Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä palelen ihan koko päivän ja vielä illalla ennen kuin nukahdan. Yöllä on sitten hiki..Onkos teillä ollut palelua raskausoireena? Normaalissa kuukautiskierrossa paleltaminen on minulle merkki siitä, että ovulaatio on tapahtunut ja kehon lämpötila on noussut. Nyt sitten raskaana ollessa palelen jatkuvasti. Illalla lämmitän kauratyynyn kanssani sänkyyn ja laitan vielä lisäpeiton päälleni. Edellisessä raskaudessa, kun oireet olivat voimakkaammat, tärisin illalla sängyssä ihan hirveässä horkassa ja toivoin vain, että nukahtaisin jotta se kärsimys loppuisi.
Kiva, kun on vielä talven pakkasjaksotkin edessä päin. Toivottavasti ei tule samanlaista tammikuun alkua kuin viime vuonna...
Mä palelen ihan koko päivän ja vielä illalla ennen kuin nukahdan. Yöllä on sitten hiki..
Mäkin oon melkein aina ennen yhdeksää sängyssä, mutta herään ensimmäisen kerran jo ennen klo 12 ja sen jälkeen herään n. kerran tunnissa kunnes kello soi ennen raskautta heräsin ehkä korkeintaan kerran viikossa yölläMulla tää sama!
Siitäkin huomaa, että jotain on meneillään, kun olin eilen jo ennen yhdeksää illalla sängyssä ihan naattina. Oon siis ihminen, joka ei ikinä pääse tarpeeksi ajoissa nukkumaan
@Ranatar, ei varsinaisesti raskausoireena, mutta pakko kertoa aiheen vierestä liipaten että meillä ei makarissa ole lämmitystä, joten oon nukkunut villasukkien, villapaidan ja lisäviltin kanssa varmaan jostain lokakuun lähtien. En osaa sanoa onko öisessä lämmöntuotossa eroa nyt raskautumisen jälkeen - hämärä mielikuva että sitä ennenkin minulla oli tapana kuoriutua jossain vaiheessa yötä lisäkerroksista, niin että sängyn viereen ilmestyy yöllä vaatekasa, mutta vaikea sanoa tapahtuuko sitä nyt useammin.
Toivottavasti löydät hyvän nukkuma-asu-kombinaation!
Ehkäpä siirryn siihen uunin viereen nukkumaan, jos alkaa -25 paukkua mittarissa. Meillä ei nimittäin oikein muuta lämmityssysteemiä olekaan.Kylmän väristyksiä on ollut runsaasti! @Ranatar leivinuunin lämpö kuulostaa ihanalta, kelpaisi.
Ei hirveemmin pahaa oloa vieläkään, mutta kylmässä tulee tosi etova olo ja sama jos syömisestä on aikaa. Ehkä mä kans oon ajatellut raskauspahoinvoinnin olevan sellaista mitä esim. ruokamyrkytyksessä. Oma etova olo on lähinnä sellaista motion sickness tyyppistä, johon kuuluu lievää huippauksen tunnetta. Sellaista enemmän päässä kuin vatsassa tuntuvaa pahaa oloa? En tiedä miten paremmin kuvailisin
Voi ei! Toivottavasti ei enteile km. TsemppiäNo niin. Täällä jäädään odottelemaan et josko nyt tääkin menisi kesken. Alavatsakipua oli illalla, vihlontaa ja polttoa. Toki sellaista muistan et oli esikoisestakin. Mutta äsken laitoin tukilääkkeen ja valkovuoto oli rusehtavaa, kun pyyhki. Ne vähäisetkin odotukset kyllä laski.
Mulla ollut kaikissa raskauksissa palelu oireen ja siitä aina tiennytkin olevani raskaana. Nyt pitäisi olla 5+3 (ei tarkka) ja palelee vieläkin paljon, varsinkin iltaisin. Jossain kohtaa raskauden edetessä se sitten katoaa.Onkos teillä ollut palelua raskausoireena? Normaalissa kuukautiskierrossa paleltaminen on minulle merkki siitä, että ovulaatio on tapahtunut ja kehon lämpötila on noussut. Nyt sitten raskaana ollessa palelen jatkuvasti. Illalla lämmitän kauratyynyn kanssani sänkyyn ja laitan vielä lisäpeiton päälleni. Edellisessä raskaudessa, kun oireet olivat voimakkaammat, tärisin illalla sängyssä ihan hirveässä horkassa ja toivoin vain, että nukahtaisin jotta se kärsimys loppuisi.
Kiva, kun on vielä talven pakkasjaksotkin edessä päin. Toivottavasti ei tule samanlaista tammikuun alkua kuin viime vuonna...
Mulla on samanlaisia tuntemuksia. Ei kipua, mutta oon koko ajan "tietoinen" mun alavatsasta vai miten sen nyt sanoisi. Välillä tuntuu enemmän oikealla jossain siinä munasarjan kohdalla, ja silloin herää pelko että onkohan raskaus ihan oikeassa paikassa. 4+4Täällä oireena lähinnä pienet nipistelyt, kevyet kouraisut, välillä lievä paineen tunne alavatsalla. Vähän murehduttaa. Kipu on turhan vahva sana, mutta tuntemuksia. Liekö sitten kuitenkin ihan normaalia tänään 4+0.