Täällä 5+5 ja tänään ollut ensimmäinen päivä kun ollut selkeää pahoinvointia
Ihan joutuu puhaltelemaan, ei oo onneks ylös vielä tullut
Raikas ilma vaikutti auttavan, kun lähin koiran kanssa lenkille 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jännä sitten kattoo liittyykö erilaiset oureet sukupuoleen vai muuten vaan erilaiset tällä kertaaOnpa lohduttavaa kuulla, että monella on samanlaisia oireita. Tsemppiä kaikille!
On jännä myös huomata miten erilaisia oireita on edellisiin. Nyt on paljon voimakkaampi pahoinvointi ja mullekin on tullut noita huimauskohtauksia.
Ensi viikolla alkaa työt. Vähän jännittää miten siellä jaksaa
Siis tää yökkäily ja röyhtäily on jotakin aivan kammottavaa.Olin nuorempana mielialalääkityksellä useita vuosia joten pillereiden nieleminen ei oo sen koommin ollut mulle ongelma, pystyn tarvittaessa buranan nielaisemaan vaikka kuiviltaan. Hyvä taito kun nyt kaikenlaisia vitamiineja menee puolisen tusinaa pilleriä päivässä - paitsi sit kun refleksi sanoo ei ja pillerit tulee takaisin ylös ennen kuin ovat alas ehtineetkään.
Ja sit se refleksi jää jotenkin ”päälle” ja pitää minuuttitolkulla hengitellä ettei oikeasti tuu yrjö. Huoh.
Täytyy kokeilla tätä. ”Hauskaa” on se että fiilis on mulla ihan samanlainen kuin liian alkoholin aiheuttamassa pahoinvoinnissaTuo hengittely kuulostaa niin tutulta!Mun taktiikka on ollut maata sängyllä ja kuvitella pään päälle taivas, jossa matkaa valkeita pilviä. Ihan hirveää kyllä taistella sitä refleksiä vastaan, varsinkin jos mahassa asti alkaa jo muljuilla.
![]()
Just äsken olin aamupäivän menossa työasioissa, sit tulin kotiin ja vaihdoin paidan ja olin vaan että huhhuh 
Kyllä - mullakin hiki haisee herkemmin kuin tavalliesti.tuntuuko kenestäkään muusta että deodorantti pettää normaalia nopeammin???Just äsken olin aamupäivän menossa työasioissa, sit tulin kotiin ja vaihdoin paidan ja olin vaan että huhhuh
![]()