Oireet

Ihana oire toi pirteys! @Metsäkaiku @Syysäityliiini

Mä oon ihan täysin oireeton. Lähes zen 😎

Suosittelen kans kaupunkikahveista tota Los Angelesia, paljon parempi kofeiiniton ku se joku mitä viime raskaudessa yritin juoda mut se ei vaan menny alas. Mä juon yleensä 2 kuppia kofeiinitonta ja 1-2 kuppia tavallista kahvia. Ihan joka päivä ei mee noin montaa kuppia.
No en tiedä onko se niin ihana oire kun oikeasti pitäisi nukkua paljon enemmän ja saada päiväuniakin. Viime yö esim eka 2,5 h unta sitten 1,5 puoliunessa (Taaperon vieressä) ja 1,5 h unta. Tämmöistä nukkumista nykyisin, taapero vielä heräilee, heräsin itsekin sitten 04,30 kun taapero heräillyt viimeaikoina viiden jälkeen, ajattelin etten kuitenkaan saa nukutuksi.

No en tiedä onko se niin ihana oire kun oikeasti pitäisi nukkua paljon enemmän ja saada päiväuniakin. Viime yö esim eka 2,5 h unta sitten 1,5 puoliunessa (Taaperon vieressä) ja 1,5 h unta. Tämmöistä nukkumista nykyisin, taapero vielä heräilee, heräsin itsekin sitten 04,30 kun taapero heräillyt viimeaikoina viiden jälkeen, ajattelin etten kuitenkaan saa nukutuksi.
Okei joo ymmärrän. Tsemppiä 🧡 Käsitin että oire on ettei vähät unet haittaa kun niistä huolimatta on pirteä koko ajan 😁

Onko muilla huonoa oloa? Tuntuu että koko ajan pitäisi syödä jotain tai tulee huono olo. Sama ruoka ei myöskään oikeen maistu kahta kertaa. Tänään 5+4.

Mulla tuntuu oireet vähän helpottaneen, menkkajomotukset on enemmän vihlaisuja ja nukunkin jo paremmin vaikka unet on omituisia. Viikkoja tänään 5+2.

Onko muilla huonoa oloa? Tuntuu että koko ajan pitäisi syödä jotain tai tulee huono olo. Sama ruoka ei myöskään oikeen maistu kahta kertaa. Tänään 5+4.
Mulla alko huono olo heti. On alkanut aiemmissakin raskauksissa. Ja hirvee nälkä koko ajan, jos ei syö, olo kurjenee, ja tulee myös nälkäkiukku, mitä mulla ei tavallisesti ole 😂

Viime yönä meinas taas kolmen maissa tulla sellainen virkeys että tuntui etten saa millään unta jatkettua. Onneksi kuitenkin nukahdin uudelleen ehkä siksikin kun en käytännössä voinut tehdä mitään. Taapero nukkui vieressäni ja jos olisin lähtenyt siitä pois hän olisi luultavammin heränyt.

Takaisin