Oireita

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Baskran nuo vuodot on kyllä niin pelottavia ja aiheuttaa suurta epätietoisuutta ihan alkuraskaudessa, ja varsinkin jos on niin alussa että utrassakaan ei vielä mitään oikein näkyisi. Toivottavasti sinun olisi vain sitä harmitonta vuotoa ❤️‍🩹
 
Täällä on taas päivä kun ei ole pahoinvointia ollenkaan, onneksi pieniä vatsatuntemuksia on ja nännit on vähän aristuneet niin tuntuu sentään jotain 😅
 
Se loppui! Säikähdin tosi kovaa sitä veristä paperia, kipuja ei oo ollut missään vaiheessa ja vuoto loppui ei oo tullut enää mitään. Inhottaa tää epätietoisuus, kun mistään ei voi olla varma.. En uskalla iloita vielä mistään ollenkaan. Kunpa tää ensimmäinen kolmas menis nopeasti ohi
Siinä kyllä jää muutamat sydämenlyönnit välistä. Itse oon käynyt viime kerralla päivystyksessä asti kun jäi verta paperiin rv10 ja miehen piti tulla vielä toiselta paikkakunnalta sinne mun kanssa 🥺. Ilmeisesti se mystinen nestepussi joka ekassa ultrassa oli näkynyt valui pois vauvan tieltä.. 🫣
 
Herkistelyä ilmassa, milloin missäkin tulee kyyneleet silmiin 😅
 
Se loppui! Säikähdin tosi kovaa sitä veristä paperia, kipuja ei oo ollut missään vaiheessa ja vuoto loppui ei oo tullut enää mitään. Inhottaa tää epätietoisuus, kun mistään ei voi olla varma.. En uskalla iloita vielä mistään ollenkaan. Kunpa tää ensimmäinen kolmas menis nopeasti ohi
No onneksi! Toivottavasti ei enää tule säikyttelemään!
 
5+4 uus oire tänään repäisykivut yskiessä tai nopeat liikkeet
Mä just pohdiskelin itsekseni että onko kaikilla muilla repäisykipuja, ennenkun tulin tänne. Onko muillakin? Mulla on ehkä 2-3 kertaa vihlaissut silloin plussan jölkeen, mutta ei sen jälkeen.

Ne ja kaikki muutkin oireet tuntuu hävinneen. Jos oikein kuvittlen, saan aikaiseksi jonkun pienen ällötys -olon, mutta muuten oon kyllä varmasti nyt niin oireeton kun voi olla 😅
 
Tää kuulostaa varmaan hullulta, mutta välillä on oireita ja välillä tuntuu, ettei oo mitään. Niin oon alkanut miettimään, että kuvittelenko vaan 😂😂

Nyt on kyllä ollut niin kertakaikkisen lamaavaa väsymystä, etten muista onko koskaan ollut. Toki tähän ei varmaan auta, että esikoinen herättää yöllä noin 3-50 kertaa 😂 en ole kyllä yleensä mikään päiväunien nukkuja mut nyt on pakko ollut mennä nukkumaan päivälläkin.
 
Tää kuulostaa varmaan hullulta, mutta välillä on oireita ja välillä tuntuu, ettei oo mitään. Niin oon alkanut miettimään, että kuvittelenko vaan 😂😂

Nyt on kyllä ollut niin kertakaikkisen lamaavaa väsymystä, etten muista onko koskaan ollut. Toki tähän ei varmaan auta, että esikoinen herättää yöllä noin 3-50 kertaa 😂 en ole kyllä yleensä mikään päiväunien nukkuja mut nyt on pakko ollut mennä nukkumaan päivälläkin.
No mie kans yks päivä tässä miehelle puhelin, et mitä jos oonki vaan kuvitellut kaiken 😅 et mielellä on isot voimat kyllä. Mies tokaisi et ai niin isot et saa viivat raskaustestiinki 😅 no, kaippa pakko uskoa et joku tuolla ois mukana ❤️ toivottavasti kaikki hyvin ja mukana vielä ultrassaki!
 
Mä just pohdiskelin itsekseni että onko kaikilla muilla repäisykipuja, ennenkun tulin tänne. Onko muillakin? Mulla on ehkä 2-3 kertaa vihlaissut silloin plussan jölkeen, mutta ei sen jälkeen.

