Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi eiMulla alkas tänään verenvuotosaas nähä
![]()
Mulla myös alavatsatuntemuksia, esikoinen tuli pomppii vattaan päälle niin kohtu selkeästi tosi herkkä.Mulla
Mä huomasin joku päivä, että tuli verta ikenistä, vaikken mitenkään erityisen kovaa harjannut. En silloin tajunnut yhdistää, mutta ehkä vois olla yhteys.
Muita oireita on erilaiset vatsatuntemukset, välillä paineentunne, välillä enemmän menkkajomotus. Rinnat on hetkittäin myös tooosi kipeät. Oon myös nukkunut tosi huonosti, mutta en oo varma johtuuko vaan tästä jännityksestä. Öisin mulle tulee myös kaikkia pelkoja mieleen, ja siksikään en meinaa saada unta.![]()
Mulla oli samanlaista ja se oli jännä kun keskellä yötä oli pirteä kuin peipponen.Mulla myös alavatsatuntemuksia, esikoinen tuli pomppii vattaan päälle niin kohtu selkeästi tosi herkkä.
Mulla oli ekassa rakkaudessa ihan jäätäviä univaikeuksia ja pelkään et tuleeko nytkin, jos raskaus etenee. Ihan alusta loppuun oli kausia, ku nukuin tyyliin 22-01, ja ehkä hyvällä tuurilla aamulla esim 5-6 vielä tunnin. Mut ei yhtään pahoinvointia, ni kai jotain ikävää aina pitää olla.![]()
Voi eiiMulla alkas tänään verenvuotosaas nähä
![]()
Mikä tilanne?Mulla alkas tänään verenvuotosaas nähä
![]()
Haha tää on nii hauskaa, ennen ku heräs kerran yössä ni oli aivan loppu aamulla, nyt jos herää kerran ni oli hyvä yöMulla oli samanlaista ja se oli jännä kun keskellä yötä oli pirteä kuin peipponen.
Nyt yöherätyksiä on taaperon takia, mutta silti tuntuu mieli noin 6 h "yöunien" jälkeen herättävän kokonaan ylös. Niin ja jos taapero ei herätä yöllä niin vähintään kerran herään itse.
Voi eituleeko sitä paljon?
Voi eiituleeko vuotoa paljon ja onko kipuja?
Tein jo illalla testin ja näytti negaa, mut halusin vielä tänään varmistaa aamupissasta ja negahan sieltä tuliMikä tilanne?![]()
Voimia.Tein jo illalla testin ja näytti negaa, mut halusin vielä tänään varmistaa aamupissasta ja negahan sieltä tulivuoto oli eilen niukkaa, mut mulla on muutenkin niukka kuukautisvuoto eli mulle normaali kuukautisvuoto alkas ja menkat myöhässä 4 päivää. Kyseessä siis varmaan kemiallinen raskaus ja se varmaan selittäis miks digitesti näytti silloin kuukautisten oikeana alkamispäivänä vaan "raskaana 1-2" vaikka ois pitäny varmaan näyttää jo enemmän
Mulla oli eilen jo aamusta erilainen olo ja huomasin et esim. rinnat ei enää pinkeättuntui myös menkkamaisia kipuja ja siks ku iltapäivällä tuli verta, arvasin heti et en oo raskaana enää.
VoimiaTein jo illalla testin ja näytti negaa, mut halusin vielä tänään varmistaa aamupissasta ja negahan sieltä tulivuoto oli eilen niukkaa, mut mulla on muutenkin niukka kuukautisvuoto eli mulle normaali kuukautisvuoto alkas ja menkat myöhässä 4 päivää. Kyseessä siis varmaan kemiallinen raskaus ja se varmaan selittäis miks digitesti näytti silloin kuukautisten oikeana alkamispäivänä vaan "raskaana 1-2" vaikka ois pitäny varmaan näyttää jo enemmän
Mulla oli eilen jo aamusta erilainen olo ja huomasin et esim. rinnat ei enää pinkeättuntui myös menkkamaisia kipuja ja siks ku iltapäivällä tuli verta, arvasin heti et en oo raskaana enää.
Mulla tuli kans 2 päivää, mut sit loppui. Saakeli ku saa taas jännittääMulla tulee pieni määrä rusehtavaa valkovuotoa. Saa nähdä meneekö tämä kuitenkin kesken![]()
Mulla tuli myös aamulla kun kävin vessassa niin rusehtavaa valkovuotoa, nyt ei ole enää tullut, mutta pelko persiissä ollaan.Mulla tulee pieni määrä rusehtavaa valkovuotoa. Saa nähdä meneekö tämä kuitenkin kesken![]()
Oon tosi pahoillaniTein jo illalla testin ja näytti negaa, mut halusin vielä tänään varmistaa aamupissasta ja negahan sieltä tulivuoto oli eilen niukkaa, mut mulla on muutenkin niukka kuukautisvuoto eli mulle normaali kuukautisvuoto alkas ja menkat myöhässä 4 päivää. Kyseessä siis varmaan kemiallinen raskaus ja se varmaan selittäis miks digitesti näytti silloin kuukautisten oikeana alkamispäivänä vaan "raskaana 1-2" vaikka ois pitäny varmaan näyttää jo enemmän
VoimiaTein jo illalla testin ja näytti negaa, mut halusin vielä tänään varmistaa aamupissasta ja negahan sieltä tulivuoto oli eilen niukkaa, mut mulla on muutenkin niukka kuukautisvuoto eli mulle normaali kuukautisvuoto alkas ja menkat myöhässä 4 päivää. Kyseessä siis varmaan kemiallinen raskaus ja se varmaan selittäis miks digitesti näytti silloin kuukautisten oikeana alkamispäivänä vaan "raskaana 1-2" vaikka ois pitäny varmaan näyttää jo enemmän