Lihamestari92
Jostain jotain jo tietÀvÀ
Unettomuus on alkanut
kolmas aamu kun uni vaan loppuu, tÀnÀ aamuna neljÀltÀ. Toki toi on vielÀ kohtuullinen verrattuna ihan aamuyöhön, mut katotaa kuinka 4,5h unilla jaksaa työpÀivÀn.
Taaperoki herÀtteli yöllÀ pari kertaa.
Mulla ei ollut ekassa kÀytÀnnössÀ lainkaan aamupahoinvointia (aamupala piti syyÀ hitaasti/tauolla mut sai syötyÀ, kahdesti oksensin spontaanisti). Toivon ettei tulis nytkÀÀn.
Ja yhtÀ helppo raskaus ko viimeksi, mut pahasti kuullu, et tahtoo olla enÀmpi kolotuksia.
Mulla ei ollut ekassa kÀytÀnnössÀ lainkaan aamupahoinvointia (aamupala piti syyÀ hitaasti/tauolla mut sai syötyÀ, kahdesti oksensin spontaanisti). Toivon ettei tulis nytkÀÀn.

Mua on noissa stressin aiheuttamissa km-peloissa auttanut se ajatus ettÀ jos stressi olisi oikeasti hedelmÀllisyyttÀ ja raskauden jatkumista merkittÀvÀsti haittaava tekijÀ, niin eihÀn silloin sota-alueilla tai muissa ÀÀrimmÀisissÀ olosuhteissa elÀvÀt saisi lapsia. Se jotenkin auttoi mieltÀ laittamaan asiat oikeisiin mittasuhteisiin ettÀ se on vaan pelko. Mullakin siis yksityiselÀmÀssÀ ollut ihan jÀÀtÀvÀ stressi jonka kanssa vaan yrittÀÀ jotenkin tasapainotella.