Me ollaan vasta vähän yli 3v asuttu tässä eikä vielä ole ehtinyt edes miettimään mitään tupareita.Me ei olla viitsitty edes sanoa milloin voisi tuparit pitää... Ehkä joskus. Jos ollenkaan. Kesällä ainakin voi ulkona viettää aikaa![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ollaan vasta vähän yli 3v asuttu tässä eikä vielä ole ehtinyt edes miettimään mitään tupareita.Me ei olla viitsitty edes sanoa milloin voisi tuparit pitää... Ehkä joskus. Jos ollenkaan. Kesällä ainakin voi ulkona viettää aikaa![]()
Mulla oli tällasta, ehkä pääosin tosin enemmän alavatsan sivuilla, ihan alkuraskaudesta. Tyyliin kääntyminen sängyllä vilhas tosi kovaa. Ne helpotti ehkä kolmeksi viikoksi ja oisko ollu kans 9+2 (nyt alkuviikosta) kun jatkui. Tuntuu kun joku repeäisi vatsassa, ja sit just välillä alhaalla keskellä sellasia pistoksia. En oo nyt näitä kuumotellu kun on ohimeneviä ja kuulemma normaaleja + ei oo vuotoa tai paikantunu jotenkin mun mielessä sinne missä lapsi onTänään 9+2 ja ilkeitä tuikkasuja häpyluun kohdalla. Voiko tämmöset olla jotain kohdun kasvuun liittyviä kipuja?Lisäks vähä semmosia menkkamaisia kipuja.
Mulla lämpöviltti on iltojen pelastus kun oon aivan jäässäTäällä kans vähän aaltoilevaa ja päivästä riippuvaa etomista ja alavatsan nipistelyjä ja koomasuutta. Mutta noi edellämainitut ei häiritse edes yhteensä mua niin paljoa ku tää ihan järjetön kylmyys️ Oon muutenki palelmiseen taipuvainen ja viime raskaudessa oli kyllä samaa (mutta lämpimämpi keli autto..), mutta nyt tää jotenki risoo mua ihan tosi paljon
….eiiii pitäis oikeesti kai valittaa, mutta ehkä tän asian ulos oksentaminen helpottaa![]()
Turvotuksen vuoksi näyttää ku ois isokin masu mutta eipä täää vielä se ihka aito ooTuntuuko muilla jo pikkumasu?Mulla on nyt viikon ajan tuntunut hennosti selällään maatessa ja hyvin jos rakko on yhtään täysi
En tiedä mitä mun yöunille on tapahtunut, oon aina ollut sellai supernukkuja mut tänäänkin heräsin klo 4 pissahätään ja sen jälkeen ei uni ole tullut. Saatan muutenki aamusta herätä aikaisin vaikka en ole eläessäni ollut aamuvirkku![]()
Tätä samaa, turvottaa sikana ja maha näyttää vaan isolta mut ei siltä että on raskaana :DTurvotuksen vuoksi näyttää ku ois isokin masu mutta eipä täää vielä se ihka aito oomasua odotellassa,viimeksikin rakastin sitä isoa kumpua vaikka pelkkä sohvalta ylösnousu tuottikin hankaluuksia
![]()