Ei varmasti lohduta mutta edellisessä raskaudessa tuli ihan hyytymiä ja kaikesta huolimatta terve vauva sieltä syntyiJäi paperiin vähän verta..samanlainen tuhru kun viimeksi rv10 mutta pelottaa kyllä kamalasti koska ollaan niin pienillä viikoilla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei varmasti lohduta mutta edellisessä raskaudessa tuli ihan hyytymiä ja kaikesta huolimatta terve vauva sieltä syntyiJäi paperiin vähän verta..samanlainen tuhru kun viimeksi rv10 mutta pelottaa kyllä kamalasti koska ollaan niin pienillä viikoilla![]()
Oon huomannut saman ja on mun mielestä muutenkin jotenkin "vahvempaa"Ainii! Yksi hyvin selvä oire on ollut kaikissa raskauksissa. Pissan haju on muuttunut, tai jotenkin voimakas ja erinlainen! Tämä on alkanut jo heti plussauksesta.
Täällä myös odotettavissa jälleen, että loppuraskaudesta näyn avaruudesta, muodostan onan painovoiman ja tutkijat nimeää minut kääpiöplaneetaksi.Tänään 5+3 ja kuvissa huomaa jo alavatsalla pienen muutoksenalan siis kasvaa valaaksi tälläKIN kertaa.
Joo saman huomannu itse. Tänä aamuna tuoksuttelin myös miehen kainaloa, kun heräsin sopivasti naama kainaloon päib, että kylläpä se tuoksuu poikkeuksellisen voimakkaaltaAinii! Yksi hyvin selvä oire on ollut kaikissa raskauksissa. Pissan haju on muuttunut, tai jotenkin voimakas ja erinlainen! Tämä on alkanut jo heti plussauksesta.
Hienoa kuulla että vuoto loppui.Täällä verituhrut tauoneet sitten eilis illan... uskallan melkein luottaa ettei ne suurene kun viimeisellä noin viidellä vessakäynnillä (12h) ei ole tuhrutellut. Sormet ja varpaat ristiin ettei palaa!alavatsaa kyllä muilii enemmän kuin edellispäivinä, siitä kohtaa jossa oletan joko keltarauhasen tai alkion olevan - tuntuu meinaan samalta muilinnalta kuin viimeraskaudessa eikä sellaiselta menkkamaiselta
Täälläkin turvottaa! Mullakaan ei meinannut mahtua farkut jalkaan aamulla ja oon vasta viikolla 4+5! Ekassa raskaudessa tämä tapahtui ehkä rv10![]()
Voi ei!Täälläkin nyt vuotaa. Oon vielä töissä niin ikävää. Tänään tosiaan ollut oireeton päivä ja tunti sitten alkoi kunnon kivut ja vuoto. Pahaa pelkään![]()
Miten sulla kävi? Jatkuiko?Täälläkin nyt vuotaa. Oon vielä töissä niin ikävää. Tänään tosiaan ollut oireeton päivä ja tunti sitten alkoi kunnon kivut ja vuoto. Pahaa pelkään![]()
Voi ei!Jatkui ja jatkuu. Ei tosin enää runsaana mut kuitenkin. Tosi vahvaa menkkamaista jomotusta ollut eilisestä lähtien. Särkylääkettä joutunut ottamaan.
No toivotaan että ei tapahdu ja vuodotkin loppuu!En oo ollut mihinkään yhteydessä. Mulla ois alta kahden viikon päästä ultra, niin mä varmaan siihen odotan kiltisti. Jollei nyt tapahdu mitään radikaalia omassa voinnissa.