Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko lepo auttanut? Mulla oli esikoisen raskaudessa tosi paljon supistelua ja nyt on tässäkin raskaudessa alkanut. Tänään alkoi heti kun heräsin, nyt rv 21.Täällä harjoitussupparit äityi töissä niin pahoiksi että jouduin jäädä sairaslomalle neuvolan kehotuksestaToivon niin kovasti, että tää helpottais nyt levolla
![]()
On auttanut sen verran joo, että pääsin palaamaan nyt maanantaina töihin! Supistuksia tulee edelleen, mutta ei enää niin hurjaa määrää kuin aiemminOnko lepo auttanut? Mulla oli esikoisen raskaudessa tosi paljon supistelua ja nyt on tässäkin raskaudessa alkanut. Tänään alkoi heti kun heräsin, nyt rv 21.
Toivottavasti saisit helpotusta tyynystä! Mulla tukivyö ja vähän lisääntynyt kevyt liikunta auttaneet liitoskipuihin hyvin. Mutta kans jäätävä väsymys palannut kuvioihin, ärsyttää kun kaikki äpit sanoo että ”nyt on todennäköisesti hyvä ja energinen olo!” Ja sit nukuttaa ja oksensin taas tänä aamuna vaikka tällä viikolla muuten en oo tainnut vielä laatata :DOon ollut ihan älyttömän väsynyt nyt viime aikoina.supistelee ja on liitoskipuja. Aamuisin selkää särkee. Hain viimeinkin raskaustyynyn varastosta, toivottavasti se auttaa.
Joo, mä epäilen, että mulla ainakin voi olla rautavarastot vähän tyhjillään nyt ja aiheuttaa väsymystä. Pitäisikin alkaa syödä rautalisää. Tukivyö onkin ollut nyt käytössä ja huomaa kyllä eron, jos on ilman ollut jossain.Toivottavasti saisit helpotusta tyynystä! Mulla tukivyö ja vähän lisääntynyt kevyt liikunta auttaneet liitoskipuihin hyvin. Mutta kans jäätävä väsymys palannut kuvioihin, ärsyttää kun kaikki äpit sanoo että ”nyt on todennäköisesti hyvä ja energinen olo!” Ja sit nukuttaa ja oksensin taas tänä aamuna vaikka tällä viikolla muuten en oo tainnut vielä laatata :D
Saatko sitä mitattua jossain? Toki varmaan jos on lisärautaa valmiina niin ei liene haittaa siitä. Ite huomaa et luontaisesti ruokahimojen kautta tullu ruokavalioon lisää rautaa sisältäviä juttuja nyt raskausaikana, mut en tiedä riittääkö se ilman kalan/lihansyöntiä pidemmälle ja täytyy kattoo jos tarvii kans ottaa lisiä käyttöön jos väsymys jatkuu.Joo, mä epäilen, että mulla ainakin voi olla rautavarastot vähän tyhjillään nyt ja aiheuttaa väsymystä. Pitäisikin alkaa syödä rautalisää. Tukivyö onkin ollut nyt käytössä ja huomaa kyllä eron, jos on ilman ollut jossain.