Muru<3: Mulla on kans yliliikkuvat nivelet (tai itseasiassa koko ruumiinrakenne ihosta lähtien) minkä takia noi nivelet kipuilee jo nyt aika pahasti. Välillä on sellasia iltoja että ei pysty istuun eikä seisoon pitkää aikaa putkeen kun lantioo vihloo tosipahasti. Tulee sellasia oikein pahoja kipupiikkejä. Viimekerralla nää alko vasta joskus vähän ennen puoltaväliä mut nyt ne on alkanut jo josku 8. viikolla.
Ei hyvä.
Ja oon jostain kuullut että liitoskivut on monilla pahemmat tokalla kerralla, en kyllä tiedä miks, niin senkin oon kyllä huomannut. Ei mulla muistaakseni tässä vaiheessa viimeks ollut oikein mitään muita oireita kun väsymys. Paha olokin oli jo hellittänyt. No, on se nytkin jo parempi. Välillä on päiviä kun ei oo ollenkaan paha olo.
Mutta ootan kyllä jo kauhulla sitä loppu aikaa. Viimeks olin kyllä tosi huonossa kunnosa. En pystyny oikein mihinkään meneen kun en voinut istua enkä kävellä pitkään. En siis voinut ajaa autoo, en menen linja-autolla tai junalla enkä käveleen, saati sitten pyöräileen. Nukkuminen oli ihan hirveetä kun alempi reisi ja kylki tuli aina kipeeks ja piti kääntyä, mut se kääntyminen sattu ihan hirveesti ja se kesti aina useita minuutteja ja oli ihan kauheeta. Mies aina heräs vieressä kauhuissaan ja luuli että alan synnyttään kun ähkin ja voihkin ja kiroilin (ja usein itkin) niin paljon.
No, tuudittelen itteeni siihen ajatukseen, että se on kyllä sen arvosta.
Ja kyllä mä sen viimekskin kestin.