Oireita

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lähden kohta päivystykseen käymään, niin katsovat tilanteen. Selkeästi nyt kipua oikealla puolella, niin katsottava että mahdollinen pieni on oikeassa paikassa ❤️
Hienoa, että pääset päivystykseen! Toivottavasti kaikki on hyvin. ❤️
 
Mulle on ilmestynyt leukaan finni! Huomasin sen vasta nyt, kun sormi osui siihen. Yleensä mulle tulee samaan kohtaan finni kun menkat alkaa.
 
Mulle on ilmestynyt leukaan finni! Huomasin sen vasta nyt, kun sormi osui siihen. Yleensä mulle tulee samaan kohtaan finni kun menkat alkaa.
Sitä ne hormoonit teettää! Mulla aina todella hyvä iho mutta nyt väliin suun ympärillä finnejä 😅
 
Muokattu viimeksi:
6+0 Mulla myös yön aikana leukaan ilmestynyt kipeä näppy!
Tänään ollut ensimmäistä kertaa nyt aaltoilevaa etovaa oloa. Näläntunnetta tunnen myös helpommin nyt raskaana. Normaalisti söisin näihin aikoihin vasta ensimmäistä kertaa päivälle, mutta nyt on nälkä melkeimpä heti herättyä
 
Kävin stalkkailee kuopuksen odotuksen aikaisia ketjuja, löysin tämmöisen tekstin 4.1.2019 rv 10+0 Aika oireeton, joskus iskee oksetus. Mut enimmikseen oireeton raskaus, ei oo tissikipua, ei oo väsymystä eikä kusella ravaamista niinku esikoista odottaessa.
Kuulostaapa tutulle. 🤣

Tää on siis aivan varmasti poika.
 
Voisin kans väittää oloani oireettomaksi. Tissikipukin aikalailla kadonnut. Toivottavasti kaikki hyvin kuitenkin. Ultraan viel 6 päivää.
 
Täälläkin naama kukkii! Aiemmissa raskauksissa iho on ollut parhaimmassa kunnossa ikinä, nyt ei todellakaan.
 
Onko muilla muuttunut toi tissikipu? Mulla se oli alkuun sellasta arkuutta, että tuntuu että kasvaa lähinnä. Sellanen pinkeä olo tmv 😄 Sitten hävisi viikoksi kokonaan. Nyt kun on tullut takas, sitä on enää lähinnä maatessa, sillonkun vaihtaa kylkeä. Ja se sattuu aivan h*lvetisti, tuntuu et ois kaks kovaa kiveä joissa ei kiertäisi veri, ja kun kääntyy niin "löystyy" ja alkaa veri kiertämään 😅 Kipu kestää onneksi kerrallaan vaan ehkä 20sek.

Mulla on tää pahoinvointi lisääntynyt ihan hirveesti eilisestä. Eilen siis vasta alkokin. Tuntuu ettei pysty olemaan mitenkään päin. 😫 Saakohan tai kannattaako pahoinvointilääkettä pyytää vielä, jos ei kuitenkaan oksentele?

Eilen aamulla oksensin, sen jälkeen ollut vaan tolkuttoman huono olo. Yöllä oli pakko herättä mies tuomaan kaiken maailman syötävää sänkyyn, kun tuntuu että syöminen on ainoa mikä helpottaa oloa vähän. Yöpalaksi oli smoothieta, banaania, suolakeksejä ja mehujäätä 😅

Nyt on taas niin jäätävä olo et tekis mieli itkeä ja huutaa jos vaan pystyisi.
 
Onko muilla muuttunut toi tissikipu? Mulla se oli alkuun sellasta arkuutta, että tuntuu että kasvaa lähinnä. Sellanen pinkeä olo tmv 😄 Sitten hävisi viikoksi kokonaan. Nyt kun on tullut takas, sitä on enää lähinnä maatessa, sillonkun vaihtaa kylkeä. Ja se sattuu aivan h*lvetisti, tuntuu et ois kaks kovaa kiveä joissa ei kiertäisi veri, ja kun kääntyy niin "löystyy" ja alkaa veri kiertämään 😅 Kipu kestää onneksi kerrallaan vaan ehkä 20sek.

Mulla on tää pahoinvointi lisääntynyt ihan hirveesti eilisestä. Eilen siis vasta alkokin. Tuntuu ettei pysty olemaan mitenkään päin. 😫 Saakohan tai kannattaako pahoinvointilääkettä pyytää vielä, jos ei kuitenkaan oksentele?

Eilen aamulla oksensin, sen jälkeen ollut vaan tolkuttoman huono olo. Yöllä oli pakko herättä mies tuomaan kaiken maailman syötävää sänkyyn, kun tuntuu että syöminen on ainoa mikä helpottaa oloa vähän. Yöpalaksi oli smoothieta, banaania, suolakeksejä ja mehujäätä 😅

Nyt on taas niin jäätävä olo et tekis mieli itkeä ja huutaa jos vaan pystyisi.
Mulla tuntuu siltä kun olis ollu liian pienet rintaliivit päällä koko ajan! Tissin sivuista ja nänneistä kipeät
 
Mulla tuntuu siltä kun olis ollu liian pienet rintaliivit päällä koko ajan! Tissin sivuista ja nänneistä kipeät
Joo just tollasta mullakin oli sillon alkuun, mut sit muuttui tällaseksi.

Toi oli huomattavasti mukavampaa, etenkin näin pienirintaisena se oli suorastaan positiivinen fiilis ku tuntuu ekaa kertaa elämästä siltä, et on tissit 😂😂
 
Tissikipua täälläkin alkaa olla enemmän ja tuntuu kuin tissit olisi paljonkin kasvaneet🙈
 
Täälläkin alkaa nyt olla tuntemuksia tisseissä tän armottoman pahoinvoinnin lisäksi! 😅 esikoisen raskaudesta kipeytyi tissit jo ennen plussaa sellasiksi ettei koskea saattanut mutta nyt on ollut kyllä tosi vähäoireista sen suhteen.
 
Noniin, nyt on täälläkin oireita. Eilen oksensin illalla ekaa kertaa ja tänäänkin lyhyitä pahoinvointiaaltoja ja kans oksensin illalla. Tissit on aika kipeät ja nyt ne on selkeästi kasvanut. Mahassa jatkuvasti outo, koko alamahalla tuntuva kipu, VAS3, ehkä vähän menkkakramppimaista, mutta ei ihan sitäkään. Tänään ovulaatiosta 5+0 ja menkoista 5+4.
 
Mun tissit on vaan venyneet patalaput kahden lapsen jälkeen, että tuntokin varmaan hävinny imetysten takia. Kolmas jos tulee syliin asti, nii hänen jälkeen varmaan sais jo viskattua olan yli. Pitää harkita jotain pienennysleikkausta sitten tulevaisuudessa. Terveisin roikkotissit.
 
Takaisin
Top