sanna
Piirimestaruustason postaaja
Harmony: ihanaa, että kuuluivat. Muistan ku itelläkin kuuluivat tositosi alhaalta. Niin et piti melkein doppler tunkee tonne häpyluun alle :D
Kyllä mä kans uskosin että lääkäri tosiaan olis sanonu jotain enempi. Ja mieltä rauhoittaa se, että nää melskaa masussa tosi paljon :) Ovat siis matkassa vielä.
Talvi: jännittävää, jos vaan kertovat käynnistyksen ajankohdan. Voisi kuvitella olevan helpompaa kun voi asennoitua/valmistautua henkisesti siihen synnytykseen, kun tietää koska se "alkaa" :)
Kerro sit kuin kävi :)
Tuikkuvain: pysy nyt vielä yhtenä kappaleena ja jätä stressaaminen muille
Kyllä sä ehdit vielä stressata vaikka ens joulua :D Koska sulla olikaan laskettu aika?
Kyllä mä kans uskosin että lääkäri tosiaan olis sanonu jotain enempi. Ja mieltä rauhoittaa se, että nää melskaa masussa tosi paljon :) Ovat siis matkassa vielä.
Talvi: jännittävää, jos vaan kertovat käynnistyksen ajankohdan. Voisi kuvitella olevan helpompaa kun voi asennoitua/valmistautua henkisesti siihen synnytykseen, kun tietää koska se "alkaa" :)
Kerro sit kuin kävi :)
Tuikkuvain: pysy nyt vielä yhtenä kappaleena ja jätä stressaaminen muille
Jotenkin ehdin miettiä raskautta koko ajan, myös valveilla ollessani, ja olin niin väsynyt että muistaakseni nukuin kyllä ihan hyvin vielä noilla viikoilla :)
Ottakaahan iisisti!