Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Henskuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unettomuus on alkanut 😂 kolmas aamu kun uni vaan loppuu, tänä aamuna neljältä. Toki toi on vielä kohtuullinen verrattuna ihan aamuyöhön, mut katotaa kuinka 4,5h unilla jaksaa työpäivän. 🤭 Taaperoki herätteli yöllä pari kertaa.

Mulla ei ollut ekassa käytännössä lainkaan aamupahoinvointia (aamupala piti syyä hitaasti/tauolla mut sai syötyä, kahdesti oksensin spontaanisti). Toivon ettei tulis nytkään. 🤭 Ja yhtä helppo raskaus ko viimeksi, mut pahasti kuullu, et tahtoo olla enämpi kolotuksia.

Unettomuus vaivaa täälläkin sekä mulla että esikoisella 😴 Lisäksi uusin oire, jota en kyllä aiemmin muista näin pahana, on aivan älytön palelu! Nytkin on paita, villapaita, huppari ja viltti päällä, kun teen töitä. Ja ei selity pelkästään pakkasilla, koska ei meillä kukaan muu palele tällä tavalla 😁 Oon myös tosi rauhallinen ja kärsivällinen, olin kyllä viimeksikin koko raskauden ajan tosi hyväntuulinen (omasta mielestäni 😁).

Unettomuus ja toisaalta hämmentävät unet on varmaan ainoat oireet tällä hetkellä.
Aamuisin super kiukkuinen, kun saisi ja pitäisi nukkua pitkään ja oot ennen kuutta hereillä 😅

Pahoinvointia odotellessa 🙈

Takaisin