Oireita

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jäi paperiin vähän verta..samanlainen tuhru kun viimeksi rv10 mutta pelottaa kyllä kamalasti koska ollaan niin pienillä viikoilla 😭
Ei varmasti lohduta mutta edellisessä raskaudessa tuli ihan hyytymiä ja kaikesta huolimatta terve vauva sieltä syntyi ♥️ tsemppiä paljon sinne 🥰
 
Tänään 5+3 ja kuvissa huomaa jo alavatsalla pienen muutoksen 🫣 alan siis kasvaa valaaksi tälläKIN kertaa.
Täällä myös odotettavissa jälleen, että loppuraskaudesta näyn avaruudesta, muodostan onan painovoiman ja tutkijat nimeää minut kääpiöplaneetaksi. 🫠 Järjetön turvotus jo nyt, on ihme jos ei kukaan ainakin epäile, että tuo on ainakin jo tuhannella viikolla raskaana.
 
Ainii! Yksi hyvin selvä oire on ollut kaikissa raskauksissa. Pissan haju on muuttunut, tai jotenkin voimakas ja erinlainen! Tämä on alkanut jo heti plussauksesta.
Joo saman huomannu itse. Tänä aamuna tuoksuttelin myös miehen kainaloa, kun heräsin sopivasti naama kainaloon päib, että kylläpä se tuoksuu poikkeuksellisen voimakkaalta 🤣 onneks oli siedettävä haju kuitenkin 😁
 
Täällä verituhrut tauoneet sitten eilis illan... uskallan melkein luottaa ettei ne suurene kun viimeisellä noin viidellä vessakäynnillä (12h) ei ole tuhrutellut. Sormet ja varpaat ristiin ettei palaa! 🤞🤞 alavatsaa kyllä muilii enemmän kuin edellispäivinä, siitä kohtaa jossa oletan joko keltarauhasen tai alkion olevan - tuntuu meinaan samalta muilinnalta kuin viimeraskaudessa eikä sellaiselta menkkamaiselta 😅

Täälläkin turvottaa! Mullakaan ei meinannut mahtua farkut jalkaan aamulla ja oon vasta viikolla 4+5! Ekassa raskaudessa tämä tapahtui ehkä rv10 😱
 
Täällä verituhrut tauoneet sitten eilis illan... uskallan melkein luottaa ettei ne suurene kun viimeisellä noin viidellä vessakäynnillä (12h) ei ole tuhrutellut. Sormet ja varpaat ristiin ettei palaa! 🤞🤞 alavatsaa kyllä muilii enemmän kuin edellispäivinä, siitä kohtaa jossa oletan joko keltarauhasen tai alkion olevan - tuntuu meinaan samalta muilinnalta kuin viimeraskaudessa eikä sellaiselta menkkamaiselta 😅

Täälläkin turvottaa! Mullakaan ei meinannut mahtua farkut jalkaan aamulla ja oon vasta viikolla 4+5! Ekassa raskaudessa tämä tapahtui ehkä rv10 😱
Hienoa kuulla että vuoto loppui. 🥰

Ja mä en pysty käyttämään farkkuja enää. Ikävältä tuntuu se paine, vaikka varmaan ne jalkaan saisinkin tungettua. 😅
 
5+3 ja edelleen oireetonta! Olen ollut jopa pelottavan energinen vaikka tänäänkin noussut ennen kuutta. Lisäksi kahvi ei vieläkään ällötä, päinvastoin, tuntuu että joisin sitä vaikka kuinka! Tai sitten keho on huomannut että se onkin minun elämän eliksiiriä, eikä ala inhoamaan sitä 😂
 
Jatkui ja jatkuu. Ei tosin enää runsaana mut kuitenkin. Tosi vahvaa menkkamaista jomotusta ollut eilisestä lähtien. Särkylääkettä joutunut ottamaan.
Voi ei! 😕 Oletko ollu yhteydessä mihinkään? Pääsiskö tutkimuksiin. Vai jäädäänkö tuommosessa tilanteessa vaan odottelemaan ja seurailemaan?
 
En oo ollut mihinkään yhteydessä. Mulla ois alta kahden viikon päästä ultra, niin mä varmaan siihen odotan kiltisti. Jollei nyt tapahdu mitään radikaalia omassa voinnissa.
 
En oo ollut mihinkään yhteydessä. Mulla ois alta kahden viikon päästä ultra, niin mä varmaan siihen odotan kiltisti. Jollei nyt tapahdu mitään radikaalia omassa voinnissa.
No toivotaan että ei tapahdu ja vuodotkin loppuu! 🫶🏻 Mullakin vielä 11 kiduttavaa päivää sinne ultraan 😮‍💨
 
Maha oli yöllä jotenkin kipuileva. Unen läpi tuntui jomottelua. Mutta ei mitään vuotoja.

Muuten aaltoilevaa pahoinvointia, ummetusta ja turvotusta.
 
Takaisin
Top