Oireet

@Anneli29 samaistun sun fiiliksiin, täälläkin on hyvin oireetonta 😅 Mulla on melkeinpä ollut parempi olo kuin normaalisti 🤣 Rinnat on kyllä turvonneet - epäilin sitä jo yhdessä vaiheessa, mutta sitten tajusin, että oon vaan jo tottunut siihen, kun sitä on jatkunut jo aika pitkään. Ja rinnat on yleensä herätessä arat/kipeät, mutta se usein helpottaa päivän mittaan. Mutta ei oo lainkaan huono olo, ei mitään kipuja, ei herkistyneitä aisteja, tms.

Okei no hyvä kuulla jos on monella ollut noinki että on oireeton mutta normaali raskaus!

Tympeeltä kuulostaa toi vihlasuoire:( mutta ei se varmaan yksinään vielä oo semmonen et tarvis huolestua jos ei oo vuotoa tai muuta 🤔 @Jenspaaa

Okei samassa veneessä ollaan @Syyskukka Ei kai voi sanoa että toivon meille oireita mutta tavallaan kuitenki toivon, että tulis varmempi olo tästä raskaudesta 😄

@Jenspaaa noi vihlasut on kai normaalia tai ainakin mulla on ollu niitä kaikissa ja ne on sattunu siis ihan sairaan paljon ja siis mulla ei oo keskemenoa ollu koskaan ja 2 tervettä lasta nii sillei en huolestuisi ellei si tuu verta tai ne jatku pitkiä aikoja, et ainakin itellä ne on semmosia lyhyt kestosia(1-10min). Lisäksi mulla on sellasia sukkapuikkokipuja alapäässä🫠

Tänää mulla alko vahvempi pahoinvointi. Tuntuu et kaikki ruoka ällöttää ja oksettaa🥲 En oo vielä oksentanu, mu ei enää kaukana oo niin saapa nähä...

@Anneli29 mä oon kans kuullu tosi monista, joilla ei oo mitää oireita ja kaikki on menny normaalisti. Muistelisin, että tällä on jtn tekemistä sen kanssa et osa naisista reagoi osan miesten geeneihin tms jotenkin ja se oikeastaan aiheuttaa sen pahoinvoinnin tms.

Mulla on myös vihlaisuja ollut kaikissa raskauksissa ja loppuun asti ovat menneet. Tänäänkin tuli kunnon repäisykipu vasemmalle, kun nostelin tavaroita. 😬

Mulla ei ole ikinä ollut ruokahimoja, mutta nyt näköjään on. Just nyt voisin melkein tappaa jonkun, jotta saisin näitä: Oikein kuolaa erittyy suuhun kun katsookin tota kuvaa. 🤣

IMG_7977.jpeg

Eilen sovituskopin kirkkaissa valoissa huomasin sellaisen raskausoireen, että rintojen verisuonet näkyvät todella selkeästi ihon läpi 😅😅

Mulla on ihan hirveetä hormooni myrskyä. Eikä tää ero auta asiaa, ku välillä itken sitä ja välillä et onko tää raskaus kunnossa ja välillä tekis mieli juhlia ja si taas vollottaa. Ja si joku tai oikeastaan kaikki asiat ärsyttää😅 tuntuu etten tunne ees itseäni enää🙈

Takaisin