Oireita

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla nimenomaan lihaa tekee enemmän mieli 😅 kinkkukin löytynyt taas leivän päälle 😅 ihan sekasyöjä oon nykyään, mut enemmän tekee mieli nyt lihaa. Arvelen mun kohdalla liittyvän raudansaantiin, mut tietoa ei oo 🤷🏻‍♀️
 
Samaistun tähän ruokahaluttomuuteen. Pahoinvointi iski takaisin joku pari viikkoa sitten ja olen oksennellut aamuisin. Pahoinvointi selvästi liittyy alhaisiin verensokereihin mutta kun on huono olo niin ei tee mitään mieli syödä. Hirveä kierre! Ja edelleen tekee mieli tosi voimakkaalta maistuvia asioita, tosi suolaista tai tulista. Mikään makea ei käy (ehkä hyvä niin) 😅
 
Muita joilla toinen kolmannes on alkanut/sujunut ilman pahempia oireita? Välillä tuntuu ihan lievää pahoinvointia. Ikävin juttu Itellä on öisin heräily ja toisinaan nukahtamisen vaikeus.
 
Ekalla kolmanneksella ei juuri ollut pahoinvointia hajuista, mutta nyt oon alkanut yökkimään jos haistan jotain voimakasta ja pahanhajuista. Esim kissan märkäruoka sai mut yksiaamu melkein oksentamaan kun haisi niin jumalattoman pahalle 🤢 eikä se sen pahemmalle haise kun aiemminkaan 😂
 
Ekalla kolmanneksella ei juuri ollut pahoinvointia hajuista, mutta nyt oon alkanut yökkimään jos haistan jotain voimakasta ja pahanhajuista. Esim kissan märkäruoka sai mut yksiaamu melkein oksentamaan kun haisi niin jumalattoman pahalle 🤢 eikä se sen pahemmalle haise kun aiemminkaan 😂
Hajuherkkyys on kyl paha 😅 jotkut hajut, joihin ei ole välttämättä aiemmin edes kiinnittänyt sen suuremmin huomiota, onkin yhtäkkiä ihan hirveitä. Ite oon huomannut, että herkistyn nykyään paljon helpommin hajusteille. Vähän ahdistavaa, kun töissä jotkut käyttää aika paljonkin hajusteita 🙈
 
Hajuherkkyys on kyl paha 😅 jotkut hajut, joihin ei ole välttämättä aiemmin edes kiinnittänyt sen suuremmin huomiota, onkin yhtäkkiä ihan hirveitä. Ite oon huomannut, että herkistyn nykyään paljon helpommin hajusteille. Vähän ahdistavaa, kun töissä jotkut käyttää aika paljonkin hajusteita 🙈
Joo siis yllätti kyllä tämä hajuherkkyys 🫣 mä en oo nyt edes viittinyt hajuvesiä käyttää
 
Itellä väsymys on ollut ehdottomasti pahin oire, ihan alusta asti olin kaput ja nyt vähän hellittää, mutten edelleenkään ole 'oma itseni' energiatasojen puolesta. Aineenvaihdunnan kiihtyminen tuskastutti, kun öisin vessassa ravaaminen katkoi unia. Opin rajoittamaan illalla juomista niin nyt selviän sentään yön yli heräämättä (toistaiseksi). Oli myös lyhyt vaihe kun kotona syöminen tuntui etovalta, samat ruuat esim ulkona tai anoppilassa syötynä meni hyvin alas.


Ja jos 'ulkopuolisia' oireitakin lasketaan niin toinen kissoista on ihan hulluna mun vatsaan. Aiemmin se ei ole malttanut juuri olla sylissä, mutta nyt nukkuu tuntitolkulla mun lähellä jos vaan pysyn aloillani 😄
 
Takaisin
Top