Oireet

rv4+6. Tänään tuli vähän aamulla rusehatavaa valkovuotoa pyyhittäessä. Apua.. kyllä tuo vähän säikäyttää. Tätä tuli viime raskaudessakin päivän/pari ja sitten loppui (tämä päättyi myöhemmin kkm). Vaikka se voi olla toki täysin harmitonta kiinnittymisvuotoa tai limakalvoista muuten vaan. Silti iskee stressi… Seurailen tilannetta. Onko muilla ollut pientä vuotoa?
Mulla on aiemmissa raskauksissa ollu! Toisessa ruskeaa ja toisessa kirkastakin verta. Veri johtui hematoomasta, mutta molemmat raskaudet päättyi onnellisesti. Toivottavasti olis ihan harmitonta vuotoa. ❤️

@Kesähelmi mulla oli kuudennella raskausviikolla (5+) veristä vuotoa 6 pv ajan 😬 säikähdin tosi paljon! Mutta määrä pysyi vähäisenä ja useampana päivänä vuoto hellitti iltaa kohden, mutta alkoi uudestaan seuraavana aamuna. Vikana päivänä vuoto oli selvästi vähäisempää ja väriltään ruskeaa. Olin ekat päivät aivan stressissä, mutta terveyskeskuksen ja neuvolan mukaan todennäköisesti ihan normaalia. Sitten se vuoto vain loppui. Nyt on rv 6+5. Maanantaina varhaisultra, niin tiedän sitten lisää.

@Kesähelmi mulla oli kuudennella raskausviikolla (5+) veristä vuotoa 6 pv ajan 😬 säikähdin tosi paljon! Mutta määrä pysyi vähäisenä ja useampana päivänä vuoto hellitti iltaa kohden, mutta alkoi uudestaan seuraavana aamuna. Vikana päivänä vuoto oli selvästi vähäisempää ja väriltään ruskeaa. Olin ekat päivät aivan stressissä, mutta terveyskeskuksen ja neuvolan mukaan todennäköisesti ihan normaalia. Sitten se vuoto vain loppui. Nyt on rv 6+5. Maanantaina varhaisultra, niin tiedän sitten lisää.
Voi toivottavasti tää on kans jotain ohimenevää. Täytyy sanoa että tällä hetkellä mieli on ihan maassa, ei yhtään juhannusfiilis. Mulla ei oo mitään kipuja mutta tässä päivän mittaan toi on vaan ”sameempaa” (aamulla oli selkeesti valkovuotoa johon oli sekottunu ruskeeta), nyt tulee selkeesti ruskeeta vuotoa. 😔

Onpa ikäviä nuo vuodot. Tsemppiä.❤️‍🩹 toivottavasti ois harmitonta, harmittomat vuodot on kuitenkin yleisiä. Varmasti huolestuttaa silti.

Mie oon vähän kai kipeä. Ja aivan järjetön väsymys. En tiedä onko raskausoire vai sairausoire. Mutta oon nukahtanu töissä nyt kolme kertaa. Ekan kerran aikana työkaveri lähti. 😂 hävettää jos se kävi sanoon heipat ja näki 😇

Mulla oli sillon alussa sitä vähäistä vuotoa, si oireet hävisi rintojen aristamista lukuunottamatta, pari päivää sitten oksensin ja si oireet taas hävisi. Viikkotesti näytti tänään aamulla samalta, kun sillon maanataina ja olin sillee, et tää on varmaa menny kesken. Mutta tänään todistetusti pieni oli kyydissä ja sykkeet löyty❤️
Ja tällä hetkellä ei siis mitään oireita.

Mun unettomuus vaa pahenee, eka oli että herään ennen kukon pierua ja unet jää kesken mut nyt en ees saa unta ja heräilen öisin ja nukkuminen on ihan mahdotonta, ja sit ruokahalu on ISO niin pelottaa että kilot nousee liikaa.. ja tissit arat, kohdussa nykii, ärsyynnyn super helposti ja tuntuu että oon kunnon mega rage äiti ihan turhista jutuista mut varmaan väsymys tekee tehtävänsä 🙈

Mun unettomuus vaa pahenee, eka oli että herään ennen kukon pierua ja unet jää kesken mut nyt en ees saa unta ja heräilen öisin ja nukkuminen on ihan mahdotonta, ja sit ruokahalu on ISO niin pelottaa että kilot nousee liikaa.. ja tissit arat, kohdussa nykii, ärsyynnyn super helposti ja tuntuu että oon kunnon mega rage äiti ihan turhista jutuista mut varmaan väsymys tekee tehtävänsä 🙈
Voi, kuulostaa kyllä raskaalta! ❤️‍🩹

Mullakin on ollut yöllä vessaan heräämistä ja sen jälkeen ei vaan uni tule. Raivostuttavaa, koska väsymyshän on muutenkin uusissa sfääreissä. 😴

Mulla on kans ollu tota unettomuutta nyt muutaman päivän. Vaikka meen nukkuun siinä 23 aikoihin, niin joka yö herään klo 3-4 enkä saa vaa enää unen päästä kiinni.. Jää tosi lyhyiks kyllä yöunet.:Grimacing Face:

Kyllä se taisi olla kuulkaas tässä. Alkoi verisempi vuoto. Oon surun murtama, mutta koitan nyt nauttia juhannuksesta mökillä. Ehkä me vielä joskus saadaan vauva. 💔😢
Eikä! 😩 Voi kurjuus! Onko paskaa vai onni että on juhannus (vapaapäivä), mutta lepoa ja itsensä hoivaamista nyt 🤍

Monia huolettaa täällä oireettomuus mutta minua huolettaa oireet. Nimittäin kaksi ensimmäistä raskautta olivat alussa oireettomia. Nyt minulla on ollut rintojen arkuutta, mahakipuja, selkä kipuja, väsymystä ja flunssaa. Nyt eniten toki huolettaa nuo maha- ja selkäkivut, jotka ovat välillä koviakin. Oletettavasti vasta rv 4+0 menossa.

Takaisin