Yövuoron aikana hyvä päivitellä omia ajatuksia oireista ylös
Mieli on tosi maassa lähes koko ajan. Olen jo tuskastellu, etten enää ikinä halua raskaaksi, jos olo on näin tukala. Olen kaikkeni yrittäny tehä, että oireet olis minimissään, mutta ku ei tunnu mikään auttavan. Hellu on jo aivan kypsä siihen, että valitan huonoa oloa ja itken sitä pois (vaikka eipä se mihinkään lähe). Tuskastuttaa myös se, että ku tiiän sen, että säännöllinen ateriarytmi auttaa, mutta entäpä jos ei meinaa saada mitään alas.
Eikä yhtään sen enempää tai vähempää auta tämä vuorotyökään. Aivan hirveää olla pahoinvoivana töissä ku väsyttää ja oksettaa koko ajan. Muutamalle muullekki työkaverille olen jo joutunu kertomaan, ettei ihmettele jos juoksen vessaan oksentamaan.
Anteeksi ihan jäätävä valitus oireista, mutta pakko päästä purkamaan jonnekki