Mullakaan ei niitä varsinaisia kuumia aaltoja ole varmaan, mutta välillä mä kyllä hikoilen kuin pieni porsas. Ja kun alkuraskaudessa mä palelin koko ajan, niin nyt mun on kyllä kuuma koko ajan, öisinkin pitää nukkua joko pelkät pikkuhousut päällä tai sitten lisäksi joku ohut toppi. Ja silti on kuuma, peitto on lähinnä jalkojen välissä eikä päällä.
Ja nyt mä heräilen sitten yöllä asentoa vaihtamaan. Nukkumisasennot on enää oikea tai vasen kylki, muulla lailla ei pysty olemaan. Ja kyljeltä toiselle vaihtaessa herään, sillä pitää kääntyä sleän kautta eikä vatsan kautta. Paikat puutuu öisin.
Tänään mulla on taas ollut ihan kamalia liitoskipuja, ihan kuin joku hakkaisi mua tuonne nivusiin ja alapäähän

Käveleminen on yhtä tuskaa, ja sitten jos on istunut hetken ja nousee ylös niin vihlonta on tosi kova. Pariin viikkoon ei näin kovia kipuja ole ollutkaan... töissä oli kyllä tosi kamalaa tänään! Ja piti taas kaikkea painavaakin nostella, selkä kiittää...
Eilen mua närästi ihan kamalasti koko päivän, ei mennyt ohi vaikka join maitoa ja vedin Rennietä pitkin päivää. Tänään aamullakin herätessä närästi vielä vähän.