Mul on vielä n. 2vk aikaa keksiä 4v:lle jokin selitys et miks äiti oksentaa joka aamu hän vielä kovasti hätääntyy jos joku oksentaa. Onko jollain ideoita? tuolle hölösuulle ei voi kertoa vielä mitään
Saatko niitä pahoinvointi lääkkeitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mul on vielä n. 2vk aikaa keksiä 4v:lle jokin selitys et miks äiti oksentaa joka aamu hän vielä kovasti hätääntyy jos joku oksentaa. Onko jollain ideoita? tuolle hölösuulle ei voi kertoa vielä mitään
En oo ees kysyny ku en oo viel ees neuvolaan soittanuSaatko niitä pahoinvointi lääkkeitä?
En oo ees kysyny ku en oo viel ees neuvolaan soittanu
Otatko siis iltaisin tuon lääkkeen ja se auttaa vielä aamulla? Tuo väsytysominaisuus olis iltaisin oikein käteväKannattaa kysyä, sen saa terveyskeskuksesta reseptillä. Yleensä saa saman päivän aikana, niin voi hakea apteekista Ainoa huono puoli, että itseä se väsyttää ihan älyttömästi.
Otatko siis iltaisin tuon lääkkeen ja se auttaa vielä aamulla? Tuo väsytysominaisuus olis iltaisin oikein kätevä
Otatko siis iltaisin tuon lääkkeen ja se auttaa vielä aamulla? Tuo väsytysominaisuus olis iltaisin oikein kätevä
Ei kuulosta sellaiselta mitä itse söisin kuin ihan äärimmäisessä hädässä. Oon ollut ihan järkyttävän väsynyt eilisillasta asti, koko ajan sellainen loppuunväännetty tiskirätti-olo. Tänään torkahtanut jo kahdesti mutta ei auta, joutuu tappelemaan pysyäkseen hereillä tai saadakseen aikaiseksi tehdä jotain. Voidapa kömpiä peiton alle ja nukkua jonnekin jouluun (tai ehkä helmikuuhun) asti.Kannattaa kysyä, sen saa terveyskeskuksesta reseptillä. Yleensä saa saman päivän aikana, niin voi hakea apteekista Ainoa huono puoli, että itseä se väsyttää ihan älyttömästi.
Alkuraskaudessa on ihan normaalia, että on päiviä jolloin ei oo oireita. Oireet myös voi muuttua ja kaikille ei tuu samoja oireita. Sillee ei kannat säikähtää, jos joinakin päivinä on vähemmän oireita tai oireetonMun oireet on nyt viimepäivinä heikentyneet ja tietysti heti mietin, että nytkö se sitten menee kesken. Eilen ainakin liuska näytti vielä vahvaa kahta viivaa, mutta outoa kun rinnat ei ole enää niin kipeät, pienikin etominen on lähtenyt ja väsymyskin on helpottanut. Tänään pitäisi olla 5+4. Toisaalta kiva kun oireet on minimissä, mutta samalla huolestuttaa.
Ei kuulosta sellaiselta mitä itse söisin kuin ihan äärimmäisessä hädässä. Oon ollut ihan järkyttävän väsynyt eilisillasta asti, koko ajan sellainen loppuunväännetty tiskirätti-olo. Tänään torkahtanut jo kahdesti mutta ei auta, joutuu tappelemaan pysyäkseen hereillä tai saadakseen aikaiseksi tehdä jotain. Voidapa kömpiä peiton alle ja nukkua jonnekin jouluun (tai ehkä helmikuuhun) asti.
Mutta varmaan olisi ton lääkkeenkin suhteen toinen ääni kellossa jos pahoinvointi olisi lievää etomista vahvempaa
Joo, näin oon kuullut kavereilta. Silti huomaan, että heti huolestun kun olo on "liian hyvä". Eiköhän se tästä! Enää 1,5 vko varhaisultraan niin sit saa varmistuksen, hyvässä ja pahassa!Alkuraskaudessa on ihan normaalia, että on päiviä jolloin ei oo oireita. Oireet myös voi muuttua ja kaikille ei tuu samoja oireita. Sillee ei kannat säikähtää, jos joinakin päivinä on vähemmän oireita tai oireeton
Yritä lohduttautua siihen faktaan että oireista eikö oireettomuudesta voi päätellä MITÄÄN raskauden kulusta. Itselläkin sellainen kokemus että oksensin päivittäin ja silti ultrassa 10+2 todettiin kkm ja alkio vastasi 8+6. Mitään en osannut aavistaa ja oltiin sykekin nähty aiemmin 6+5Mulla on viime viikko ollut ehkä vähän oireettomampi. Vatsan kohdalla olevat nippaisut ja leviämisen tuntet on vähentyneet. Mitään kunnon pahoinvointia ei ole ollut vielä, ja yleensä sellanen lievästi etova olo iskee vasta illalla. Googletin ja raskaupahoinvointi voi iskeä vasta illalla. Yhtenä iltana yökin vähän kun harjasin takahampaita, mutta siinäpä se.
Noh vähäoireisuuden takiatein sitten vielä yhden testin Meiltä löytyi yksi yöpöydän laatikosta. Siihen tuli samantien ihan kirkkaanpunainen viiva, mutta silti on vaikea emt "nauttia"oireettomuudesta. Vaimo lohdutteli ja sanoi, että ehkä me ollaan tässä tilanteessa onnekkaita, kun hedelmöityshoitomatkamme ei ole ollut helpoin.
Oon pahoillani, että sulla on ollut keskenmeno ja se on tullut noin nurkan takaaYritä lohduttautua siihen faktaan että oireista eikö oireettomuudesta voi päätellä MITÄÄN raskauden kulusta. Itselläkin sellainen kokemus että oksensin päivittäin ja silti ultrassa 10+2 todettiin kkm ja alkio vastasi 8+6. Mitään en osannut aavistaa ja oltiin sykekin nähty aiemmin 6+5
Samaistun tosi vahvasti oireettoman alkuraskauden aiheuttamaan huoleen! Mutta tuon testin perusteella joku siellä kuitenkin selvästi raskaushormoneja tuottaa eli mitä todennäköisimmin kaikki on juuri niin kuin pitääkin.Mulla on viime viikko ollut ehkä vähän oireettomampi. Vatsan kohdalla olevat nippaisut ja leviämisen tuntet on vähentyneet. Mitään kunnon pahoinvointia ei ole ollut vielä, ja yleensä sellanen lievästi etova olo iskee vasta illalla.
Meillä ollut aika samanlainen kokemus, mutta tosiaan oireet tai oireettomuus ei kerro todellisesta tilanteesta mitään. Raskaana kunnes toisin todistetaanYritä lohduttautua siihen faktaan että oireista eikö oireettomuudesta voi päätellä MITÄÄN raskauden kulusta. Itselläkin sellainen kokemus että oksensin päivittäin ja silti ultrassa 10+2 todettiin kkm ja alkio vastasi 8+6. Mitään en osannut aavistaa ja oltiin sykekin nähty aiemmin 6+5