Mulla 5 imetystä, mutta rinnat ollut ok aina siihen 40 saakka. Sen jälkeen alkanut vähän tulemaan roikkumista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meilläkin mies ja teini sairasti jo viime viikolla, mut tuntuu et ne pääsi paljon helpommalla kun nyt itseTäällä on koko perheen käynyt lentsu läpi, ite viimeisimpänä ja kuumeen sijasta alilämpö ja kamala palelu koko ajan
Rennie ainakin turvallinen, loppuraskaudessa jo hyödytönMeilläkin mies ja teini sairasti jo viime viikolla, mut tuntuu et ne pääsi paljon helpommalla kun nyt itse
Tänään ollut närästystä, mitähän siihen uskaltaisi avuksi hankkia? Ei nimittäin tällästä oo normaalisti.
Ei niin mitään! Joka päivä yhtä hankala uskoa olevansa raskaana!Mites muiden oireet? Tänäänkin ollut tosi oireeton, toki yskiessä ja aivastaessa vähän vihloo alavatsaa. Vuotoja ei oo
Sama kyllä mulla! Pahoinvointiki katosi. Toki on tässä lentsussaki kestämistäEi niin mitään! Joka päivä yhtä hankala uskoa olevansa raskaana!
Samaan tyyliin jatkuu kuin tähänkin asti, eli suussa maistuu metallilta tai muuten vaan epämiellyttävältä, tissejä aristaa ja mahaa jomottaa aika ajoin. Aamuyön heräilytkin jatkuu. Kasvanut näläntunne ja väsymys on viime päivinä tullut uutena repertuaariin.Mites muiden oireet? Tänäänkin ollut tosi oireeton, toki yskiessä ja aivastaessa vähän vihloo alavatsaa. Vuotoja ei oo