Oireet

Jenspaaa

Jostain jotain jo tietävä
Teen nyt tämmösen ketjun, mihin voi listata omia oireita/oireettomuuttaan, ettei muut ketjut täyty näistä ja on sitten yhdellä koolla kaikki, jos myöhemmin haluaa tarkastella, että mitäs niitä oireita oikein olikaan:smiling-eyes:

Mulla on tänään 4+2 ja oireita, mitä tähän saakka ollut:
- turvottaa
- tissit/nännit arat
- etovaa oloa
- herään jo aamuyöstä pari tuntia ennen kuin normaalisti
- suuta kuivaa/janottaa
- pissattaa normaalia enemmän
- vatsa löysällä
- menkkajomoja alamahassa, -selässä ja alakerrassa
- nälän tunne normaalia isompi, mutta sitten kuitenkaan ei oikein maistu kunnolla
- jatkuva aivastelu ja sitä seuraavat repäisykivut
- nenä tukossa ja nenän limakalvot kuivuneet

Nyt mäkin voin jo tulla tänne luettelemaan!

-Aamulla kahvi etoo
-Makuaisti muuttunut, hieman jopa ehkä metallinen maku suussa
-Jatkuva pissahätä
-Rinnat jokseenkin turvonneet, muttei kipeät
-Aivastuttaa usein
-Repäisykipuja kun nousee nopeasti

Saa nähä tuleeko enempää :D

Nyt aamulla vähän yököttää jo pelkän etomisen lisäksi, mutta lievästi vielä verrattuna mitä se pahimmillaan luultavasti tulee olemaan.
Silloin kun se on päällä, haluaa sen loppuvan, mutta kun loppuu, sitä huolestuu ja toivoo sen palaavan. Ihana kamala pahoinvointi 💔

Nyt aamulla vähän yököttää jo pelkän etomisen lisäksi, mutta lievästi vielä verrattuna mitä se pahimmillaan luultavasti tulee olemaan.
Silloin kun se on päällä, haluaa sen loppuvan, mutta kun loppuu, sitä huolestuu ja toivoo sen palaavan. Ihana kamala pahoinvointi 💔
Mulla on lähes kaikissa oireissa, etten haluais niitä ja sitte ku niitä ei ole niin alan jännittämään sitä ku laantu. Toki aina tullu nyt takasin oireet, että turhaa varmaan stressaan😅 toivotaan pahoinvointijakson loppuvan piakkoin❤️

Mulla on ollut toistaiseksi todella oireetonta, mutta tänään onkin vasta rv 4+0. Rinnat on turvoksissa, ja tänään aamulla herätessä tiedostin heti ensimmäiseksi, että ne oli selvästi kipeät 😅 Päivän mittaan kipu on kuitenkin helpottanut.

Edit: Siis rv 4+0 oviksen perusteella laskettuna eikä kuukautisten alusta laskettuna. Eli dpo 14.

Muokattu viimeksi:
Takaisin