Oireita

Cloudberry - Ihan normaalia mun mielestä, kyllähän sen jossain kuuluu tuntua, että kohtu kasvaa :) Noi on mun mielestä kohdun kannattimiin liittyviä kipuja, mullakin tulee noita juurikin äkkinäisten liikkeiden seurauksena ja niin tuli myös viime raskaudessakin.
 
Cloudberry - mulla myös välillä vihlovaa kipua välillä mutta menee ohi kun vähän rauhottuu :) aamusin yleensä vihloo ku on vielä niin kauhee pissihätäki.
 
Cloudberry, mullaki välillä vihlasee alamahasta, yleensä oikealta puolelta, kun vaihtaa asentoa. Mutta ei oo onneks tullu kuin pari kertaa. Mutta kyllä se oikein kunnolla kirpasee se vihlonta. Mutta eiköhän tuo oo normaalia, jos harvakseltaan tulee :)
 
En siis ole ainoa jota vihloo. Ajattelin itsekin, että varmaan liittyy kohdun ja vauvan kasvuun tms. :)
 
Mulla vihloi vielä viikon alussa, nyt jotenkin havahduin ettei tunnu oikeen mitään :( vähän pelottaa, mutta tosin kai niiden oireiden kuuluukin jossain vaiheessa vähän hälvetä? Mul on siis menossa rv 13. Rinnat on kyllä arat :D mutta niin.... Tekis vaan niin paljon mieli nähdä et kaikki on varmasti ok :( vähän masentunut fiilis.
 
Täällä on loppunut yöllä vessassa ravaaminen kokonaan! N. 3 viikkoa sain käydä joka yö pissalla ja nyt ei ole tarvinnut 5 yöhön käydä!! Ehkä se kohtu on nyt kasvanut ylös päin, niin ei enää rakkoja paina! Kyllä onkin ollut sellaista pientä aristusta alavatsalla, että on kohtu sitten kasvanut..
Mukava, kun ei tarttee kesken yötä heräillä, saa nukkua vain putkeen makeita unia :)
 
Mun äiti "heräsi" kuolleista viime yönä. Ollut puoli vuotta mullan alla... Siinä unessa selvisi, että kaikki oli vaan valehdellut että se on kuollut. Oli vaan paennut kotoa jostain syystä...
 
Huoh mikä pyörrytys ja heikotus... Ihan kauhee olo. Soitin neuvolaan, sanoivat, että helpottaa ehkä viikolla 24. Jeejee :/ Ihan tuskaa olla töissä, mut ei kai sitä monta viikkoo voi olla sairaslomallakaan. Ei voi muuta kuin mennä päivä kerrallaan. Päänsärkyä on myös. Voivoi ja valivali :D
 
Täällä on saanut pari päivää kärsiä rytmihäiriöistä...huoh. Huomenna neuvolalääkärille käymään ja tarkistuttamaan tilanteen. Onko muilla ollut rytmihäiriöitä/sydämentykytyksiä? Nyt siis 15+2. Ja attan vihlontaa myös tasaiseen tahtiin... varsinkin repäisykipuja riittäää...
 
Itse olen viimeisen vuoden ajan kärsinyt rytmäreistä ja nyt niitä on ollut ehkä hieman normaalia enemmän..
 
15 tasan tänään ja maanantaina menen sydänfilmiin varmuuden vuoksi juuri noiden tykytysten/rytmihäiriöiden takia. Lääkäri haluaa varmistaa että kaikki ok. Minulla näitä tuntemuksia tulee iltaisin. Tälläiset tuntemukset/ "oireet"ovat kait suhteellisen normaaleja raskaana ollessa.
 
mulla oli aamulla toispuoleista päänsärkyä, meni onneksi ohi töihinmennessä. ja sit tää nälkä on ihan jotai uutta :) ja nyt pystyy syömään lämmintä ruokaaki, haaveilin tänään jo canneloneista, mut en jaksanut vielä tehdä niitä. varmaankin huomenna tai ylihuomenna sit. viikonloppuna tein pizzaa ja pää pursuaa kaikkee kokkailuideoita :)
 
Mulla ei edelleenkään ole oikein mitään ihmeellisiä oireita. Mut tää VÄSYMYS on ihan jäätävää! Millon tää loppuu? Ajoittain tuntuu mullakin viiltävää kipua ja johtuu ihan vaan kohdun venymisestä ja kohdun kiinnikkeiden/liitosten venymisestä. Liitoskipuja...
Tissit on kasvaneet ja on aikas arat taas olleet monta päivää. Ja nyt oon huomannut, että on pitänyt jo puuskuttaminen aloittaa. Ei kait tää hengästyminen viime kerralla ihan näin nopeesti tullut...
 
Voijumalauta! Voisko jostain saada sellasen jalkojen viilentäjän ja katetrin aina yöksi? Tää kusella ravaaminen on ihan arsesta :( en tykkää yhtään ja musta tuntuu että jalat on koko ajan ihan tulessa. Fyssarilta terkut sain että "tee nyt täysil mut varovasti töitäsi viel ainaki kk, sitte sun pitää varmaan lopettaa". Kiva!
 
Mulla täällä on palannut sekä pahoinvointi että hillitön väsymys, nyt tän ja viime viikon aikana (nyt 15+3). Pari viikkoa oli jo ihan normaali olo, mutta nyt tuntuu että se on muisto vaan. Lisäksi mulla tulee nyt jatkuvasti aftoja suun limakalvoille ja etenkin kurkkuun. Kohtuu raivostuttavaa, kun koko ajan pitäis syödä ettei tuu paha olo, mutta sitten kaikki nieleminen sattuu aivan älyttömästi...on tää vaikeeta :laughing002
 
Mulla samoin palannut pahoinvointi ja väsymys! En osannu kyllä yhtään odottaa, kun ajattelin että se on ohi nyt.. Nyt h 14+5 ja kerkes melkeen kaks viikkoa olemaan jo parempi olo, mutta nyt taas oksennellaan ja jatkuvasti väsyttää.. On tää raskaana olo rankkaa, vaikka ei vielä oo edes maha edessä:love2
 
Takaisin
Top