Oireet

Täällä 5+5 ja tänään ollut ensimmäinen päivä kun ollut selkeää pahoinvointia😵‍💫 Ihan joutuu puhaltelemaan, ei oo onneks ylös vielä tullut 😅 Raikas ilma vaikutti auttavan, kun lähin koiran kanssa lenkille 🙏🏼

@Ranatar ei kyllä mitään hajua mitkä mun rauta-arvot on, että voi johtua niistäkin. Ei kyllä huvittaisi alkaa syödä lisärautaa, kun maha menee kuitenkin sekaisin. 😅 pitää puhua neuvolassa jos sinne asti pääsen.

@Reetu ja @Annikki23 okei! Itsekin googlailin vähän ja tosiaan voi olla toi veren lisääntyminenkin. pitää varmaan antaa sitten verelle aikaa ja toivoa että helpottaa. Olen aika pitkä, niin tää pyörtyily seisomaan noustessa on tuttua, mutta ollut nyt tosiaan aika herkillä huimauksen kanssa.

Huomenna pitäs mennä töihin bussilla ja ajatuskin bussin hajusta ällöttää. 🤢

Minulla on ollut pientä ajoittaista huimausta ylösnoustessa, ja vajaa kuukausi sitten mitattu ferritiini+hemoglobiini olivat tosi hyvällä tasolla. On siis ollut rautaongelmaa aiemmin ja oon popsinut lisärautaa tosi pitkään. Nyt jätin sen tauolle kun ferritiini alkoi olla jo aika yläkanttiin. 😅 Eli ei selitä huimausta ainakaan minulla.

Uutena oireina jotenkin ihan jäätävän raskaat hinkit. 😑 Siis turvoksissa, vähän painellessa aratkin mutta ei pahasti.
Lisäksi tuntunut tässä tänään ja eilen jokunen aika ilkeäkin yksittäinen "sukkapuikkotuikkaisu". Muilla tätä?

Ja tosiaan nyt 5+3

Onpa lohduttavaa kuulla, että monella on samanlaisia oireita. Tsemppiä kaikille!

On jännä myös huomata miten erilaisia oireita on edellisiin. Nyt on paljon voimakkaampi pahoinvointi ja mullekin on tullut noita huimauskohtauksia.

Ensi viikolla alkaa työt. Vähän jännittää miten siellä jaksaa

Onpa lohduttavaa kuulla, että monella on samanlaisia oireita. Tsemppiä kaikille!

On jännä myös huomata miten erilaisia oireita on edellisiin. Nyt on paljon voimakkaampi pahoinvointi ja mullekin on tullut noita huimauskohtauksia.

Ensi viikolla alkaa työt. Vähän jännittää miten siellä jaksaa
Jännä sitten kattoo liittyykö erilaiset oureet sukupuoleen vai muuten vaan erilaiset tällä kertaa 😊🥰

Takaisin