Ne ja kaikki muutkin oireet tuntuu hävinneen. Jos oikein kuvittlen, saan aikaiseksi jonkun pienen ällötys -olon, mutta muuten oon kyllä varmasti nyt niin oireeton kun voi olla 😅
Ei oo!
 
Hah, oudot mielihalut on tehneet paluun 🤭 Näistä pitäisi tehdä kyllä jokin kokkauskirja. ”Mitä syödä raskaana?”

Nyt airfryeriin meni näkkileipä, jonka voitelin, laitoin ketsuppia ja juustoa. Mies katseli mun touhuja hetken päätään pudistellen ja totesi, että olisi voinut säästää raskaustestirahat, tämän selvempiä merkkejä ei ole 😂😂
 
Mä heräsin tähän aamuun sellaisen kunnon etovan olon kanssa, heikottaa vähä 🫣 ja on myös jäätävä nälkä. Nyt vähä aamupala ja töihin. Mä en siis juurikaan harrasta aamupalaa.. Pakko nyt opetella!
 
Mulle on ilmaantunut tällänen todella ärsyttävä oire… tuntuu monta kertaa päivässä siltä kuin joku olis sytyttäny mun vatsaan nuotion, siis aivan järkyttävä polttelu jossain tuolla keskivatsan kohdalla 😫 Närästystä tää ei ole, eikä ummetusta. Toki vähän tää huolettaa että mistähän johtuu… Normaaleja raskausoireitakin löytyy kyllä vielä lisäksi nimittäin pahoivointia ei voi olla enää huomaamatta 😅
 
Mä heräsin tähän aamuun sellaisen kunnon etovan olon kanssa, heikottaa vähä 🫣 ja on myös jäätävä nälkä. Nyt vähä aamupala ja töihin. Mä en siis juurikaan harrasta aamupalaa.. Pakko nyt opetella!
Mulla oli kans edellisessä raskaudessa paha olo aamuisin, jos en heti syönyt. En ollut ollenkaan aamupalaihmisiä, mut smoothiepusseilla sain pelastettua omat päivät 😊
 
Raskaushimona näköjään keitot. Esikoisen kohdalla himoitsin kalakeittoa. Nyt oli pakko saada pinaattikeittoa, jota vihaan. Oli hyvää 😅
Näin somessa yhden tutun reelsin jostain kesäkeiton tyylisestä, alkoi kuola valua😂
 
Kaikki oireet kadonnu. Varmaan ultraan kun pääsee joskus, niin todetaan kkm.
 
5+2 ja edelleen ei juuri mitään oireita... tissit vähän arat, kuppikoko ei oo vielä kasvanut (mikä on ihan kauheata ku se tapahtuu, oon tämmönen pieni m/iso s kokoinen ja mun kuppikoko on normisti jo 70G, ne tissit näyttää sit ihan silareilta 😆 ihmeen kaupalla ei alkanu esikoisesta edes roikkumaan...)
Stressaa ettei oireet alakaan. Esikoisesta oksensin ekan kerran 5+3.
 
Täällä (aamu)pahoinvointi näyttää todella alkaneen. Parina päivänä jo saanut oksennusta pidätellä, mutta tänään meinaskin aamulla sitten jo oikeasti tulla kiire pönttöä halailemaan. 6+3 nyt ja kauhulla mietin seuraavaa työviikkoa. Ruuan parissa kun töitä teen niin ei todellakaan olis sopivaa oksennella töissä... Lisäksi kukaan työkaveri ei vielä tiedä raskaudesta... 😅
 
Täällä (aamu)pahoinvointi näyttää todella alkaneen. Parina päivänä jo saanut oksennusta pidätellä, mutta tänään meinaskin aamulla sitten jo oikeasti tulla kiire pönttöä halailemaan. 6+3 nyt ja kauhulla mietin seuraavaa työviikkoa. Ruuan parissa kun töitä teen niin ei todellakaan olis sopivaa oksennella töissä... Lisäksi kukaan työkaveri ei vielä tiedä raskaudesta... 😅
Okei, anteeksi, ei saisi nauraa. Mutta on kieltämättä melkoinen yhdistelmä🤭
 
Takaisin
Top