Yksihaaveissa
Satasella mukana keskusteluissa
Täällä myös palelee ihan jatkuvastiTämä palelu on ihan järjetöntä ja yölliset heräämiset ja väsymys. Varmasti kummankin huomaa ulkopuoliset ja vihertävän olon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä myös palelee ihan jatkuvastiTämä palelu on ihan järjetöntä ja yölliset heräämiset ja väsymys. Varmasti kummankin huomaa ulkopuoliset ja vihertävän olon
Siis voiko tääki liittyä raskauteen? Mulla on ollu pari päivää ja oon ihmetellyt että mistä johtuuMuilla selkäkipua? Mua vihloo tasasen tappavasti alas alaselkään/ pakaraan mutta myös lonkkaluun yläpuolelle. Todella häiritsevää. Ekassa ei ollut mitää tälläistä
No kyllä mä näin väittäisin kun tää on ihan outoa vihlontaa. selkäsärky on nii tuttu mulle ku taistellu jo 16vuotiaasta iskias vaivojen kaa niin sitä tää ei kyllä ooSiis voiko tääki liittyä raskauteen? Mulla on ollu pari päivää ja oon ihmetellyt että mistä johtuu
Mullakin on selkäkipua! mutta ajattelin että se johtuu siitä että oon pari päivää istunu palapelin ääressä vihloo siinä alaselän/pakaran seudullaNo kyllä mä näin väittäisin kun tää on ihan outoa vihlontaa. selkäsärky on nii tuttu mulle ku taistellu jo 16vuotiaasta iskias vaivojen kaa niin sitä tää ei kyllä oo
Huh toivottavasti ei fyysinen työ alkamassa ja pieni kotona ni ei oo varaa kyl paikkojen alkaa vielä hajoileeNoista alaselän/pakaran kivuista tulee mieleen, voisiko liittyä SI-niveleen? Raskaushormoni saa sen löystymään. Mulla on ollut toisissa raskauksissa ikäviä raksahduksia sen kanssa ja niiden jälkeen on ollut muutaman päivän ajan niin kipeä, että haittaa kävelyä. Oireet ovat kyllä alkaneet vasta toisella kolmanneksella, mutta sama hormonihan se vaikuttaa jo tässä alkuvaiheessa. Suosittelen googlaamaan lisää.
Eilen alkoi täällä sama oire, myös hajut tekee mulle tätä.Onko kenelläkään muulla yökkäysrefleksi jotenkin tosi pinnassa? Siis ei pahoinvoinnin takia, vaan ihan muuten vaan. Mulla on ollut jo jonkin aikaa limaa kurkussa ja tosi hankala saada sitä liikkumaan minnekään kun yskiminen tahtoo muuttua kakomiseksi
Mulla myös eilen ja tänään ollut. Kun noita koiran jätöksiä noukin pussiin, niin kyllä alkaa yökköily. Ja mulla on myös yöllä purentakiskot, nekin pari kertaa aiheuttanut tuon refleksin.Onko kenelläkään muulla yökkäysrefleksi jotenkin tosi pinnassa? Siis ei pahoinvoinnin takia, vaan ihan muuten vaan. Mulla on ollut jo jonkin aikaa limaa kurkussa ja tosi hankala saada sitä liikkumaan minnekään kun yskiminen tahtoo muuttua kakomiseksi
Takahampaiden pesu saa jo yöks refleksin päälle. Samoin biojäte vaikkei siel oo kahvinpuruja kummempaaOnko kenelläkään muulla yökkäysrefleksi jotenkin tosi pinnassa? Siis ei pahoinvoinnin takia, vaan ihan muuten vaan. Mulla on ollut jo jonkin aikaa limaa kurkussa ja tosi hankala saada sitä liikkumaan minnekään kun yskiminen tahtoo muuttua kakomiseksi