Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea mam85 pojasta ja jaksamista surutyössä!

Tsemppiä myös Talvelle mahdolliseen koitokseen! <3

Kiitos sanna! Jotenki kyllä tuntuu että ei nää täältä mihinkään tuu ennen käynnistystä. Vaikka eipä siihenkään nyt oo ku se reilu viikko enään! En voi uskoa että tää raskaus on kohta ohi.

Meillä A syntyi 12.53 ja klo13 oli istukkakin jo ulkona! A vaati 2 ponnistusta ja yksi ponnistus että B:n kalvot meni rikki ja 1 ponnistus että oli ulkona.eipä paljoo tullu ikäeroa.olihan hirvee tunne ku A löhti tulee ulos pelkän supistuksen avulla ilman et ponnistin.ei meinannu kätilö kerkee huoneeseen.=D

Mitäs täällä, aika flunssanen olo. Joka yö supistellu enemmän mut viime yönä ei yhtään supistusta, ihme juttu. Ehkä keho vähän lepäilee välillä :-) Onneks ylihuomenna sit ultra jos eivät ennen sitä synny, ja sitte selviääkin jo mikä päivä käynnistys olis

Toivotaan etteivät vielä jouluksi synny ja saat nauttia viel joulusta. Sitä vain että toivottavasti eivät vielä pakota sua sinne sillon ultrassa. Ei ois kiva istuu sairaalassa joulua :/ Toisaalta on varmaan jo sellanen fiilis et tulisivat jo :)

Niimpä, joo nyt kun kerta eivät vielä oo syntyny ni toivon kyllä et pysyisivät sitte vielä ainaki jouluaaton masussa :-) Toivottavasti ultrassa kaikki hyvin niin sitte ei varmaan vielä kiirehdi käynnistämään, luulen että ma tai ti sitte seuraavalla viikolla käynnistävät, tuskin uudenvuoden aattona..

Ei ole mitään faktatietoa mutta olen kuullut että keho ei käynnistä synnytystä jos on kipeä koska ei ole ihan optiaalinen tilanne. Olin itse antbioottikuurilla kun esikoinen syntyi mutta tulehdus oli jo ohi. Miten te joilla on jo lapsia, oletteko olleet kipeitä juuri ennen tai synnytyksen aikana?

Niimpä :-) Jostain oon kuullu että siinätapauksessa vauvat kuitenki merkittäs samana vuonna syntyneiksi. En muista saiko senbite päättää kummalle vuodelle vai onko siinä joko sääntö.

Mulla taas sisko ja ystävä saivat kunnon flunssahuipun aikana vauvat. Onneksi vauvat eivät saaneet tartuntaa vaikka olivatkin vierihoidossa. Ja flunssa kuitenkin kesti jonkin ajan.

Mä olin ihan terve silloin kun ekan sain. Eikä kyl koskaan ollu kivuliaita supistuksia tai mitään muita kipuja. Nyt oon ollu pari viikkoa pienessä flunssassa. Tänää ollu alavatsaa vähän kipeä koko ajan. Sit menin nostaa pari kertaa tyttöä ku halus pöntölle kakalle, olin niin innoissani etten taas aatellu. ;) mut saa nähdä enteileekö jotain vai onko muuten vaan kipeä.

On kans tullu vastaan niitä kellä ollu kova kuume synnytyksestä. Mut uskon silti että siinä on perää että kipeenä ei synnytys käynnisty..Ja voihan olla jos kovin kipeä on että synnytys käynnistyykin just siks että vauvalla oliski parempi olla sitte..

Millon sulla tuikkuvain olikaan seuraava seuranta?

Viikon päästä vasta. Neuvola on huomen mut ei ne siel sillai varsinaisesti seuraa ku nää painot sun muut.
Huomen oon kaksin likan kans päivän..saa nähdä kuin pärjään. Tai lähdenkö kiireellä laitokselle. ;) en ookkaan kuuteen viikkoon ollu kaksin sen kans ku pieniä hetkiä..

Mullaki olis huomenna neuvola mutta en näillänäkymin edes pääse sinne, täytyy aamulla soittaa ja perua, ja kun tiistaina kuitenki sitte seuranta sairaalalla.

Varmaan ihan kivakin viettää päivä kaksin, kohta sitä ei varmaan kerkiikkään kauheen usein. Mul olis viel kaks päivää yksin lasten kanssa, sit ei taidakkaan enään tän mahan kanssa sitä tilannetta olla. En olis ikinä uskonu että loppuun asti pystyisin hoitamaan lapset ja kerhoon viemiset ym.

On mullakin ehkä tiistai vielä.. on ihan kiva mut vähän jännittää kuin pystyn. Viittis koko päivää maata ja antaa toisen pelata puhelimella. Jotenki kammettava tytön lattialle makaamaan ja leikkii. ;) ja ettei tuu samanlaista pyllyn pesu päivää mikä tänää oli.
Äsken se totes iltaruuan jälkeen et viisi vauvaa ja taputti mun mahaa. Kiva. :D

:-D Meiänki kuopus on ruvennu höpisee vauvoista ja on sitä mieltä et vauvojen pitäs tulla pois mahasta :-)

Tsemppiä huomiselle :-)

Talvi ja Tuikkuvain teillä nyt pikku hiljaa jönnät paikat! Saatteko yöllä nukuttua vai onko wc-reissuja? Voimia teille!

Takaisin