Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Henskuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ollut kokoajan vain tunne että menkat alkaa. Sellaista epämukavaa jomotusta ja pistelyä. Sekin oli yksi syy miksi en testannut aikaisemmin kun olin vaan niin varma, että menkat tulossa.

En tiedä onko ollut yhtään mitään muuta. Juon paljon vettä ja ramppaan vessassa, mutta en tiedä onko vaan niin kuiva sisäilma kotona.

Mulla ollut myös nyt pari yötä huonot unet. Mut käyn varmaan vaan kierroksilla, kun raskaus edennyt jo viikon pidemmälle kuin viimeksi! 😅 heräsin kolmelta ja oli niin kauhea nälkä että piti käydä syömässä banaani lopulta puolen tunnin valvomisen jälkeen...

Toisaalta näyttäis jatkuvan tämä aamupalan jälkeen alkava pahoinvointi jatkuu 😅 onko muilla tällaista että syömisen jälkeen vasta alkaa huono olo😅

Toisaalta näyttäis jatkuvan tämä aamupalan jälkeen alkava pahoinvointi jatkuu 😅 onko muilla tällaista että syömisen jälkeen vasta alkaa huono olo😅
Mulla ainaki tullu nyt aamupalan jälkeen etova olo😬

Ja mulla myös vähemmän alavatsatuntemuksia ja muutenkin sellanen olo että en tiiä yhtään onko kyydissä oikeesti ketään🥺 Onneks meilläkin reilu viikon päästä varhaisultra.

Muokattu viimeksi:
Mun ikenet on järkyttävän herkät hampaita harjatessa ja nyt tajusin, että se liittyy raskauteen kun tajusin googletella. Onko muilla tällästä?

Mulla ainaki tullu nyt aamupalan jälkeen etova olo😬

Ja mulla myös vähemmän alavatsatuntemuksia ja muutenkin sellanen olo että en tiiä yhtään onko kyydissä oikeesgi ketään🥺 Onneks meilläkin reilu viikon päästä varhaisultra.
Mulla on oireita mutta tänään jostain syystä voimakas km-pelko :sad-face: Luulen että jännitän neuvolan puhelua ensikäyntiä varten kun pyhät on vaikuttaneet ja ensikäyntikin varataan vasta tämän puhelun yhteydessä. Soitin siis neuvolaan viikko sitten jolloin varasivat tämän soittoajan.

Joo pystyn jotenkuten syömää aamupalaa ja sen jälkeen tulee huono olo mikä pahenee päivän mittaan. Kohta kun olot pahenee ni voi jättää aamupalan syömättä 🤢😂

Mulla
Mun ikenet on järkyttävän herkät hampaita harjatessa ja nyt tajusin, että se liittyy raskauteen kun tajusin googletella. Onko muilla tällästä?
Mä huomasin joku päivä, että tuli verta ikenistä, vaikken mitenkään erityisen kovaa harjannut. En silloin tajunnut yhdistää, mutta ehkä vois olla yhteys. 🤔

Muita oireita on erilaiset vatsatuntemukset, välillä paineentunne, välillä enemmän menkkajomotus. Rinnat on hetkittäin myös tooosi kipeät. Oon myös nukkunut tosi huonosti, mutta en oo varma johtuuko vaan tästä jännityksestä. Öisin mulle tulee myös kaikkia pelkoja mieleen, ja siksikään en meinaa saada unta. 😔

Oonko ainut, jolla ei ole yhtään mitään muutoksia rinnoissa😅 muistelen et esikoisen raskaudessa oli tosi arat,ja siksi tää huolestuttaa kun nyt ei ole yhtään mitään

Oonko ainut, jolla ei ole yhtään mitään muutoksia rinnoissa😅 muistelen et esikoisen raskaudessa oli tosi arat,ja siksi tää huolestuttaa kun nyt ei ole yhtään mitään

Mulla ei ole mitään tunteita rinnoissa. Ei ollut mitään koko esikoisen raskaudessakaan.

Ei oo mullakaan, vaikka muuten oon kun pullataikina niin tissit ei oo kyllä ees turvonnu:tears:

Mua väsyttää ihan kamalasti 😴. Herään kyllä jo aamuisin viideltä töiden takia, mutta eilenkin olin kuudelta illalla valmis yöunille 😅

Mullakaan ei oo mitään muuta kun ehkä vähän arat nännit, imettäessä huomaa. Mutta muuten ihan yhtä löysät kun ennenkin, ei turvotusta tai mitään aristusta rinnoissa.

Esikoisen raskaudessa mullakin oli tosi turvonneet ja kipeet rinnat, niin samaa oon miettinyt että onkohan huolestuttavaa kun ei oo nyt mitään😬

Lohduttavaa huomata että on täällä muitakin, joilla ei ole muutoksia rinnoissa 🥲😄 Nännit ehkä hitusen arat mutta muutoin ei mitään. Edellisessä keskeytyneessä raskaudessa rintamuutokset oli huomattavat, kuppikoko kasvoi ja olivat arat ku mitkä.

Oireet mistä aavistin, et saattaisin olla raskaana oli se kun normaalisti on tosi paha PMS ja v*tuttaa ennen menkkoja nii ettei veri kierrä ja nyt olinkin aivan rakkautta täynnä vaikka menkat lähestyi 😂 no eihän sieltä menkkoja alkanutkaan ja nyt positiivisen testin tehtyä itkettäny vaan ja alaselkää/nivusia juilii ja en oo moneen yöhön saanut unta. Viime aikojen tavanomaista pidemmät yöunet (yli 9h 🥴) myös tais selittyä tällä. Tissit on tosi arat ja pinkeät, mut muuten olo on aika normaali vaikkakin epätodellinen edelleen 😅

Sama täällä!

Pahoinvointi lisääntynyt entisestään. Eilen tuli vaaleanpunaista valkovuotoa ja meinasin saada slaagin. Tuli myös viime raskaudessa yhtenä aamuna ja otin silloin ihan rauhassa, saman päivän iltana meni kesken. Tosi vaikea yrittää ottaa iisisti, kun ei oo kuin huonoja kokemuksia 😔

Onko kellään muulla ollut huimausta? Mulla on jännitysniska ja sen takia välillä huimausta muutenkin, mutta plussan jälkeen on ollut erilaista huimausta ja tuntuu, että välillä väsymyksen ja huimauksen takia pää ihan höttöä.

Takaisin