tarvii olla kopio veljestään. Yksi mitä oon miettinyt, että nyt vois löytyä alesta jokin syksyyn sopiva ulkovaate (äippä-pakkauksen ulkovaatteet minusta liian isoja vastasyntyneelle).
 
Unipussi oli meillä esikoisen kanssa kyllä ihan hitti. Poika pyöri sängyssä 360 astetta yön aikana ja muutaman kerran oli peitto melkein naamalla. Sen jälkeen ostettiin unipussi. Poitsu ei enää vaeltanut sängyssä niin paljoa ja äidinkin mieli rauhoittui kun ei tarvinut pelätä tukehtumista peiton alle.
 
Unipussi on meilläkin todettu hyväksi jo kahden kohdalla. Mä en oo vielä hurahtanut vauvalle mitään ostamaan. (Niitä jo viime syksystä asti vauvan vaatteita varten jemmaan ostettuja kankaitahan ei lasketa.. :angelic: )
 
Unipussi kuulostaa hyvältä, voisin harkita meillekin. Mäkään en ole muutamaa kirppariostosta enempää hankkinut vielä uudelle tulokkaalle. Ehtiihän tuota. :)
 
Mäkin muuten aikanaan ostin just tollaisen ruskean pörröhaalrin esikoiselle. Tais olla melkein ensimmäisiä vauvanvaateostoksia silloin. :)
 
Mä aloitin ostaa vauvanvaatteita jo ennen kun tulin raskaaksi. aloitin jo 10v sitten ostamalla kirpparilta ihanan retron farkkumekon. Nyt olen vihdoinkin raskaana ja matkalaukullinen vaatteita ja pehmeitä huopia odottaa tulokasta kaapissa. Saa ja pitää olla vähän pöhkö!
 
Saahan sitä olla. :) Itse en vielä uskalla, vaikka uskonkin että meille vielä toinen lapsi tulee. Tieto sukupuolestakin vaikuttaa tulevan ostoksiin. Jos onkin tyttö niin on ainakin pari mekkoa ostettava. :)
 
Mekkoa lukuunottamatta, niin hankkimani vaatteet ovat unisex tai ehkä jopa vähän poikamaisia. :D Nyt ytitän pitää ostokset minimissä ja säästä isoimpia hankintoja varten, mutta ne saa vielä odottaa.
 
Mulla on ihan hyvä syy hurahtaa taas vauvan vaatteisiin, kun myin viime kesänä kaikki pois ihan lemppareita lukuunottamatta. :) Muuten niitä kyllä kolmen jäljiltä olisikin melkoiset läjät valmiina.
 
Tekis mieli jo ostella kaikkea kivaa pienelle, mutta olen onneksi pystynyt vielä pitämään näppini erossa. Ehkä sitten kun ollaan vähän varmemmilla vesillä :)
 
Ihana kuulla et en oo ainoa joka on vähän ajoissa shoppailujen kanssa :D ite kans ostin just viikko sitten tollasen pörröhaalarin! Ja vastasyntyneille tarkoitettuja sukkia yms.. ne on niiin suloisia ja pieniä ettei vaan voi vastustaa kiusasta :D tosiaan itellä menossa nyt 8+5 :)
 
Täälläkin tuli alkuviikosta ostettua ensimmäinen vauvanvaate :oops: Ja se oli juurikin tuo pörröhaalari! Taitaa olla kohta lokakuisten pikkuisten tavaramerkki :p:Heartred
 
Mä ostin esikoiselle sen ruskean pörröhaalarin, valitettavasti jäi todella vähälle käytölle kun on talvella liian ohut itsestään eikä se mahtunut talvipuvun alle.. Toisen kanssa jää siis pörröpuvut ostamatta ja satsaan johonkin ihanaan fleeceen munkä saa puvun alle :D
 
Meillä oli kyllä esikoisen kanssa pörröhaalari heti kovassa käytössä, vaikka tammikuun lapsi on. Villahaalari sinne alle niin tarkeni oikein hyvin vaunuissa :) Aion kyllä tulevalle pienokaisellekin ostaa sellaisen, luulisi että syksyllä etenkin käyttöä olisi :)
 
En ole hankkinut vauvalle vielä mitään, enkä varmaan hankikaan ennen kuin kuulemme sukupuolen.

Mies haluaa kovasti vaihtaa autoa, koska hänen mielestään emme mahdu nykyiseen kahden lapsen kanssa. Omasta mielestä tällä ei ole niin kiire, ehtiihän sitä sitten vauvan syntymänkin jälkeen vaihtaa jos tarvetta on. Onko muilla auton vaihto edessä?
 
Leina, meillä sama juttu auton kanssa. Mies haluaa vaihtaa isompaan vaikka mielestäni tuo nykyinenkin on ihan käytännöllinen kun tosiaan vasta esikoista odotellaan. Toki istuimet ja vaunujen yms kuljetus vaatii tilaa,mutta mielestäni vielä ei ole mikään kiire. ( Taitaa olla niin että mies vaan nauttii ja haluaa käyttää tilaisuuden hyväksi saadakseen uuden menopelin :D )
 
Takaisin
Top